گوگل دیگر نیازی به توضیحات ویدیویی به عنوان بخشی از داده های ساخت یافته ندارد

Google الزام داشتن ویژگی توضیحات را به عنوان بخشی از داده های ساختاریافته ویدیوی شما حذف کرده است. گوگل می گوید هنوز توصیه می شود برای ویدیوهای خود توضیحاتی در داده های ساختاریافته ارائه دهید، اما این یک الزام نیست. با این کار، کنسول جستجوی گوگل خطاهایی را برای مواردی که دارای توضیحات از دست رفته گزارش نمی کند.

تغییر داده های ساختاری Google ویژگی “description” را از “لازم” به “توصیه شده” در اسناد داده های ساختاریافته منتقل کرد. شما می توانید آن را در اینجا ببینید.

توضیح ویدیو برای کمک به Google برای درک ویدیو استفاده می‌شود، اما دیگر برای داده‌های ساختاریافته ویدیو الزامی نیست.

تغییر کنسول جستجو Google در اینجا نوشت، ویژگی توصیف دیگر برای موارد داده ساختاریافته ویدیو مورد نیاز نیست. گوگل اضافه کرد: «هنوز قویاً توصیه می‌شود که به Google کمک کند محتوای ویدیوی شما را بهتر درک کند».

مسائل توصیفی که از دست رفته اند دیگر به عنوان “مسائل حیاتی” در آن گزارش نتایج غنی ظاهر نمی شوند. اکنون ممکن است تعداد موارد داده های ساخت یافته ویدیویی معتبر را در خود افزایش دهید، یعنی اگر از توضیحات برای داده های ساخت یافته ویدیوی خود استفاده نکرده باشید.

چرا ما اهمیت می دهیم. این امر انتشار داده‌های ساختاریافته ویدیویی را برای شما آسان‌تر می‌کند و گوگل آنها را به عنوان نتایج غنی انتخاب می‌کند. تصاویر کوچک ویدیوی شما ممکن است برای ویدیوهای بیشتر نشان داده شود و ممکن است نرخ کلیک بالاتری را از آن قطعه‌های نتایج جستجو در جستجوی Google مشاهده کنید.