Eventbrite، یک وبسایت مدیریت رویداد و فروش بلیط، روز دوشنبه ابزارهای جدید مجهز به GPT را معرفی کرد که به سازندگان رویداد کمک میکند تا احتمالاً برخی از خستهکنندهترین و زمانبرترین مراحل در برنامهریزی رویداد – صفحات رویداد، کمپینهای ایمیل و تبلیغات رسانههای اجتماعی را انجام دهند. این ویژگی ها در این ماه عرضه خواهند شد.
اکنون، کاربران می توانند یک صفحه رویداد در Eventbrite با توضیحات رویداد و تصاویری که به طور خودکار تولید می شوند و بر اساس عنوان رویداد، مکان و تاریخ ایجاد می شوند، ایجاد کنند. همچنین نوع رویداد، دسته و زیر مجموعه را پر می کند، که احتمالاً کشف رویدادها را برای افراد آسان تر می کند.
سخنگوی شرکت به TechCrunch گفت: اگر سازندگان رویداد هنگام نوشتن یک کمپین ایمیلی یا تبلیغات رسانههای اجتماعی از بلوک نویسنده برخوردار شوند، ابزارهای جدید Eventbrite برای کمک به بازاریابی مؤثرتر رویداد، کپی تولید میکنند.
این شرکت ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی دیگری را در گذشته معرفی کرده است، مانند Eventbrite Boost، پلتفرم بازاریابی که از یادگیری ماشینی برای هدف قرار دادن مخاطبان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک استفاده می کند. Boost دارای سه سطح است: Lite (15 دلار در ماه)، Core (50 دلار در ماه) و Pro (100 دلار در ماه).
توجه داشته باشید که ویژگی جدید کپینویسی برای تبلیغات رسانههای اجتماعی فقط برای مشترکین پولی Boost در دسترس است. (به روز رسانی: این شرکت ابزار تبلیغات رسانه های اجتماعی را که در ماه مارس راه اندازی شد به ما اطلاع داد.)
Eventbrite امیدوار است که ادغامهای GPT به کاهش زمان صرف شده توسط سازندگان رویداد کمک کند زیرا نقطه شروعی را برای آنها فراهم میکند تا به جای شروع از صفر، نسخههای تولید شده را اصلاح و ویرایش کنند. این شرکت همچنین این ویژگی ها را به عنوان راهی برای افزایش تعامل، دستیابی به مخاطبان بیشتر و افزایش فروش بلیط راه اندازی کرد. این ابزارها احتمالاً برای میزبان های مستقلی که ممکن است قادر به پرداخت کمک خارجی از دستیاران یا کپی رایترها نباشند مفید خواهد بود.
سازندگان و مصرف کنندگان Eventbrite ستاره شمالی کسب و کار ما هستند. جولیا هارتز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت جولیا هارتز در بیانیه ای گفت: همانطور که به نوآوری ادامه می دهیم، ادغام هوش مصنوعی در پلتفرم خود به تسریع رشد کسب و کار جامعه جهانی کارآفرینان رویداد کمک می کند تا در زمان خود صرفه جویی کنند و سریعتر به شرکت کنندگان بیشتری دسترسی پیدا کنند.
سخنگوی Eventbrite افزود، این شرکت قصد دارد بر روی این ابزارهای تازه راه اندازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند تا تجربه میزبانی رویداد را ساده تر کند.
برای سالها، فناوری هوش مصنوعی بازی را برای برنامهریزان رویداد تغییر داده است، از ابزارهای تبلیغاتی و استراتژیهای بازاریابی گرفته تا چتباتها، تجزیه و تحلیل دادهها، توصیهها و موارد دیگر. حتی پلتفرم برنامهریزی عروسی Joy امسال در ChatGPT راهاندازی کرد و ابزاری را راهاندازی کرد که مبتنی بر OpenAI است که پیشنویسهایی برای نذر و سخنرانیهای متمرکز بر عروسی ایجاد میکند.