Clubhouse یک ویرایشگر کهنه کار از NPR را برای انتشار اخبار این برنامه استخدام کرده است. نینا گرگوری به عنوان سرپرست ناشران اخبار و رسانه Clubhouse خدمت می کند و به عنوان رابط بین ناشران خبری و اکوسیستم Clubhouse از جوامع مبتنی بر صدا فعالیت می کند.
گرگوری در هفت سال گذشته دفتر هنرهای NPR را هدایت کرد و فرهنگ و سرگرمی رسانه های خبری را شکل داد. “به عنوان یک خبرنگار صوتی ، [Clubhouse] گرگوری به CNN گفت که مطابق با آنچه من همیشه معتقد بودم بهترین رسانه برای اخبار است. “برای اینکه بتوانید اخبار رادیو را بشنوید ، نیازی به خواندن ندارید. نیازی به داشتن یک اشتراک گران نیست. شما نیازی به کابل ندارید. “
کمک به ناشران و سایر مارک ها برای اتصال به شبکه یکی از راه های بلوغ برای Clubhouse است. ویژگیهای رسانه های آنلاین از USA Today تا TechCrunch در این برنامه حضور داشته اند ، که به دلیل محدود شدن تعاملات اجتماعی از طریق شیوع بیماری همه گیر رشد کرد. اما با رقابت رقبای قوی تر ، Clubhouse ممکن است نیاز به خلاقیت برای ماندن در بازی داشته باشد.
صعود سریع Clubhouse باعث شد توییتر ، Spotify ، فیس بوک و دیگر شرکت های فناوری تأسیس شده تلاش کنند اتاقهای صوتی زنده را در محصولات خود ادغام کنند. توییتر به سرعت Spaces را راه اندازی کرد ، در حالی که Spotify یک کلون Clubhouse مستقل به نام Greenroom راه اندازی کرد. فیس بوک اولین اتاقهای صوتی خود را در آوریل اعلام کرد و دو ماه بعد آنها را برای کاربران آمریکایی باز کرد.
حفظ نوع ویروسی که Clubhouse در سال گذشته از آن برخوردار بوده است تقریباً غیرممکن است ، اما این شرکت ویژگی هایی را اضافه کرده است ، یک برنامه Android معرفی کرده و درهای آن را به روی همه باز کرده است. Clubhouse ممکن است نتواند قله خود را در ماه فوریه به پایان برساند ، اما این برنامه پس از توسعه در Android در تابستان امسال هنوز 7.7 میلیون بار جهانی را دریافت کرده است و همچنان چشم انداز خود را برای اولین شبکه های اجتماعی صوتی نشان می دهد.