H2O Hospitality 30 میلیون دلار سری C را برای تسریع تحول دیجیتالی هتل تضمین می کند – TechCrunch

این همه گیری باعث افزایش تقاضا برای عملیات بدون تماس و بدون پرسنل در بخش مهمان نوازی شده است و در حال حاضر H2O Hospitality ، شرکت مدیریت هتل بدون سرنشین ، 30 میلیون دلار به دلیل این افزایش بسته است. استارتاپ مستقر در کره جنوبی و ژاپن فرآیندهای جلو و عقب را شامل رزرو محل اقامت ، مدیریت اتاق و وظایف میز پذیرش به صورت خودکار انجام می دهد و از این بودجه برای ادامه توسعه تجارت خود استفاده خواهد کرد.

دور سری C (معادل حدود 34 میلیارد وون) توسط Kakao Investment و بانک توسعه کره (KDB) هدایت می شود ، Gorilla Private Equity ، Intervest و NICE Investment نیز شرکت کردند. با صندوق مشترک جنوب شرقی آسیا ، صندوق رشد Kejora-Intervest نیز در این مرحله شرکت کرد ، این نشان می دهد که H2O Hospitality به طور خاص بر بازار جنوب شرقی آسیا متمرکز خواهد شد. H2O Hospitality در فوریه 2020 مبلغ 7 میلیون دلار از سری B از Samsung Ventures ، Stonebridge Ventures ، IMM Investment و Shinhan Capital جمع آوری کرده است.

به گفته یکی از بنیانگذاران H2O Hospitality و مدیرعامل جان لی.

لی به TechCrunch گفت: “H2O Hospitality در حال حاضر با چندین شرکت زنجیره ای هتل های جهانی در حال مذاکره است تا با تحول و عملکرد دیجیتالی آنها در خارج از کره و ژاپن همکاری کند.”

لی ادامه داد: H2O برای توسعه راه حل های کانال مشتریان خود و سیستم های بررسی بدون تماس بسته به نیاز مشتری هر کشور در آسیا ، در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند.

لی در مصاحبه ای با ایمیل گفت: “ما به توسعه و سفارشی سازی مطلوب سیستم برای هر محل اقامت و موقعیت نیاز داریم تا منجر به تحول دیجیتالی موفق در هتل حتی پس از COVID-19 شود.”

H2O Hospitality در سال 2015 توسط مدیرعامل جان لی در کره جنوبی تاسیس شد و در زمینه خرید و توسعه فعالیت های خود را آغاز کرده است. به عنوان مثال ، با خرید چندین شرکت مدیریت مهمان نوازی ژاپنی ، در سال 2017 وارد ژاپن شد. در سال 2021 ، H2O دو شرکت کره جنوبی مانند شرکت راه حل هتل بدون تماس ، ImGATE ، و یک استارتاپ خالق محلی ، Replace ، را به منظور ارتقاء فناوری و شایستگی ESG خرید.

این روزها ، این شرکت تقریباً 7500 اقامتگاه شامل هتل ، ریوکان و مهمانسراها را در توکیو ، اوزاکا ، سئول ، بوسان و بانکوک اداره می کند.

سیستم مدیریت هتل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات H2O Hospitality (ICT) ، که مدیریت هتل را به صورت خودکار و دیجیتالی امکان پذیر می کند ، شامل سیستم مدیریت کانال (CMS) ، سیستم مدیریت املاک (PMS) ، سیستم مدیریت اتاق (RMS) و مدیریت امکانات است. سیستم (FMS).

بر اساس بیانیه ، سیستم مدیریت هتل یکپارچه آن می تواند هزینه های عملیاتی ثابت مدیریت هتل را تا 50 درصد کاهش دهد ، در حالی که درآمد را تا 20 درصد افزایش می دهد.

لی ادامه داد: “COVID-19 بیشترین ضربه را به صنعت مهمان نوازی زد و اکثر هتل ها می خواستند هزینه های ثابت خود را کاهش دهند ، اما با جریان عملیاتی فعلی آنها غیرممکن بود.”

وقتی از وی س askedال شد که چگونه بیماری همه گیر H2O را تحت تأثیر قرار داده است زیرا COVID-19 هنوز بخش اعظم صنعت گردشگری را مسدود می کند ، لی گفت که درآمد H2O تا قبل از همه گیری تا 30 درصد افزایش یافته است ، اما این درصد پس از کرونا به 5 تا 15 درصد کاهش یافته است. 19 رانندگان درآمد این روزها مبتنی بر ابزارهایی هستند که برای بهبود کارایی مشتریان ساخته شده است. وی گفت که آنها شامل ابزار قیمت گذاری پویا (ADR) و کانال های فروش متنوع مانند آژانس های مسافرتی آنلاین و آفلاین در داخل و خارج از کشور هستند.

لی همچنین خاطرنشان کرد که H2O دارای خواص زیادی بوده است و این نیز در رشد درآمد H2O در 18 ماه گذشته نقش داشته است. به گفته وی ، H2O تنها شرکت در آسیا بود و بسیاری از مالکان از آگوست 2020 شروع به کار کردند.

لی گفت: “هر هتلی که ما در طول بیماری همه گیر سوار آن شدیم صورت سود و زیان خود را تغییر داد و شروع به بازیابی خسارت مالی خود کرد.”

به گفته لی ، در حال حاضر حدود 16.4 میلیون اتاق هتل در جهان وجود دارد که درآمد آنها 570 میلیارد دلار در سال است. او گفت که H2O معتقد است که می تواند همه اقامتگاه های جهان را دیجیتالی کند زیرا هدف اصلی این شرکت ساختن یک نام تجاری هتل نیست بلکه اجازه دادن به صاحبان هتل ها است تا املاک خود را با عملکرد بهتر اداره کنند.

لی توضیح داد که روند فعلی کار هتل بسیار شبیه به “تلفن های 2G” است که در مرحله قبل از استفاده از تلفن های هوشمند قرار داشت و H2O در کل کار هتل را به “تلفن هوشمند” تبدیل می کند.

لی گفت: “این یک انتقال طبیعی برای صنعت (مهمان نوازی) است زیرا انتقال تلفن همراه از تلفن 2G به تلفن هوشمند برای کاربران تلفن همراه طبیعی بود.”

متأسفانه ، بازار گردشگری ورودی مرزی هنوز هم برای کره و هم برای ژاپن متوقف شده است ، هرچند هر بازار داخلی همچنان تقاضا برای بازار را افزایش می دهد.

لی گفت: “ما معتقدیم بازار گردشگری ورودی ظرف یک سال با افزایش واکسیناسیون برای هر دو کشور (کره و ژاپن) بهبود می یابد.”

مدیرعامل صندوق رشد Kejora-Intervest رشد Jun-seok Kang به TechCrunch گفت: “ما می دانستیم که این موج جدید برای روند تحول دیجیتال هتل ها حتی قبل از همه گیری اتفاق می افتد. با این حال ، COVID-19 قطعاً دوره گذار را تسریع کرد و ما معتقدیم H2O در بازار دگرگون هتل ها رونق می گیرد. “