دنیای مربیگری حرفه ای در طول این سالها رشد کرده است زیرا مربیان متوجه شدند که می توانند به راحتی از راه دور به مردم مشاوره دهند و مشتریان متوجه شدند که کوچینگ دیجیتال بسیار کارآمدتر است. اما ، به همان اندازه ، مشکلی در نحوه الک کردن گندم از کاه بوجود آمد. در همان زمان شرکت ها متوجه شدند که کارکنان خود می توانند از آن سود ببرند – اما با همان مشکل غربالگری روبرو شدند. در نمایشنامه کلاسیک اینترنتی ، CoachHub سه سال پیش آمد و برای انجام غربالگری از هوش مصنوعی در بازار استفاده کرد. همه چیز خوب است ، اما با آموزش و توسعه شخصی تقریباً کاملاً دیجیتالی به دلیل همه گیری ، بازار منفجر شد.
CoachHub مستقر در برلین در حال حاضر 80 میلیون دلار در بودجه سری “B2” جمع آوری کرده است و کل سرمایه سری B خود را به 110 میلیون دلار افزایش داده است. سرمایه گذاران Draper Esprit ، RTP Global ، HV Capital ، Signals Venture Capital ، Partech و Speedinvest همگی شرکت کردند و مجموع وجوه جمع آوری شده را از سال 2019 به 130 میلیون دلار رساندند.
سال گذشته یک دور 30 میلیون دلاری از سری B ، که توسط Draper Esprit رهبری می شد ، در کنار سرمایه گذاران فعلی HV Capital ، Partech ، Speedinvest ، signal Venture Capital و RTP Global جمع آوری کرد.
این استارتاپ با دیگر مجموعه ها مانند AceUp خارج از بوستون رقابت می کند که 2.3 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.
این استارتاپ سه ساله می گوید که کارکنان خود را سه برابر کرده و مشتریان جدیدی از جمله Fujitsu ، Electrolux ، Babbel ، ViacomCBS و KPMG را به مشتریان خود اضافه کرده است.
بنیانگذار و مدیر فروش یانیس نیبل شاتز در بیانیه ای گفت: “این آخرین دور بودجه به ما امکان می دهد تقاضای روزافزون برای راه حل های دیجیتالی برای آموزش و توسعه شخصی را که در اثر همه گیری ایجاد شده است برآورده کنیم.”
کریستوف هورنونگ ، مدیر سرمایه گذاری دراپر اسپریت گفت: “این دیگر فقط مربوط به همه گیری نیست. آنچه ما به طور فزاینده ای با سیستم عامل های دیجیتالی و بسیار غنی شده مانند CoachHub مشاهده می کنیم ، ابزارهای پویاتر و قابل دسترسی تر برای تغییر شرکت ها از طریق آموزش و آموزش هستند. “
CoachHub می گوید از هوش مصنوعی برای مطابقت افراد با 2500 مربی شغلی و رفاهی در 70 کشور در شش قاره استفاده می کند. جلسات مربیگری به 60+ زبان در دسترس است.