Fandom، سایت سرگرمی و سرویس میزبانی ویکی، این هفته دو اطلاعیه برای به اشتراک گذاشتن داشت: راهاندازی کلاس Creator، کارگاههای فصلی جدید برای سازندگان، و همچنین مجموعه جدیدی از محتوای ویدیویی اصلی با برندهای خریداریشده آن GameSpot، Metacritic و Screen Junkies. .
این شرکت چهارشنبه برنامه جدیدی را برای سازندگان برتر خود – با نام مستعار یا مدیران وب سایت – معرفی کرد تا یاد بگیرند که چگونه سایت های ویکی خود را تقویت کنند. سازندگان میتوانند به ویدیوهایی دسترسی داشته باشند که پشت صحنه نحوه عملکرد پلتفرم را نشان میدهد و کارکنان Fandom نکاتی در مورد توسعه محتوا و بازاریابی ارائه میدهند. سازندگان همچنین راهنماهای منابعی را دریافت میکنند که شامل یک سری چالشها و درخواستها میشود.
میراندا فاال، هماهنگکننده ارشد رسانههای اجتماعی، اولین کارگاه سهماهه را رهبری میکند و تمرکز آن بر آموزش سازندگان است که چگونه حضور خود را در رسانههای اجتماعی تقویت کنند. این کارگاه اواخر سال جاری برگزار خواهد شد.
Fandom می گوید که کارگاه بعدی آن به طور بالقوه در مورد پخش جریانی و ایجاد ویدیو بحث خواهد کرد.
بعلاوه، جلسات کلاس Creator بهترین سایتهای ویکی ساخته شده توسط مشارکتکنندگان/مدیران برتر را به نمایش میگذارند تا دیگران را در مورد چگونگی تقویت کمپینهای خود الهام بخشد.
نمونهای از این میتواند «Memory Alpha» باشد، پایگاهدادهای مرجعی که مشارکتکنندگان برای ارائه تمام اطلاعات مورد نیاز طرفداران «Star Trek» در مورد فرانچایز علمی تخیلی، از جمله مقالههایی درباره همه نمایشها، شخصیتها و جدول زمانی آن، ساختهاند.
مایکل چیانگ، مدیر ارشد بازرگانی Fandom به TechCrunch گفت که Memory Alpha احتمالاً نمونه مفیدی برای سایر سازندگان خواهد بود تا یاد بگیرند که چگونه این کار را انجام دهند.
این یکی از مواردی است که در این عصر جدید دادههای ساختاری و رابطهای وجود دارد [something] ما می خواهیم کارهای بیشتری انجام دهیم. فکر میکنم روزی ممکن است یک کلاس ایجادکننده درباره آن برگزار شود [Memory Alpha]. اگر این کاری است که می خواهید در ویکی خود انجام دهید… [how] آنها این کار را انجام دادند و به روشی که ما از آنها حمایت می کنیم.» چیانگ گفت.
Creator Class بخشی از برنامه Fandom’s Stars است که سال گذشته راه اندازی شد تا از زحمات متعهدترین مشارکت کنندگان خود قدردانی کند و کارگاه ها، جوایز و تجربیات انحصاری مانند نمایش ها و همایش ها، از جمله رویدادهای سرگرمی و بازی را برای آنها فراهم کند.
این شرکت به ما گفت که در حال حاضر 230 مشارکت کننده وجود دارد که ستاره محسوب می شوند. فندوم پیش بینی می کند که تا پایان سال 2023 بیش از 400 ستاره خواهد داشت.
در اوایل این هفته، Fandom از راه اندازی هفت برنامه جدید برای گیمرها و طرفداران سرگرمی خبر داد. گیمینگ با 150 میلیون بازدید کننده ماهانه، بزرگترین مخاطب Fandom است.
دو نمایش اولی که برای اولین بار پخش شدند عبارت بودند از: «Honest Trailers Presents»، یک چرخش جدید در سری محبوب «Honest» Screen Junkies، و «The Kurt Locker» که تهیه کننده ارشد GameSpot بود. کورت ایندوینا روندهای فعلی بازی را بررسی می کند،
Screen Junkies یک کانال یوتیوب با 6.8 میلیون مشترک است. در سال 2018 توسط Fandom خریداری شد. Screen Junkies که بهخاطر مجموعههای وب «صادق» خود که تریلرهای فیلم و تلویزیون را تقلید میکند، شناخته میشود، در حال تغییر دادن این مجموعه است تا شامل آهنگهای تم تلویزیونی، افراد مشهور و تبلیغات باشد. این مجموعه وب هر هفته تقریباً یک میلیون بازدید دارد، به ازای هر Fandom.
«Honest Trailers Presents» را میتوانید در کانال YouTube Screen Junkies و در Fandom در برگه Video پیدا کنید.
اولین قسمت از “قفسه کورت” در 2 می با عنوان “آیا بازسازی های زیادی وجود دارد؟” منتشر شد. Indovina در مورد اینکه چه تعداد از بازی های ویدیویی منتشر شده در سال 2023 – مانند Resident Evil 4 و Dead Space – یا بازی های بازسازی شده یا بازسازی شده هستند صحبت می کند. اپیزودها هر سه شنبه پخش می شود.
علاوه بر “The Kurt Locker”، GameSpot شش نمایش هفتگی دیگر را راه اندازی می کند.
- No Hud (برای اولین بار در 3 می اکران شد): طرفداران روش های جدیدی را برای انجام بازی های ویدیویی یاد می گیرند. اپیزودها هر چهارشنبه پخش می شود.
- واکنش کارشناسان (4 مه): نظر کارشناسان در مورد بازی های ویدیویی محبوب. پنجشنبه ها پخش می شود.
- لحظه در (5 مه): برنامه هفتگی خبری به میزبانی سردبیر تمور حسین و تهیه کننده ارشد لوسی جیمز.
- چگونه نجات یافت (7 مه): تهیه کننده ارشد دیو کوچک درباره بازیهای ویدیویی صحبت میکند که فرنچایزهای شکست خورده را نجات دادند.
- GameSpot Insider (تاریخ پخش TBD): یک سریال محدود فصلی که در پشت صحنه به بازی های ویدیویی مورد انتظار می رود.
- چالش پذیرفته شده (TBD): سازندگان محتوا و کارمندان GameSpot با هم متحد می شوند تا در چالش های مختلف بازی مانند شکست دادن ماریو در حالی که از کنترلر Guitar Hero استفاده می کنند، رقابت کنند.
نمایش های جدید GameSpot به طور همزمان در وب سایت، کانال یوتیوب و پلتفرم Fandom پخش خواهد شد.
در همین حال، متاکریتیک «آزمایشگاه بررسی متاکریتیک» را در کانال یوتیوب Fandom Entertainment راهاندازی میکند، جایی که منتقدان و کارشناسان دادههای Fandom فیلمهای جدید منتشر شده مانند «Across the Spiderverse»، «Fast X»، «Indiana Jones 5» و «Little Mermaid» را تحلیل میکنند. ” متاکریتیک هر ماه دو یا سه قسمت منتشر خواهد کرد.