کنسول جستجوی گوگل گزارش نتایج غنی جدید را برای “محتوای مشترک” اضافه می کند

Google Search Console اکنون به ناشرانی که بخشی از Reader Revenue Manager اطلاعات مربوط به “محتوای مشترک” آنها هستند، نشان می دهد. گوگل گزارش وضعیت نتایج غنی جدیدی را برای نشان دادن ترافیک جستجوی گوگل و خطاهایی که می توانند با داده های ساختاریافته خود برطرف کنند، راه اندازی کرد.

اعلامیه. گوگل نوشت توییتر“ما خوشحالیم که کنسول جستجو گزارش وضعیت نتایج غنی جدیدی را با عنوان “محتوای مشترک” راه اندازی می کند تا به ناشران Reader Revenue Manager کمک کند ترافیک خود را از عبارت های جستجو اندازه گیری کنند و داده های ساختار یافته خود را اصلاح کنند.”

اشتراک با گوگل چیست؟ همانطور که قبلاً گزارش کردیم، «اشتراک با Google» محوری در هدف دوم برای تقویت مدل‌های تجاری پایدار برای ناشران است. هدف این است که اشتراک را برای کاربران آسان کنیم – به ویژه در تلفن همراه. برای دارندگان حساب Google با اطلاعات پرداخت در پرونده، اشتراک ها را می توان با چند کلیک خریداری کرد. سپس اعتبار گوگل کاربر به عنوان اطلاعات ورود به سیستم برای اشتراک‌هایش استفاده می‌شود. اطلاعات مشترکین در اختیار ناشران قرار خواهد گرفت.

مدیر درآمد خواننده. گوگل پلتفرم جدیدی به نام “Reader Revenue Manager” راه اندازی کرد تا به ناشران کمک کند تا با برجسته کردن محتوای خود برای خوانندگان، تعامل خود را افزایش دهند. این بخشی از مرکز Google Publisher است که می‌توانید نحوه اشتراک خوانندگان در محتوای شما و پرداخت هزینه محتوای شما را کنترل کنید.

برای جزئیات بیشتر به توییت در مورد مراجعه کنید یا پورتال Reader Revenue Manager را بررسی کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. برای ناشرانی که از اشتراک با Google و Reader Revenue Manager استفاده می‌کنند، این گزارش کنسول جستجوی جدید می‌تواند به شما در رفع اشکال داده‌های ساختاریافته کمک کند. این گزارش همچنین می‌تواند به شما بینشی در مورد نحوه عملکرد محتوای شما در جستجوی Google بدهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.