Netflix اولین استودیوی بازی خود ، توسعه دهنده مدرسه “Oxenfree” را خریداری می کند – TechCrunch

تصویری از بازی Night School Studio "بدون اکسنفری"

تصویری از بازی استودیوی Night School “Oxenfree”

Night School Studio ، توسعه دهنده بازی مستقل که با عناوین داستان محور مانند “Oxenfree” شناخته می شود ، امروز اعلام کرد که توسط Netflix خریداری شده است. این باعث می شود این اولین استودیوی بازی سازی باشد که غول پخش خریداری کرده است.

در اعلامیه Netflix ، مایک وردو ، معاون توسعه بازی ، نوشت: “تعهد شبانه به برتری هنری و سابقه اثبات شده آنها را به شرکای ارزشمندی تبدیل می کند ، زیرا ما توانایی های خلاقانه و کتابخانه بازی های Netflix را با هم ایجاد می کنیم.” وی افزود Netflix قصد دارد “بازیهای منحصر به فرد طراحی شده برای هر نوع گیمر و هر سطح بازی” را که با عضویت در آن گنجانده شده است ، اضافه کند و تبلیغات یا خریدهای درون برنامه ای نداشته باشد.

استودیوی Night School در سال 2014 توسط شان کرانکل ، طراح بازی ارشد سابق در Disney Interactive و Adam Hines ، که نویسنده اصلی بازی های Telltale Games بود ، تاسیس شد. (Telltale Games یک شریک Netflix بود ، قبل از خاموش شدن روی برنامه های تعاملی مانند ماجراجویی “Minecraft: Storymode” کار می کرد).

در بیانیه ای در سایت مدرسه شبانه ، کرانکل نوشت: “Netflix یک بوم بی سابقه به فیلم ، تلویزیون و بازی سازان می دهد تا سرگرمی های عالی را برای میلیون ها نفر ایجاد و ارائه دهد. اکتشافات ما در گیم پلی داستانی و سابقه Netflix در حمایت از قصه گویان مختلف یک جفت طبیعی بود. “

برای طرفداران Oxenfree و دیگر عناوین مدرسه شبانه ، Krankel به آنها اطمینان داد که به کار بر روی Oxenfree II و “پختن بازی های جدید بازی” ادامه خواهد داد.

او نوشت: “تیم Netflix نهایت مراقبت را برای حفاظت از فرهنگ استودیویی و دید خلاق ما نشان داده است.”

اخبار مربوط به خرید این شرکت کمتر از یک روز پس از راه اندازی سه بازی جدید موبایل Netflix در لهستان ، ایتالیا و اسپانیا منتشر می شود ، یک ماه پس از انتشار دو بازی که با سری “Stranger Things” ارتباط داشتند.

در نامه سهامداران Netflix در سه ماهه دوم ، این شرکت گفته است که در مراحل اولیه بررسی مدل بازی خود است و بازی را به عنوان یک دسته محتوای دیگر ، مانند فیلم های اصلی ، انیمیشن ها و برنامه های تلویزیونی واقعی خود ، در نظر می گیرد.

قبل از کار بر روی بازی های موبایلی ، Netflix ابتدا چهار سال پیش قدم به قصه گویی تعاملی گذاشت ، هنگامی که برنامه های کودکانه به سبک “ماجراجویی خود را انتخاب کن” را راه اندازی کرد. سال بعد ، این قالب برای بینندگان بزرگسال با قسمت “Bandersnatch” Black Mirror در نظر گرفته شد. از آن زمان به بعد ، دیگر برنامه های تعاملی کودکان مانند “Minecraft: Story Mode” و “Emily’s Wonder Lab” اضافه شده است.