ابزار طراحی وکتور Vectornator 20 میلیون دلار به رهبری EQT Ventures جمع آوری می کند – TechCrunch

این یک داستان قدیمی صنعت فناوری است: شرکت ابزاری برای حل مشکل خود ارائه می دهد ، سپس متوجه می شود که این ابزار در واقع ارزش بیشتری نسبت به شرکت فعلی دارد. اتفاقی مشابه برای خطی بودن رخ داد. ولادیمیر دانیلا ، بنیانگذار 17 ساله آن ، ابزار Vectornator را برای سهولت طراحی وکتور در سال 2017 ارائه داد. در حال حاضر توسط اپل ، دیزنی ، واکوم و مایکروسافت استفاده می شود. در واقع دیزنی از Vectornator برای ایجاد آثار هنری برای هتل های دیزنی لند استفاده می کند.

این پلتفرم متمرکز بر بردار 20 میلیون دلار بودجه توسط EQT Ventures به همراه 468 Capital جمع آوری کرده است. فرشتگان از جمله بردلی هوروویتز (VP Product، Google) ، جاناتان روچل (بنیانگذار Google Docs ، Google Spreadsheets ، Google Slides ، Google Drive) ، Charles Songhurst (استراتژی شرکت سابق ، مایکروسافت) و Lutz Finger (محصول گروهی) به آن ملحق شدند. مدیر ، گوگل).

این شرکت می گوید این بودجه برای دو برابر شدن اولین محصول تلفن همراه خود ، Vectornator ، با افزودن ویژگی های اتوماسیون و همکاری با هوش مصنوعی ، و محصولات جدید و توسعه در ایالات متحده و اروپا و آسیا استفاده می شود.

ولادیمیر دانیلا ، مدیرعامل و بنیانگذار Linearity گفت: “هنگامی که بیش از یک دهه پیش برای اولین بار در سن 10 سالگی وارد طراحی شدم ، ابزارهایی را که استفاده از آنها سخت و ترسناک بود ، پیدا کردم. من بلافاصله می خواستم مجموعه ای از ابزارهای خود را برای حل این مسئله ایجاد کنم زیرا بردارها بیشتر از پیکسل ها مرتبط هستند و همچنین از هر نظر به جز عکاسی برتر هستند. Vectornator همه چیز در مورد تجربه مشتری ، سادگی و عدم پیچیدگی بیش از حد نرم افزار است. من خوشحالم که در کنار تد و تیم کار می کنم تا دانش و درک بازار را جمع آوری کرده و به توسعه پلتفرم ما کمک کنم. “

تد پرسسون ، شریک در EQT Ventures اظهار داشت: “برای من ، دو طرف روشن برای پیوستن به تیم Linearity وجود داشت. ولادیمیر یک بنیانگذار بسیار روشن است که محصول برجسته ای ساخته است. ابزارهای طراحی سخت ترین ابزار برای ساخت هستند ، اما ولادیمیر و تیمش نشان داده اند که هر چیزی امکان پذیر است. “

علاقه سرمایه گذاران به ابزارهای طراحی از زمان موفقیت Canva که اکنون 15 میلیارد دلار ارزش دارد افزایش یافته است.