قبلاً داشتن یک وبلاگ شرکتی و مقداری محتوای پولی، سرفصل تلاشهای بخش بازاریابی شما برای محتوایی بود و همین کافی بود. اما از آنجایی که شرکتهای بزرگتری مانند Salesforce و HubSpot بازوهای رسانهای کامل خود را راهاندازی کردهاند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که در استراتژی محتوای خود تجدید نظر کنید.
AudiencePlus، یک پلتفرم رسانه ای جدید از یک مدیر بازاریابی قدیمی، می خواهد قابلیت های رسانه ای این شرکت های بزرگتر را در دسترس شرکت های بسیار کوچکتر قرار دهد. امروز این شرکت سرمایه گذاری اولیه 5.4 میلیون دلاری را اعلام کرد.
بنیانگذار و مدیر عامل شرکت آنتونی کنادا به TechCrunch گفت: «ما از آن به عنوان یک پلت فرم رسانه متعلق به آن یاد می کنیم، اما به آن به عنوان یک تکامل وبلاگ یا مرکز منبع فکر کنید، یا شاید یک ویژگی رسانه ای مستقل برای یک نام تجاری باشد.
ایده این است که به شما کنترلی بر پایگاه کاربری خود بدهد، که برای مثال، دلیل بزرگی است که HubSpot Hustle را خرید. آنها می خواستند به مخاطبانی از کاربران درگیر دسترسی داشته باشند که به آنچه Hubspot می فروشد علاقه مند بودند.
کنادا امیدوار است پلتفرم او همین نوع دسترسی را به هر شرکتی بدهد. این شامل چهار قطعه اصلی است. برای شروع، می توانید با AudiencePlus یک پلتفرم رسانه ای بدون نوشتن هیچ کدی بسازید. این می تواند شامل تولید ویدئو، پادکست، وبلاگ و حتی رویدادهای زنده باشد.
بنابراین این می تواند یک وبینار یا یک رویداد مجازی یا چیزی برای این منظور باشد، همه در دامنه خودتان. و بنابراین اکنون به جای ارسال ترافیک به یوتیوب، آن را به دارایی خود می فرستید، جایی که می توانید این رابطه مستقیم را ایجاد کنید.
علاوه بر این، میتوانید به افراد اجازه دهید مشترک پیشنهادات مختلف شما شوند، تا بدانند چه چیزی جدید است، اما همچنین برای دسترسی مستقیمتر به افرادی که به شرکت شما و کاری که انجام میدهید علاقه دارند. این پلتفرم همچنین شامل یک قطعه تحلیلی است که او آن را یک پیشنهاد ارزش بزرگ برای شرکت میداند که به مشتریان درک عمیقی از مخاطبان خود و آنچه مصرف میکنند میدهد.
در نهایت، کنادا، که مدتی را به عنوان مدیر ارشد مالی در چندین شرکت از جمله Gainsight و Hopin گذراند، میگوید که باید سرمایهگذاری در پلتفرم رسانهای را برای C-suite توجیه کنید. AudiencePlus شامل امکان پیوند دادن به اتوماسیون بازاریابی و نرم افزار CRM برای مشاهده اینکه چگونه محتوا باعث هدایت کسب و کار به شرکت می شود، وجود دارد، که به ویژه در حال حاضر مهم است که CIO ها هر دلاری را که به دنبال ارزش برای کسب و کار خرج می شوند، بررسی می کنند.
این امر اساساً با تولید و درآمد تقاضا مرتبط است. این برای تیمهای برندی که میخواهند از آن استفاده کنند عالی است… اما واقعاً تمرکز اصلی آن بر این است که به شرکتها کمک کند تا تقاضا را به روشی کارآمدتر ایجاد کنند.»
نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که ایجاد زیرساخت یک چیز است، اما ایجاد مخاطب برای رسیدن به آن پلت فرم بسیار سخت تر است. این شرکت در حال حاضر چند ده مشتری پرداخت کننده از پلتفرم امروزی از جمله Zuora، Five9 و Crossbeam دارد. مشتریان اولیه او اکثراً شرکتهای SaaS هستند، اما این محصولی است که به طور بالقوه میتواند برای هر بخش بازاریابی که به دنبال راههای جدید برای ایجاد مخاطب و دسترسی به منبع جدیدی از دادههای شخص اول است، مفید باشد، چیزی که با حذف آن اهمیت فزایندهای پیدا میکند. از کوکی ها در وب سایت ها
این شرکت در حال حاضر دارای 10 کارمند با تعدادی rec. او میگوید که به دنبال ایجاد یک پایگاه کارمند متنوع با افزایش سطح شرکت است. این فوق العاده حیاتی و بسیار مهم است. و ما به عنوان یک برند مسئولیت داریم که با این کار از جلو رهبری کنیم.»
سرمایه گذاری 5.3 میلیون دلاری امروز توسط Emergence Capital با مشارکت Forum Ventures، Worklife Ventures و GTMfund انجام شد. همچنین شامل سرمایهگذاران فرشتهای از چندین مدیر عامل شرکت فناوری از جمله نیک مهتا در Gainsight، شرکت سابق او بود.