اکثر سئوکاران با چالش بزرگ دستیابی به دیده شدن برای کلمات کلیدی رقابتی آشنا هستند.
صفحه 1 Google اغلب تحت سلطه محتوای ناشران بزرگ به شکل خطوط فرعی و فهرستی درباره بهترین پیشنهادات در بازار {keyword} است.
شما نمی توانید انتظار داشته باشید که Conde Nast، Wirecutter، CNET و همکاران را شکست دهید.
بنابراین چگونه میتوانید به آنها بپیوندید و از قدرت آن پلتفرمها استفاده کنید تا برند خود را تا حدی نمایان و اعتبار شخص ثالث به دست آورید؟
این مقاله به نکات تجاری عملکرد روابط عمومی میپردازد که میتواند به شما کمک کند تا مکانهای بزرگ را به دست آورید و از مزایای کشف و درآمد بهره ببرید.
اگر میخواهید شریک خوبی برای شبکه ناشران رسانه خود باشید (که ایده خوبی برای کمک به شما برای دستیابی به فرصتهای ثابت است)، از اشتراکگذاری دادههایی که در مورد روندها میبینید نترسید.
تیم ما تحقیقات قابل توجهی برای کمک به پیدا کردن روندهای نوظهور برای شرکای رسانه ای خود انجام می دهد که همچنین فرصت هایی را برای مارک های ما فراهم می کند.
به عنوان مثال، در روزهای اولیه کووید-19، با اطلاع دادن به شرکای رسانهای خود که شاهد افزایش تقاضا برای «تجهیزات تناسب اندام در خانه» و کلمات کلیدی مرتبط هستیم، به یک برند تناسب اندام کمک کردیم تا جایگاههای عالی کسب کنیم.
هر سه ماهه، ما با برندهای خود، تیم سئوی خود و منابع روند فوق الذکر همکاری نزدیکی داریم تا فهرست جدیدی از کلمات کلیدی را ایجاد کنیم.
ما آنها را به شرکای رسانهای برتر خود منتقل میکنیم و پیشنهادهایی برای قرار دادن محصولات مرتبط (و ساختارهای کمیسیون فعال) ارائه میکنیم.
بیشتر اوقات، این توصیهها به ما کمک میکنند تا برندهایمان را درج کنیم.
به یاد داشته باشید، انتشار رسانه ای مانند هر صنعت دیگری رقابتی است، بنابراین شما تمایل دارید از مزایای دادن اطلاعات به شرکای خود بهره مند شوید که به آنها کمک می کند.
2. محتوای همیشه سبز بیشتر بازی روابط عمومی عملکردی است – به جز روندهای داغ
در حالی که تشخیص روند یک فرصت عالی برای برندها و ناشران به طور یکسان است، این جایی نیست که شما بخش عمده ای از نتایج خود را از عملکرد روابط عمومی پیدا کنید.
معمولاً، شرکای ناشر ما تقویمهای سرمقالهای شش ماهه را با محوریت فصلی و تعطیلات کلیدی به اشتراک میگذارند (مثلاً بهترین کبابهای ویژه روز یادبود، بیشتر هدایای عاشقانه برای روز ولنتاین).
این مقالات عموماً لنگرهای سئوی همیشه سبز و بلندمدت هستند، به این معنی که عنوان و کپی صفحه ثابت باقی می مانند. آنها به سادگی هر سال به روز می شوند، اغلب لیست برندهای یکسانی را حفظ می کنند و پیشنهادات و محصولات را تازه می کنند.
این باعث می شود که نوار گنجاندن بسیار بالا باشد. یک قرارگیری موفق می تواند سال ها دوام بیاورد.
وقتی برای گنجاندن در اینجا مطرح میکنید، مطمئن شوید که بهترین کار خود را انجام میدهید: SKUهای پرفروش و فوقالعاده مرتبط و ساختارهای کمیسیون تهاجمی.
همراه با محتوای همیشه سبز امتحان شده و واقعی، می توان فضایی برای ادغام تم ها در محتوای تعطیلات وجود داشت.
به عنوان مثال، محتوای روز ولنتاین در دوران کووید به ترندهای روز، مانند آشپزی خانگی و کوکتلها، که به مارکهای مشروب و کیتهای غذا زمان میدادند، نقش مهمی داشت.
خارج از نقاط عطف تعطیلات، با ظهور روندها، همیشه جا برای تنظیمات دیگر وجود دارد.
اخیراً تحقیق کردیم و متوجه شدیم که لباسهای جشنواره و کنسرت (برای کنسرتهای Coachella، Taylor Swift و غیره) ترند شده است. ما در کاتالوگ های برند خود جستجو کردیم و SKU های پر زرق و برق، پر زرق و برق و سرگرم کننده را متناسب با این روند انتخاب کردیم.
مطمئناً، ترکیبی از دادههای روند، SKUهای مرتبط و ساختارهای کمیسیون فعال منجر به قرارگیری در فهرستهای رتبهبندی بالا مانند موارد زیر شد (به الهام اصلی Pinterest نیز توجه کنید):
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
برندها و ناشران برخی از علایق رقابتی دارند که باید از آنها آگاه باشند.
یکی از موارد متداول این است که برندها ترجیح می دهند ناشران برای گزینه های خرید منحصراً به سایت های خود اشاره کنند، در حالی که ناشران تقریباً همیشه گزینه های متعددی را برای خرید ارائه می دهند.
نه، برای فهرست آمازون یک برند ایده آل نیست که در کنار وب سایت آنها ذکر شود.
با این حال، ما مستقیماً از ناشران شنیدهایم که Google تمایل دارد مقالاتی را با مسیرهای متعدد برای خرید ترجیح دهد، بنابراین آنها از تنظیمات یکسانی حمایت میکنند.
اگر انتخاب بین فهرستهای متعدد و بدون فهرست است، ما همیشه به برندهایمان توصیه میکنیم که با این جریان همراه باشند.
4. قرار دادن می تواند (بسیار) فراتر از SERP باشد
فکر کردن به سئو در کمی خلأ آسان است، اما به یاد داشته باشید: مصرف کنندگان با پلتفرم های رسانه ای خارج از جستجوی کلمات کلیدی درگیر می شوند.
استفاده مجدد در رسانههای اجتماعی – که نام تجاری را در مواردی مانند حلقهها و داستانها نشان میدهد – نشاندهنده مکانهای افزایشی بیشتری برای دسترسی با روابط عمومی عملکرد است. تیم شما باید مطمئن شود که گزینه های قرار دادن آنها را درک می کند.
البته، همچنان برای فروش هایی که از طریق آن لیست ها به دست می آید، کمیسیون پرداخت خواهید کرد. اما حتی برجستهترین تیمهای SEO نیز نمیتوانند تأثیر ارگانیک کمپینهای روابط عمومی عملکرد جامع را ارائه دهند.
استفاده از روابط عمومی عملکرد برای کشف و دیده شدن برند
ترکیب حجم، مخاطب، و اعتبار شخص ثالث قابل اعتماد، فرصت بزرگی برای کشف برند/محصول و درآمد فوری ایجاد میکند.
با توجه به ساختار کمیسیونی که برای مدل کسبوکار برند شما کار میکند، روابط عمومی عملکرد گزینهای بسیار تاثیرگذار برای کمک به برند شما برای رسیدن به اهداف رشد تهاجمی است – اگر میدانید چگونه روابطی ایجاد کنید که درهای محتوا را باز میکند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.