3 راه برای انسانی کردن اتوماسیون پشتیبانی – TechCrunch

کمک جهانی انتظار می رود صنعت اتوماسیون رومیزی تا سال 2023 به 11 میلیارد دلار افزایش یابد زیرا اتوماسیون پشتیبانی شرکت ها را قادر می سازد تا به طور مؤثرتری به مشتریان خود خدمات ارائه دهند. با خودکارسازی وظایف تکراری و پرسش‌های متداول، شرکت‌ها زمان بیشتری را به کارمندان می‌دهند تا صرف کارهای انسانی بیشتری کنند که شامل ایجاد روابط و درآمدزایی است.

مشتریان همچنین به طور فزاینده ای برای گزینه های سلف سرویس ارزش قائل هستند. ربات‌های چت به مشتریان این امکان را می‌دهند که در هر زمانی از روز بدون نیاز به برداشتن تلفن، به سرعت به نگرانی‌های خود رسیدگی کنند. با این حال، افزودن حس انسانی به آن فرآیند همیشه مفید خواهد بود.

این سه راه را برای انسانی کردن اتوماسیون پشتیبانی خود در نظر بگیرید.

ربات چت شما اگر پاسخ هایش متفکرانه و نه رباتیک باشد، احساس انسانیت بیشتری می کند.

به ربات خود نام و شخصیتی مطابق با برند خود بدهید

ربات شما توسعه دهنده شرکت شما است و احتمالاً اولین تعاملی است که مشتری در وب سایت یا برنامه شما خواهد داشت. از این فرصت برای نشان دادن ویژگی هایی استفاده کنید که مشتریان شما می خواهند با آنها روبرو شوند. چت بات را طراحی کنید تا خود را با نامی به یاد ماندنی و متناسب با برند شما معرفی کند. صدایی که شرکت شما در کانال ها استفاده می کند را در نظر بگیرید و لحن را در برنامه نویسی ربات چت خود بگنجانید. به راحتی می توانید جوک ها یا شکلک ها را اضافه کنید – اما فقط در صورتی که با صدای برند شما مطابقت داشته باشند.

ربات چت شما اگر پاسخ هایش متفکرانه و نه رباتیک باشد، احساس انسانیت بیشتری می کند. یک چت ربات مجهز به هوش مصنوعی می‌تواند سؤالات بازتری بپرسد، که کاربر را از محدودیت‌های چند گزینه عمومی آزاد می‌کند. ربات شما باید از نام مشتری در مکالمه استفاده کند و توضیح دهد که آیا به دنبال پاسخی است یا به جزئیات بیشتری نیاز دارد تا مکالمه طبیعی‌تر به نظر برسد. ایجاد آن گفتگوی راحت، ربات چت شما را انسانی کرده و آن را از جمعیت جدا می کند.

شخصیت ربات شما باید شامل توانایی واکنش به ابراز احساسات نوشتاری باشد. باید سؤالات روشنگری بپرسد و جزئیات مشکل یا سؤال مشتری را تأیید کند. چنین مکالمات هدایت شده ای به مشتری کمک می کند احساس کند شنیده و درک می شود. بیانی با صدای طبیعی و شخصیتی که با برند شما مطابقت داشته باشد، مشتریان و مشتریان بالقوه را از بستن برگه باز می دارد.

برای کمک به یک انسان آگاه متصل شوید

برای مؤثر بودن یک ربات چت، مهم است که سؤالات بعدی را بپرسد و به روش‌های متفکرانه پاسخ دهد، اما همچنین باید بتواند مشکل را به یک متخصص انسانی تشدید کند. یک چت بات که بن بست است راه حل واقعی نیست. وقتی مشتری فکر می‌کند که شما خدمات سنتی و انسانی به مشتریان را با یک جایگزین ناکافی جایگزین کرده‌اید، احساس می‌کند کم ارزش شده‌اند.