5 چیزی که برای برنده شدن اولین مشتری خود به آن نیاز دارید – TechCrunch

استارتاپ زیباست چیز. این نتیجه ملموس ایده ای است که در گاراژ یا پشت دستمال متولد شده است. اما از هر موسسي بپرسيد كه واقعاً چه چيزي ثابت مي كند كه استارتاپ آنها شروع به كار كرده است ، و آنها فوراً مي گويند زماني است كه اولين مشتري خود را به دست مي آورند.

هرچند گفتن این امر بسیار ساده تر از انجام دادن آن است ، زیرا پیروزی در اولین مشتری بسیار بیشتر از یک موسس تحصیل کرده در Ivy و/یا یک سرمایه گذار مشهور هزینه خواهد برد.

برای شروع ، باید یک نمایه مشتری ایده آل قوی ایجاد کنید تا نقاط ضعف مشتری خود را بشناسید ، در حالی که یک تجزیه و تحلیل SWOT رقابتی ایجاد می کنید تا گزینه های جایگزین مشتریان خود را انتخاب کنید.

مشتری هدف شما راه حلی را انتخاب می کند که به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک می کند. به عبارت دیگر ، اهداف شما باید با اهداف مشتری شما هماهنگ باشد.

همچنین باید فهرستی کوتاه از تأثیرگذارانی که اعتماد مشتری شما را دارند ایجاد کنید ، تصمیم گیرندگان آنها را که برای خرید تماس گرفته اند (یا نه) مشخص کنید و فهرستی از اهداف ترسیم شده که اهداف مشتری شما را با اهداف شما مطابقت می دهد ، ایجاد کنید.

درک و اجرای این موارد می تواند به شما تضمین دهد که اولین مشتری برنده می شود ، به شرطی که آنها را به خوبی و با صداقت انجام دهید. سرمایه گذاران شما نیز ثمرات کار شما را خواهند دید و از اینکه دلارهایشان در حال کار خوب است آرام خواهند شد.

مطالب جدید  چگونه یک بازاریاب تلفن همراه متعلق به Vungle Fontmaker را به بالای فروشگاه App ارسال کرد-TechCrunch

بیایید ببینیم چگونه:

1. ایجاد مشخصات مشتری ایده آل (ICP)

ICP یک چارچوب عالی برای تشخیص اینکه مشتری هدف شما کیست ، چقدر بزرگ است ، کجا فعالیت می کند و چرا وجود دارد. همانطور که ICP خود را می نویسید ، به زودی خواهید دید که دردهایی که تصور می کردید شروع به واقعی شدن می کنند.

برای ایجاد ICP ، شما باید مشکلی را که در تلاش برای حل آن هستید و مشتریانی که بیشتر این مشکل را تجربه می کنند ، بیان کنید. این فرضیه اصلی شما خواهد بود. سپس ، هنگامی که ICP خود را توسعه می دهید ، فرضیه اصلی خود را آزمایش کنید تا فرضیات نادرست را از بین ببرید.

با شفافیت در اینجا ، صفحه راه اندازی مناسب برای شما تنظیم می شود. بدون میانبر.

در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. یک چارچوب ICP (نمایه مشتری ایده آل) ایجاد کنید.
  2. سه مشتری هدف را متناسب با ICP تعریف شده خود مشخص کنید.
  3. برای هر مشتری هدف مشخص شده ، یک بیانیه مشکل بنویسید.
  4. بیانیه مشکل را که بیشترین تاثیر را در محصول شما دارد ، در اولویت قرار دهید.
  5. بیانیه مشکل اولویت بندی شده را بر روی مشتری هدف قفل کنید.

موارد استفاده را تمرین کنید:

شما یکی از بنیانگذاران استارتاپ SaaS هستید که بر ساده سازی تجربه خرید در نمایشگاه های خودرو تمرکز کرده است تا خریداران از این روند لذت ببرند. ICP شما چگونه خواهد بود؟

2. SWOT را توسعه دهید

چارچوب SWOT را نمی توان بیش از حد ارزیابی کرد. این یک ساختار عالی برای بیان این است که رقبای شما چه کسانی هستند و چگونه در مقابل آنها ظاهر می شوید. توجه داشته باشید که رقبای شما می توانند مستقیم یا غیر مستقیم (به عنوان یک جایگزین) باشند ، و مهم است که این سطل ها را به درستی طبقه بندی کنید.

مطالب جدید  Twilio عمیق تر وارد بازاریابی می شود با ابزار جدید مبتنی بر خرید 3.2 میلیارد دلار بخش - TechCrunch

خبر 30pp