در بازاریابی رشد ، سیگنال موفقیت را تعیین می کند – TechCrunch

بر خلاف سیگنال تلفن ضعیف که فقط باعث ایجاد صدای غلیظ می شود ، در بازاریابی رشد می تواند به معنای تفاوت بین یک برنامه موفق یا یک خونریزی نقدی عظیم باشد. با حرکت به سمت دنیای محرمانه و محرمانه ، ضروری است که شرکت ها زودتر سیگنال را خاموش کنند.

بنابراین دقیقاً “سیگنال” در بازاریابی رشد چیست؟ این می تواند معانی مختلفی داشته باشد ، اما به طور کلی ، این داده های رویداد در زرادخانه ما است که به تصمیم گیری ها کمک می کند. وقتی صحبت از خرید پولی می شود ، بهینه سازی و انتقال داده های صحیح رویداد به کانال های پولی بسیار مهم است. این بدان معناست که الگوریتم های هدف گذاری و مناقصه بیشترین داده ها را برای استفاده دارند.

من دیده ام که استارتاپ ها هزاران دلار را در نتیجه نداشتن سیگنال بهینه در کمپین های خرید پولی خود به طور ناکارآمد هزینه می کنند. من میلیون ها دلار را در شرکت هایی مانند Postmates صرف کرده ام تا سیگنال ما را به بهترین حالت ممکن اصلاح کنند. من می خواهم هر استارتاپی از اشتباه دردناک عدم تنظیم صحیح این دستگاه اجتناب کند ، در عوض از هر تبلیغ مهم تبلیغاتی بیشترین استفاده را ببرد.

انتخاب

هنگام شروع کار ، به نظر می رسد که بهینه سازی برای معیار ستاره شمالی مانند خرید ، بدیهی به نظر برسد. اگر هزینه ها بسیار کم باشد ، این بدان معناست که حجم تبدیل در کمپین ها پایین خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر رویداد بهینه سازی در یک رویداد بالای قیف مانند نمای صفحه فرود تنظیم شود ، ممکن است قدرت سیگنال بسیار ضعیف باشد. دلیل ضعف ضعف این است که یک رویداد کم هدف را به عنوان موفق به کانال های پولی برگردانید. با علامت گذاری نمای صفحه فرود به عنوان موفق ، کانال های پولی مانند فیس بوک همچنان کاربرانی را پیدا می کنند که مشابه این کاربران با گرایش کمتر هستند که در حال تبدیل هستند.

بیایید نمونه ای از یک برنامه سلامتی و سلامتی را با هدف پیشبرد عضویت در برنامه مربیگری آنها در نظر بگیریم. آنها به تازگی کار خود را با کشف خرید پولی و هزینه 5000 دلار در هفته در فیس بوک آغاز کرده اند. در زیر نگاهی به رویدادهای آنها در قیف ، حجم هفتگی و هزینه هر رویداد می اندازید:

نمونه ای از برنامه سلامتی و سلامتی و میزان تبدیل هفتگی آنها با هزینه 5000 دلار. اعتبار تصویر: جاناتان مارتینز

در مثال بالا ، می بینیم که حجم قابل توجهی برای نمایش صفحات فرود وجود دارد. همانطور که ما پایین می رویم ساده شده جریان ، حجم کمتری وجود دارد زیرا کاربران قیف را رها می کنند. غریزه تقریباً همه این است که برای نمای صفحه فرود بهینه سازی شود ، زیرا داده های زیادی وجود دارد یا رویداد اشتراک ، زیرا قوی ترین است. من استدلال می کنم (پس از آزمایش گسترده در چندین حساب تبلیغاتی) که هیچ یک از این رویدادها انتخاب درستی نخواهد بود. با مشاهده صفحات فرود به عنوان یک رویداد بهینه سازی ، کاربران تمایل بسیار پایینی دارند زیرا نمای صفحه فرود به نرخ تبدیل اشتراک 0.61 است.

رویداد صحیح برای بهینه سازی در اینجا یا ثبت نام یا شروع آزمایشی است زیرا حجم کافی کافی دارند و سیگنال های قوی از تبدیل کاربر به معیار ستاره شمالی (اشتراک) است. با نگاهی به نرخ تبدیل بین ثبت نام و اشتراک ، 10.21 much بسیار سالم تر است ، در مقابل 0.61 from از نمای صفحه فرود.

من همیشه طرفدار بزرگی برای آزمایش همه رویدادها هستم ، زیرا قطعاً می توان شگفتی های بزرگی در آنچه برای شما مفید است ، داشت. هنگام آزمایش رویدادها ، مطمئن شوید که مبنایی برای تصمیم گیری وجود دارد. علاوه بر این ، من فکر می کنم این یک آزمایش عالی است که به طور مرتب رویدادها را در اوایل آزمایش کنید زیرا نرخ های تغییر با تغییر سایر متغیرهای کانال می توانند تغییر کنند.

تنظیمات جریان

در موارد خاص ، رویدادهای فعلی که تنظیم می شوند برای کمپین های خرید پولی مطلوب نیستند. من این را اغلب با استارتاپ هایی که فاصله زمانی زیادی بین رویدادهای تبدیل دارند ، دیده ام. از استارتاپی مانند Thumbtack استفاده کنید که بازار ارائه دهندگان را فراهم می کند که می توانند در تعمیرات خانه کمک کنند. پس از ثبت نام شخصی در برنامه خود ، کاربر ممکن است درخواست خود را ارسال کند اما تا چند هفته بعد شخصی را استخدام نکند. در این مورد ، انجام تنظیمات جریان می تواند سیگنال و داده هایی را که از کاربران جمع آوری می کنید به طور بالقوه بهبود بخشد.

راه حلی که Thumbtack می تواند برای جمع آوری سیگنال قوی تر انجام دهد ، افزودن یک مرحله دیگر بین درخواست و استخدام شخص دیگر است. این می تواند به طور بالقوه یک نظرسنجی با س questionsالات بررسی گرایش باشد که می تواند بپرسد کاربر چقدر زود به کمک نیاز دارد یا پروژه آنها از 1 تا 10 چقدر مهم است.

نمونه ای از پاسخ های نظرسنجی درون برنامه ای به “پروژه شما چقدر مهم است؟” اعتبار تصویر: جاناتان مارتینز.

پس از جمع آوری داده ها ، اگر بین پاسخ های نظرسنجی و کسی که پروژه خود را شروع می کند ارتباط زیادی وجود داشته باشد ، می توانیم بهینه سازی برای آن رویداد را بررسی کنیم.

در مثال بالا ، می بینیم که کاربرانی که با “9” پاسخ داده اند ، 7.66٪ احتمال تبدیل دارند. بنابراین ، این باید رویدادی باشد که ما برای آن بهینه سازی کرده ایم. افزودن مصنوعی مراحل واجد شرایط بودن کاربران در یک جریان طولانی تر می تواند به هدایت هدف گیری بهینه در جهت درست کمک کند.

تقویت سیگنال

بیایید تصور کنیم که شما ایده آل ترین جریان را دارید که حجم زیادی از سیگنال رویداد را بدون تأخیر در رویداد بهینه سازی شما می گیرد. این هنوز با ایده آل فاصله دارد. راه حل های بیشماری وجود دارد که می توان برای افزایش بیشتر سیگنال پیاده سازی کرد.

به طور خاص برای فیس بوک ، اتصالی مانند CAPI وجود دارد که می تواند برای انتقال داده ها به روش دقیق تر ، یکپارچه شود. CAPI روشی است برای انتقال رویدادهای وب سرور به سرور به جای تکیه بر کوکی ها و پیکسل فیس بوک. این به کاهش مرورگرهایی که کوکی ها را مسدود می کنند یا کاربرانی که ممکن است سابقه وب خود را حذف کنند ، کمک می کند. این فقط یک نمونه است. من از طریق تمام کانال ها عبور نمی کنم ، اما هر کدام راه حل خاص خود را برای کمک به ارسال سیگنال رویداد به آن ارسال می کند.

سیگنال iOS 14

این ستونی نخواهد بود که در سال 2021 بدون ذکر iOS 14 و استراتژی هایی که می تواند برای این بخش کاربر در حال رشد استفاده شود ، نوشته شده است. من یک قطعه دیگر در مورد تاکتیک های خاص iOS-14 نوشته ام ، اما آن را در اینجا به طور گسترده پوشش خواهم داد. اگر رویداد متریک ستاره شمالی (یعنی خرید) را می توان طی 24 ساعت از زمان راه اندازی برنامه اولیه فعال کرد ، این طلایی است.

این حجم زیادی از داده های هدفمند را به ارمغان می آورد که به دست تایمر رویداد 24 ساعته SKAD نخواهد بود. برای اکثر شرکت ها ، این ممکن است به عنوان یک هدف بلند به نظر برسد ، بنابراین هدف باید این باشد که ظرف 24 ساعت یک رویداد آتش سوزی داشته باشید که نشانگر احتمال بالایی برای تکمیل معیار ستاره شمالی شما باشد. به این فکر کنید که کدام رویدادها در جریان اتفاق می افتند که منجر به خرید شخصی می شود. شاید شخصی که روش پرداختی را اضافه می کند ظرف 24 ساعت اتفاق بیفتد و از نظر تاریخی نرخ تبدیل 90 to به خریدار داشته باشد. یک رویداد “افزودن اطلاعات پرداخت” یک رویداد تبدیل عالی برای استفاده در این مورد خواهد بود. چشم انداز iOS 14 دائما در حال تغییر است ، اما این باید برای آینده نزدیک اعمال شود.

افزایش و جلو ماندن

به عنوان یک قاعده کلی ، بررسی های افزایشی باید به طور مداوم در بازاریابی رشد انجام شود. این مطلب مهم در مورد این است که آیا دلارهای تبلیغاتی کاربرانی را به ارمغان می آورد که اگر آگهی را ندیده بودند تبدیل نمی شدند.

هنگام مقایسه رویدادهای بهینه سازی ، این قاعده همچنان اعمال می شود. اطمینان حاصل کنید که هزینه های هر عمل تنها معیاری نیست که به عنوان معیار موفقیت مورد استفاده قرار می گیرد ، بلکه در عوض ، از افزایش افزایشی در هر رویداد تبدیل به عنوان شاخص اصلی نهایی عملکرد استفاده کنید. در این قسمت ، من نحوه انجام آزمایش های افزایش بی چربی را بدون انبوهی از دانشمندان داده توضیح می دهم.

بنابراین چگونه می توانید جلوتر بروید و سوزن را در کمپین های بازاریابی رشد خود ادامه دهید؟ اول از همه ، دائماً رویدادهایی را که برای آنها بهینه سازی کرده اید زیر سوال ببرید. و دوم اینکه هیچ سنگی بر سنگ نگذارید.

اگر از یک رویداد بهینه سازی برای همیشه استفاده می کنید ، به کارایی کمپین شما آسیب نمی رساند. با آزمایش تغییرات جریان و انجام آزمایشات روی رویدادهای جدید ، بسیار جلوتر از منحنی خواهید بود. هنگام تکرار جریان ، به رفتار و رویدادهای کاربر از منظر کاربر فکر کنید. اگر رویدادهای جریان اضافه شوند ، به بخش تبدیل گرایش بالا مربوط می شوند؟