Mixpanel با آخرین محصول خود به سمت داده های بازاریابی حرکت می کند

به طور سنتی، Mixpanel اطلاعاتی در مورد استفاده از محصول به تیم های محصول ارائه می دهد. به طور فزاینده ای، به خصوص با پایان یافتن کوکی ها و داده های شخص ثالث، داده های محصول برای سایر بخش های شرکت ارزش بیشتری پیدا کرده است، و Mixpanel با محصول جدیدی به نام Mixpanel Marketing Analytics، دستیابی به آن را برای افراد بازاریابی آسان تر می کند.

مدیر عامل شرکت امیر موفقی می‌گوید که شرکت‌ها معمولاً از ابزارهای تجزیه و تحلیل ترافیک برای تعیین اینکه چه کسی از محصول یا وب‌سایت آنها استفاده می‌کند استفاده می‌کنند، اما او می‌گوید که این ابزارها فاقد اطلاعات مهم تبدیل در مورد اینکه چه کسی به مشتری تبدیل شده است – و اینجاست که Mixpanel احساس می‌کند می‌تواند خود را از ابزارهای رقیب متمایز کند. .

«بخشی که اکنون واقعاً در حال بازگشایی آن هستیم، آن خرید خاص است [data] و ترافیک را با توانایی واقعی دریافت و درک عملکرد کمپین در Mixpanel. بنابراین تیم بازاریابی به هیچ وجه نباید در Adobe یا Google باشد. موفقی به TechCrunch گفت: آنها فقط می توانند از Mixpanel برای نیازهای خود استفاده کنند. حداقل، این همان چیزی است که او امیدوار است.

او می‌گوید که لغو کوکی‌ها و انتقال داده‌های شخص اول به کاری که شرکتش همیشه انجام می‌داده، تاثیر می‌گذارد، اما این داده‌ها به‌طور ناگهانی ارزش بیشتری برای تیم بازاریابی هم دارد. «از یک طرف، یکی از عملکردهای اجباری پایان کوکی شخص ثالث و همچنین حفظ حریم خصوصی داده ها به عنوان یک تمرکز کلی برای همه نهادهای نظارتی در اتحادیه اروپا، در ایالات متحده و به طور گسترده تر تبدیل شدن به مهم ترین نقطه بود. و این واقعاً یک کاتالیزور اصلی برای تیم‌ها و سازمان‌های بازاریابی بود تا متوجه شوند که این گنجینه از داده‌ها در داده‌های شخص اول آنها وجود دارد.»

تیم های بازاریابی اکنون می توانند از داده های موجود در Mixpanel برای درک بهتر و هدف قرار دادن مشتریان با هدف بهبود تجربه مشتری استفاده کنند. او می‌گوید که این شامل ایجاد الگوهای شغلی خاص در رابط است، در حالی که پرس‌وجو را ساده می‌کند تا برای هر نقش – محصول یا بازاریابی – دسترسی به داده‌ها و استفاده از آن‌ها به گونه‌ای که برای آنها منطقی باشد، آسان‌تر شود.

این می‌تواند مزیت دیگری را داشته باشد که به تیم‌های فروش، بازاریابی و محصول کمک می‌کند تا یکدیگر را بهتر درک کنند و با استفاده از همان ابزار به روشی منطقی هماهنگ شوند. “کل عنصر اجازه دادن به تیم های بازاریابی و محصول با یکدیگر و همکاری تنگاتنگ، توانایی آنها در انتقال کامل از نقطه A به نقطه B در Mixpanel از اکتساب تا تبدیل به حفظ – یعنی مدیریت کامل چرخه عمر – و دیدن تاثیر آنها بر چیزهایی است که این شرکت به آن اهمیت می دهد. این احتمالاً شامل افزایش فروش و درآمد خواهد بود.

علاوه بر این، او می گوید که محصول جدید به گونه ای طراحی شده است که با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی کار کند. او گفت: «Mixpanel مجرایی است که می‌توانید اساساً همه این گروه‌هایی را که در Mixpanel ساخته‌اید به ابزار اتوماسیون بازاریابی خود متصل کنید. این بدان معناست که می‌توانید از این اطلاعات برای هدف‌یابی ایمیل، هدف‌یابی تبلیغات و غیره استفاده کنید.

این محصول جدید به شرکت نقطه ورود جدیدی به مشتریان در هنگام فروش و بازاریابی Mixpanel می دهد و به طور بالقوه فرصتی را برای فروش محصول به صورت گسترده تر از زمانی که به تیم محصول محدود می شد، می دهد.

Mixpanel Marketing Analytics از امروز بدون هزینه اضافی برای مشترکین Mixpanel در دسترس است.