کوین سیستروم توضیح می دهد که چرا Artifact می خواهد با نویسندگان مانند خالقانی که هستند رفتار کند

کوین از بنیانگذاران اینستاگرام Systrom و Mike Krieger قبلاً تعداد زیادی به روز رسانی قابل توجه را برای برنامه مبتنی بر اخبار Artifact ارسال کرده اند که اوایل امسال راه اندازی شد اما در حال حاضر بسیار متفاوت از آنچه در ژانویه عرضه شد به نظر می رسد. علاوه بر اینکه به کاربران اجازه می دهد نویسندگان را در این پلتفرم دنبال کنند، آخرین به روز رسانی همچنین راهی را برای نویسندگان فراهم می کند تا نمایه های خود را ادعا کنند، یک عکس نمایه را آپلود کنند و یک بیوگرافی را تکمیل کنند، و همچنین به آنها امکان دسترسی به برخی از آمارهای اولیه در مورد نحوه عملکرد آنها را می دهد. کار با انجمن Artifact اجرا می شود.

من با Systrom در مورد ویژگی های جدید و تصمیم Artifact برای تمرکز بر خدمت به نویسندگان به عنوان اولویت اصلی صحبت کردم، نه صرفاً به خوانندگان یا مصرف کنندگان. سیستروم نویسندگان را کلید رشد پلتفرم می داند و همچنین معتقد است که آرتیفکت می تواند به گونه ای به آنها خدمت کند که هیچ پلتفرم یا پارادایم انتشار دیگری تا به امروز انجام نداده است.

سیستروم گفت: «از نظر نویسنده، به نظر من این روند وجود دارد که نویسندگان دنبال کننده های مستقل بیشتری در Substacks ایجاد می کنند، دنبال کنندگان مستقل بیشتری در توییتر ایجاد می کنند، فقط برای اخبار فوری. “مشکل واقعی با همه اینها عدم توزیع است، به این معنی که اگر می خواهید فالوور ایجاد کنید، چگونه این کار را انجام می دهید؟”

ایده این است که یک لایه پیوندی بین نویسندگان و خوانندگان آنها ایجاد شود که آنها را فقط به یک پلتفرم انتشار محدود نکند، مانند Substack، و همچنین اتفاقاً برای این منظور کار نمی کند، بلکه در واقع برای چیزهای بی شمار دیگری طراحی شده است ( مانند توییتر).

سیستروم در رابطه با تفکر آنها در مورد اینکه Artifact از اینجا به کجا می‌تواند برود توضیح داد: «شاید کاری که می‌توانیم انجام دهیم این باشد که این بازار را ایجاد کنیم که در آن مشتریان را با نویسندگان چیزهایی که آنها دوست دارند مطالعه کنند، مطابقت دهیم، و بتوانیم دنبال‌کنندگانی برای این نویسندگان در Artifact ایجاد کنیم. .

سیستروم فوراً اذعان می‌کند که نویسندگان فالوورهایی را که در حال حاضر در توییتر یا Substack در Artifact ایجاد کرده‌اند قابل مقایسه پیدا نخواهند کرد – اما او خاطرنشان می‌کند که آنها فقط سه ماه و نیم پیش راه‌اندازی شدند، بنابراین طبیعتاً همینطور خواهد بود. مورد اگر نویسنده هستید و نمایه خود را در Artifact تأیید می کنید، ممکن است متوجه شوید که قبلاً دنبال کنندگانی دارید، زیرا Artifact به طور خودکار برای نویسندگانی که داستان هایشان در پلتفرم نمایش داده می شود، نمایه های نگهدارنده مکان ایجاد می کند. و در نهایت، Systrom فکر می‌کند ارزش ذاتی شبکه‌ای که برای نویسندگان و خوانندگان طراحی شده است، ارزش سیستم‌هایی را که مردم برای آن استفاده می‌کنند تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

با گذشت زمان، شما کاملاً می‌توانید تصور کنید که همه چیزهای بزرگ زمانی اتفاق می‌افتد که نویسندگان نمایه‌های خود را کنترل می‌کنند، مخاطبان خود را در Artifact درک می‌کنند، می‌توانند بفهمند که به چه کسانی غذا می‌دهند، کدام مقاله‌ها واقعاً خوب کار می‌کنند، و کدام‌ها نه. خیلی خوب انجام دهید،» او گفت. اساساً، گویی آنها یک خالق در TikTok هستند – و همه چیز تازه شروع به معنا می کند.

در حال حاضر، نویسندگانی که ادعا می‌کنند نمایه‌های خود را دارند، می‌توانند ببینند که چه تعداد از افراد آن‌ها را در Artifact دنبال می‌کنند، و همچنین تعداد مطالعه‌هایی که مقاله‌هایشان از طریق این برنامه به دست آورده‌اند را خواهند دید. شما می توانید تمام مقالاتی را که Artifact تا کنون به خط فرعی خود پیوست کرده است، مشاهده کنید و همچنین تعداد خواندن در هر قطعه را دریافت کنید. Systrom می‌گوید که در آینده، بسته به بازخوردی که از جامعه و نویسندگان دریافت می‌کنند، در مورد آنچه که از نظر معیارهای مخاطب برایشان مهم‌تر است – خواه این تعداد باشد، به دنبال ارائه اطلاعات اضافی و متفاوت خواهند بود. از نظراتی که یک مقاله دریافت می کند، یا زمانی که مقالات در سایر انتشارات مورد استناد قرار می گیرند.

سیستروم به درستی خاطرنشان می کند که در حال حاضر بین مخاطبان و نویسندگان یک گسست وجود دارد، زیرا مخاطبان اغلب نمی دانند نویسندگانی که در مورد چیزهایی که بیشتر دوست دارند می نویسند چه کسانی هستند – به جز تعداد معدودی که موفق به ساختن هویت برای خود می شوند. اغلب در طول مشاغل بسیار طولانی که چندین دهه را در بر می گیرد.

نویسندگان نیز اغلب نمی‌دانند مخاطبانشان چه کسانی هستند یا کجا می‌توانند آن‌ها را پیدا کنند، چه به این دلیل که این روابط از طریق انتشاراتی که برایشان می‌نویسند انجام می‌شود، یا به این دلیل که معیارهایی که در پلتفرم‌های اختصاصی مانند Substack وجود دارند، نادیده گرفته شده‌اند و مستقل از گسترده‌تر هستند. خوانندگان

سیستروم گفت: «اگر می‌توانستیم یک خواستگار باشیم، چه می‌شد. “گاهی اوقات من می خندم که ما یک سیستم دوستیابی جلال یافته برای محتوا هستیم، که در آن افراد به طور موثر روی هر داستانی که می بینند به چپ یا راست می کشند – و تمام هدف، خواستگاری است. گاهی اوقات رابطه شما با یک نشریه است و گاهی به اندازه یک مقاله کوتاه مدت است، اما ما معتقدیم که این لایه ای وجود دارد که به نظر می رسد در هیچ جای دیگری وجود ندارد، یعنی این لایه نویسنده.

صفحات نویسنده مصنوع

صفحات نویسنده مصنوع (در سمت چپ ادعا نشده، در سمت راست ادعا شده است)

Systrom توضیح می دهد که Artifact تاکنون در حال ساخت فید خبری الگوریتمی خود است که شبیه نحوه ارائه محتوا به کاربران TikTok است. به طور خاص، آنها محتوا را به گروه های محدودی از کاربران نشان می دهند تا بررسی کنند که آیا طنین انداز است یا خیر. وقتی چیزهایی را پیدا کردید که انجام می‌دهند، توزیع آنها را گسترش می‌دهید، و با گسترش دسترسی به چیزهایی که در ادامه گسترش بیشتر طنین انداز می‌شوند، این روند را ادامه می‌دهید، و توزیع را بیشتر می‌کنید تا زمانی که با تعداد انگشت شماری «تلفات حذفی» مواجه شوید.

سیستروم می‌گوید پیش‌بینی اینکه چه چیزی روی پلتفرم به خوبی کار می‌کند از نگاه کردن به سیگنال‌هایی مانند سرفصل‌ها، موضوعات و غیره برای او سخت است، اما او زمانی را پیش‌بینی می‌کند که آنها بتوانند به نویسندگان کمک کنند تا بفهمند چه چیزی باعث می‌شود چیزی با مخاطبانشان طنین‌انداز شود و ابزارهایی را فراهم کنند. به آنها کمک کنید تا این کار را به طور مداوم انجام دهند.

او به صورت لفاظی پرسید: «آیا نویسندگان باید بتوانند نحوه نمایش محتوای خود را در پلتفرم سفارشی کنند؟» و توضیح داد که چگونه در مورد نقشه راه ویژگی خود فکر می کنند. آیا آنها باید بتوانند یک تصویر را انتخاب کنند، آیا می توانند عنوان را تغییر دهند، آیا می توانند یادداشت نویسنده را در زیر آن به عنوان زمینه اضافه کنند که ممکن است احتمال کلیک کردن افراد را افزایش دهد؟ اگر می‌توانستید به نویسندگان لایه‌ای از هر کاری که اکنون انجام می‌دهند برای تقویت حرفه‌شان بدهید، چه می‌کردید؟»

جذابیت همچنین در ایجاد روابط مستقیم با خوانندگان، صرف نظر از اینکه آنها نوشته خود را در کجا قرار می دهند، است. فریلنسرها در حال حاضر چندین رسانه را در بر می گیرند، و حتی اکثر نویسندگان کارکنان تمایل دارند در طول حرفه خود زمان خود را در نشریات مختلف بگذرانند. تعداد معدودی از نویسندگانی که به اندازه کافی شهرت دارند تا به عنوان یک برند به خودی خود وجود داشته باشند، در نهایت در Substack یا موارد مشابه به دست می‌آیند، اما سیستروم خاطرنشان می‌کند که تا کنون، این نویسندگان آینده‌دار بوده‌اند که سریع‌تر ادعا می‌کنند. پروفایل های آنها در Artifact با این حال، او فکر می‌کند که این با گذشت زمان تغییر می‌کند و نویسندگان نام بزرگ‌تر می‌توانند وارد شوند و مخاطبان سالمی در برنامه منتظرشان باشند.

او گفت: «شما باید وارد شوید و این روابط را داشته باشید. و سپس، دوباره، اگر ابزاری وجود داشته باشد که از طریق تجزیه و تحلیل، از طریق درک اعلان‌ها، از طریق یک نشان تأیید شده و جایی که می‌توانید مستقیماً با افرادی که داستان‌های شما را می‌خوانند ارتباط برقرار کنید، شغل شما را افزایش دهد – این برای من واقعاً هیجان‌انگیز است. ”

سیستروم تمرکز بر نویسندگان را کلیدی برای به حداکثر رساندن رشد Artifact می داند. از او پرسیدم که چرا این تمرکز در مقابل تمرکز بر خوانندگان چیست. او گفت که البته آنها در مورد رویکردهای مختلف بحث کردند زیرا هر دو گروه های کاربری مهمی هستند، اما در نهایت آنها تصمیم گرفتند که افرادی که بیشترین اخبار را مصرف می کنند معمولاً ابزارهای زیادی دارند که قبلاً آنها را دوست دارند و آنها رویکرد خود را برای مصرف در حالت هایپر شماره گیری کرده اند. -راه های خاص بنابراین، استراتژی بهتر این بود که سعی کنیم در سمت نویسنده و ناشر تمایز قائل شویم، جایی که سیستروم استدلال می‌کند که «فقدان ابزار، فقدان توزیع، فقدان تجزیه و تحلیل» وجود دارد، به‌ویژه در دنیای موبایل اول.

به‌علاوه، اگر Artifact بتواند در «سوپرشارژ کردن» بازی برای نویسندگان موفق شود، Systrom می‌گوید که انگیزه‌ای برای خوانندگان نیز فراهم می‌کند.

او گفت: “اگر آنها Artifact را به خاطر آن دوست داشته باشند، ما مخاطبان بسیار مفیدی خواهیم داشت که می توانند پس از آن تعامل داشته باشند و نظر بدهند، که محتوای منحصر به فردی است که شما فقط می توانید در Artifact دریافت کنید.” “چه [writers] نوارهای فرعی را به داستان های خود اضافه کنید، این در نهایت محتوای منحصر به فرد است. ما هنوز پیام‌رسانی عمومی در برنامه نداریم، اما می‌توانید تصور کنید که بتوانید با خوانندگان پیام ارسال کنید یا با سایر نویسندگان در داستان‌ها پیام ارسال کنید. اگر بتوانید در کشف اینکه چه کسی به محتوای شما لینک می دهد، محتوای شما چگونه کار می کند کمک کنید، همه اینها به این معنی است که پایگاه فعالی از کاربران قدرتمند در پلت فرم شما وجود دارد. و من معتقدم که این به شما اجازه می‌دهد تا به خوانندگان تبدیل شوید.»

در خارج از دروازه، Artifact به دلیل ارائه الگوریتمی داستان‌ها با TikTok مقایسه شد، اما وقتی در نظر بگیرید که Systrom و Krieger بر روی سازندگان متمرکز شده‌اند و آنچه را که برای دستیابی به مخاطبان جدید و تعامل بهتر با آنها نیاز دارند را به آنها می‌دهند، مقایسه درست‌تر است. موجود

البته، مانند هر شرط دیگری، این شرط بندی خطر زیادی دارد که آنطور که در نظر گرفته شده کار نکند، اما نویسندگان قطعاً گروهی خالق هستند که از انفجار پلتفرم ها و ابزارهای مخاطبی که برای آن ها ظاهر شده اند لذت نبرده اند. به عنوان مثال در ویدیو کار می کند. سیستروم و کریگر قبلاً بازی را برای عکاسان تغییر داده‌اند – چه کسی می‌تواند بگوید که آنها نمی‌توانند همین کار را برای واژه‌سازان نیز انجام دهند؟