BP Ventures برای حمایت از توسعه 11.9 میلیون دلار در ارائه دهنده پرداخت داخل خودرو Ryd سرمایه گذاری می کند-TechCrunch

BP Ventures ، بازوی سرمایه گذاری غول نفت و گاز BP ، از سرمایه گذاری 10 میلیون یورویی (11.9 میلیون پوند) در Ryd ، ارائه دهنده پرداخت های دیجیتال آلمانی درون خودروی آلمان خبر داده است. بر اساس بیانیه ، بودجه جدید به Ryd کمک می کند تا خدمات خود را در بازارهای بین المللی گسترش دهد و پیشنهادات خود را افزایش دهد.

سرویس Ryd به کاربران امکان می دهد پرداخت های آنلاین برای خدماتی مانند خرید سوخت ، شارژ EV و شستشوی اتومبیل از طریق برنامه راه اندازی یا ادغام با سیستم های خودروهای هوشمند را یکجا جمع کنند. BP قبلاً از طریق برنامه BPme خود گزینه های پرداخت دیجیتال را در انگلستان و هلند ارائه می دهد. به عنوان بخشی از سرمایه گذاری و مشارکت خود با Ryd ، این شرکت قدیمی امیدوار است که با یادگیری از گزینه های پرداخت دیجیتال ایمن و انعطاف پذیر این استارتاپ ، خدمات دیجیتالی خود را گسترش دهد. Ryd از توسعه فناوری خود برای مشتریان BP در سراسر اروپا سود خواهد برد.

الکس جنسن ، معاون ارشد حمل و نقل راحت اروپا ، و آفریقای جنوبی ، در بیانیه ای گفت: “پرداخت های دیجیتالی داخل خودرو بخشی جدایی ناپذیر از تجربه یکپارچه و راحت است که مشتریان در سایت های خرده فروشی ما انتظار دارند.” “فناوری Ryd می تواند به ارائه همین موضوع و برای افزایش دامنه خدمات کمک کند.”

این اولین شرط بندی نیست که BP در فضای خودروهای هوشمند می گیرد و احتمالاً آخرین آن نخواهد بود. در ماه ژوئن ، این شرکت 7 میلیون دلار در IoTecha ، یک شرکت شارژ هوشمند EV سرمایه گذاری کرد که شارژرها را با استفاده از اینترنت اشیا به شبکه برق متصل می کند و پرداخت های شارژ را خودکار می کند. سرمایه گذاری های استراتژیک مانند این در نهایت به اکوسیستم BP Ventures می افزاید که برای کمک به BP خود را به عنوان یک شرکت یکپارچه انرژی ، و همچنین کمک به کاهش ردپای کربن آن ، طراحی کرده است.

مطالب جدید  کلون Spotify's Clubhouse شش نمایش هفتگی جدید اضافه می کند ، برخی از آنها به لیست پخش Spotify متصل می شوند - TechCrunch

به گفته این شرکت ، Ryd در حال حاضر در 3000 ایستگاه خدمات شریک در هفت کشور پذیرفته شده است. این شرکت دارای 1.4 میلیون مشتری مستقیم و همچنین دسترسی به 100 میلیون مشتری اضافی از طریق مشارکت خود با Mastercard و چندین سازنده خودرو است. انتظار می رود بازار اطلاعات خودروهای متصل تا سال 2030 در سطح جهانی به 19 میلیارد دلار برسد و بازار خرده فروشی غیر سوختی در همان سال به 285 میلیارد دلار در سطح جهانی برسد ، این استارتاپ در حال حاضر بر روی استراتژی خود برای ادغام فناوری خود در خودروهای بیشتر حرکت می کند. به

الیور گوتز ، بنیانگذار و رئیس Ryd ، در بیانیه ای گفت: “با Ryd ما می خواهیم تعاملات بدون دردسر و ایمن با خودروها را فعال کنیم.” “BP آخرین قطعه پازل ما است و اکوسیستم ما را با شرکای استراتژیک قوی در همه زمینه های تجاری ما: مالی ، خودرو و انرژی تکمیل می کند. BP انتظار دارد ده ها میلیون راننده خودرو به سیستم های پرداخت مستقیم دیجیتالی منتقل شوند که هم به داده های خودرو و هم به سیستم های پرداخت در پمپ بنزین ها و فراتر از آن متصل هستند. این فرم پرداخت جدید بسیار سریعتر ، راحت تر و راحت تر است. رید در حال رهبری این جنبش در اروپا است. “

به گفته ساندرا داکس ، مدیر عامل Ryd ، Ryd انتظار دارد در سه ماهه چهارم سال 2021 در اولین ایستگاه های پر کردن BP به صورت زنده پخش شود.

خبر 30pp