گوگل دلیل تغییر عنوان در نتایج جستجو را توضیح می دهد

گوگل تأیید کرده است که نه تنها عنوانی را که در نتایج جستجو نشان می دهد تغییر داده است ، بلکه چقدر تغییر کرده است. در چند هفته گذشته ، هنگامی که گوگل تغییراتی در استفاده از تگ عنوان HTML شما ایجاد کرد ، گفت که 80٪ از تگ عنوان HTML شما استفاده می کند. در حال حاضر گوگل اعلام کرده است که از آن در 87 درصد مواقع استفاده می کند که 7 امتیاز افزایش یافته است.

گوگل نوشت: “عناصر عنوان در حال حاضر حدود 87 the مواقع استفاده می شود ، نه 80٪ قبل”.

چرا تغییر. گوگل نوشت: “ما از متنی فراتر از عناصر عنوان در مواردی استفاده می کنیم که سیستم های ما تعیین می کنند عنصر عنوان ممکن است صفحه ای را به خوبی توصیف نکند. برخی صفحات دارای عنوان خالی هستند. برخی از عناوین یکسان در هر صفحه صرف نظر از محتوای واقعی صفحه استفاده می کنند. برخی از صفحات به هیچ عنوان عنوانی ندارند. ” سپس Google دلایلی را ذکر می کند که چرا از تگ عنوان HTML شما استفاده نمی کند:

  • عناوین نیمه خالی
  • عناوین منسوخ شده
  • عناوین نادرست
  • عناوین بشقاب خرد
  • و بیشتر.

راهنمایی. Google همچنین راهنمایی هایی در مورد نحوه تشویق Google برای نشان دادن عناوین HTML شما ارائه داد. گوگل گفت: “تمرکز بر ایجاد عناصر عالی عناوین HTML. اینها بیشتر از همه ما از آنها استفاده می کنیم. ” Google سند راهنما را در مورد عناوینی که توصیه می کند بخوانید مجدداً به اشتراک گذاشت. گوگل افزود: “نمونه های موجود در این پست را در نظر بگیرید تا بدانید آیا الگوهای مشابهی دارید که می تواند باعث شود سیستم های ما فراتر از عناوین عنوان شما به نظر برسند. تغییراتی که ما ایجاد کرده ایم تا حد زیادی برای جبران مشکلاتی طراحی شده است که ممکن است سازندگان متوجه نشوند عناوین آنها دارای آن هستند. ایجاد تغییرات ممکن است به اطمینان از استفاده مجدد عنصر عنوان شما کمک کند. این نیز واقعاً ترجیح ما است. “

اما گوگل گفت که این کار تمام نشده است و گفت: “کار ما برای بهبود عناوین ادامه خواهد داشت.”

چرا اهمیت می دهیم. اگر متوجه تغییرات میزان کلیک از نتایج جستجوی Google شده اید ، ممکن است مربوط به این تغییرات باشد. امیدوارم این تغییرات مثبت باشد زیرا ارائه عناوینی که جستجوگران آن می خواهند روی آنها کلیک کنند برای گوگل یک برد-برد است. در غیر این صورت ، گوگل گفت که پیشرفت های خود را ادامه خواهد داد.


درباره نویسنده

بری شوارتز ، ویرایشگر مشارکت کننده در موتورهای جستجو و یکی از اعضای برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک RustyBrick ، ​​یک شرکت مشاوره وب در NY است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، یک وبلاگ جستجوی محبوب در موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توانید او را در توییتر اینجا دنبال کنید.