Pinterest پین ها و پین های ایده را در یک قالب واحد ترکیب می کند

از آنجایی که Pinterest به دنبال توسعه Idea Pins متمرکز بر ویدئو، تمرکز خود را بر روی محتوای ویدیویی تغییر می‌دهد، این شرکت می‌گوید اکنون ابزارهای خود را برای همه فرمت‌های Pin در یک جریان ایجاد ساده‌سازی می‌کند. این بدان معناست که هم پین‌های ویدیویی و هم تصاویر ثابت، به همراه سایر ویژگی‌های ویرایش مانند استیکرها و متن همپوشانی، اکنون از یک تجربه به‌روز در دسترس خواهند بود. علاوه بر این تغییرات، Pinterest مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش جدید، ابزار اندازه‌گیری، ویژگی‌های ایمنی و سایر ابزارهای تعامل را نیز ارائه می‌کند.

برای ایجاد پین ویدیو یا تصویر، کاربران فقط گزینه «ایجاد پین» را انتخاب می‌کنند. این شرکت خاطرنشان می‌کند که همه سازندگان محتوا می‌توانند ویژگی‌هایی مانند موسیقی، پوشش متن و برچسب‌ها را در پین‌های خود قرار دهند.

Pinterest می‌گوید که این تغییرات ویرایش، انتشار و اندازه‌گیری محتوای خود را برای سازندگان آسان‌تر می‌کند، در حالی که تبلیغ‌کنندگان همچنان می‌توانند مانند قبل تبلیغات ایده، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات مجموعه و تبلیغات چرخ و فلک ایجاد کنند.

در نتیجه این تغییرات، کاربران Pinterest اکنون می‌توانند به ویژگی‌هایی دسترسی داشته باشند که قبلاً فقط با Idea Pins یا کاربران دارای حساب تجاری در دسترس بودند، از جمله پیوندها، ویرایش پس از انتشار و نسبت‌های صفحه انعطاف‌پذیر. آll پins اراده عبارتند از را توانایی به ارتباط دادن به در هر جایی، که Pinterest می گوید به کاربران اجازه می دهد تا از محتوای خود کسب درآمد کنند و مخاطبان خود را بیشتر درگیر کنند.

این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت: “ما هیجان زده هستیم که کانال دیگری برای کسب درآمد را از طریق پیوندهای موجود در همه پین ​​ها باز کنیم.” «کاربران می‌توانند به همه تصاویر، ویدیوها و حتی پخش زنده تلویزیون پینترست پیوندهایی اضافه کنند که به افزایش ترافیک و ایجاد ارتباط با برندها کمک می‌کند. ابزار مشارکت پولی و برچسب‌گذاری محصول با استفاده از پیوندهای وابسته (برای ایالات متحده و بریتانیا) اکنون به عنوان کانال‌های اضافی برای کسب درآمد در Pinterest در دسترس همه است.

اعتبار تصویر: پینترست

همه پین‌های ویدیو اکنون دارای معیارهای پیشرفته‌تری هستند، از جمله بازدیدها و زمان تماشا. کاربران می‌توانند پین‌هایی را با استفاده از نسبت‌های منعطف ایجاد کنند و اجزای پین را پس از انتشار شامل عنوان، جزئیات و پیوندها ویرایش کنند. این امر پینترست را بیشتر با پلتفرم‌های رقیب مانند اینستاگرام همتراز می‌کند، جایی که محتوای انتخابی را می‌توان پس از انتشار ویرایش کرد و به سازندگان اجازه می‌دهد تا مثلاً متن را برای عملکرد بهتر تصحیح یا تغییر دهند.

به عنوان بخشی از این تغییرات، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود از خلاقیت‌های چندرسانه‌ای با تصاویر و ویدیوهای ثابت استفاده کنند. اکنون این نوع محتوا به طور خودکار یکی پس از دیگری پخش می شود.

پینترست همچنین اعلام کرد که همه کاربران می‌توانند به تعدادی از ویژگی‌های تعامل اجتماعی دسترسی داشته باشند. کاربران اکنون می توانند کلمات کلیدی را که نمی خواهند در نظرات مشاهده کنند اضافه کنند. کاربران می توانند یک فیلتر تحت مجوزهای اجتماعی ایجاد کنند تا به طور خودکار همه نظرات حاوی کلمه کلیدی خاص را پنهان کنند. و کاربران همچنین می توانند با ایجاد و آپلود یک عکس به محتوای موجود در پلتفرم پاسخ دهند. به علاوه، واکنش‌هایی مانند شکلک‌های قلب و لامپ به همه پین‌ها گسترش خواهند یافت.

یک API زمان‌بندی پین جدید نیز برای افرادی که از پلتفرم‌های بازاریابی محتوا و ابزارهای خلاقانه استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود و به کاربران امکان می‌دهد پین‌ها را از طریق آن پلتفرم‌ها زمان‌بندی کنند.

هنگامی که Pinterest برای اولین بار در سال 2021 Idea Pins را معرفی کرد، به نظر می رسید که این شرکت به دنبال تبدیل شدن از یک تابلوی تصویر آنلاین به یک پلت فرم سازنده است. با این تغییرات، Pinterest به دنبال ساده سازی فرآیند تولید محتوای خود در قالب یکپارچه است.

ما با ایجاد روشی ساده‌تر و سریع‌تر برای سازندگان محتوا برای استفاده از قدرت Pinterest، دسترسی به مخاطبان درگیر، کسب درآمد، ساختن یک برند و بیان آنچه که آنها را به‌طور منحصربه‌فردی خاص می‌کند، آسان‌تر از همیشه می‌کنیم. Malik Ducard، مدیر ارشد محتوای Pinterest در بیانیه ای در مورد این تغییرات گفت.

گزارش تکمیلی: سارا پرز