پلتفرم تجاری ShopUp 75 میلیون دلار به رهبری Valar در بزرگترین بودجه بنگلادش جمع آوری می کند – TechCrunch

ShopUp ، استارتاپی که در حال دیجیتالی کردن فروشگاه های همسایه در بنگلادش است ، 75 میلیون دلار در دور جدید تامین مالی جمع آوری کرده است که بزرگترین در بازار آسیای جنوبی است.

Valar Ventures از پیتر تیل ، دور مالی 75 میلیون دلاری سری B را برای ShopUp هدایت کرد. Prosus Ventures و سرمایه گذاران فعلی Flourish Ventures ، Sequoia Capital India و VEON Ventures نیز در این دور سرمایه گذاری کردند. این سرمایه گذاری جدید ، که باعث افزایش سرمایه تمام وقت این استارتاپ به بیش از 100 میلیون دلار می شود ، همچنین اولین معامله Prosus در بنگلادش است ، محل زندگی بیش از 100 میلیون کاربر اینترنت.

مانند کشور همسایه خود ، هند ، بیش از 95 درصد از کل خرده فروشی در بنگلادش از طریق فروشگاه های محله ای در این کشور انجام می شود. حدود 4.5 میلیون فروشگاه مادر و پاپ در کشور وجود دارد و اکثریت قریب به اتفاق آنها هیچگونه حضور دیجیتالی ندارند.

ShopUp در تلاش است آن را تغییر دهد. این پلت فرم تجاری را به عنوان یک پلتفرم کامل تجارت بین مشاغل ایجاد کرده است. این استارتاپ تعدادی خدمات اصلی را به این فروشگاه ها ارائه می دهد ، از جمله بازار عمده فروشی برای اطمینان از موجودی ، تدارکات (از جمله تحویل آخرین کیلومتر به مشتریان) و سرمایه در گردش.

عفیف زمان ، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی ShopUp ، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت: در یک سال گذشته ، این استارتاپ پیشنهادات خود را گسترش داده و جای پای خود را در بنگلادش عمیق تر کرده است. به عنوان مثال ، این شرکت با بزرگترین تولیدکنندگان ، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کشور برای تامین و تامین موجودی مغازه های کوچک همکاری کرده است.

او گفت که این استارتاپ ، مانند چندین شرکت دیگر ، تحت تأثیر همه گیری قرار گرفت ، اما با شروع باز شدن کشور ، ShopUp شروع به بهبود می کند. وی گفت که به طور کلی ، تجارت طی یک سال گذشته بیش از 30 برابر رشد کرده است.

“تیم رهبری در ShopUp در دوازده ماه گذشته قابلیت اجرای قوی را نشان داده است. آنها با رشد دو رقمی در بین سه محصول ساخته شده برای مشاغل کوچک در بنگلادش ، رهبران روشن بازار شدند. در اقتصادهای مرزی با رشد سریع مانند بنگلادش ، مشاغل کوچک محرک اصلی اقتصاد هستند. جیمز فیتزجرالد ، شریک بنیانگذار Valar Ventures ، در بیانیه ای گفت: ما مشتاق مشارکت با چشم انداز Afeef در ایجاد یک اکوسیستم متصل به محصولات برای سرعت بخشیدن به انتقال آنها به اقتصاد آنلاین هستیم. “

این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای پیگیری…