کسب و کار تحویل غذا Swiggy به سوددهی می رسد

Swiggy هند روز پنجشنبه گفت که تجارت تحویل مواد غذایی آن سودآور شده است و یک روز قبل از اینکه شرکت قرار است درآمدهای سه ماهه خود را گزارش کند، رقیب زوماتو را که در فهرست عمومی فهرست شده است، تحت الشعاع قرار داده است.

این استارت‌آپ که مقر آن در بنگلور است – که Prosus Ventures، SoftBank و Invesco را از جمله حامیان خود به حساب می‌آورد – در ماه مارس امسال سودآور شد. Swiggy، با این حال، هزینه های اختیار سهام کارکنان را در این هزینه لحاظ نمی کند.

سریهارشا ماجتی، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Swiggy، “این یک نقطه عطف برای تحویل غذا در سراسر جهان است، نه فقط برای ما، زیرا Swiggy به یکی از معدود پلت فرم های جهانی تحویل غذا تبدیل شده است که در کمتر از 9 سال از آغاز به کار خود به سوددهی دست یافته است.” در یک پست وبلاگ نوشت

Swiggy، در سطح شرکت، هنوز سودآور نیست. به گفته دو نفر از آشنایان، این استارت‌آپ ماهانه بیش از 20 میلیون دلار در تجارت تحویل فوری مواد غذایی خود به نام Instamart می‌سوزاند. این پس از آن است که شرکت در سه ماهه اخیر به طور قابل توجهی هزینه های خود را در Instamart کاهش داده است.

ما به این نقطه عطف رسیده‌ایم و در عین حال مزایای فوق‌العاده‌ای را برای همه شرکا در اکوسیستم خود به ارمغان آورده‌ایم. ارزش اصلی ما مبنی بر اینکه مشتری در اولویت قرار دارد به طور مداوم با عشق عمیق مصرف کننده و بهترین امتیازات NPS در صنعت، نرخ تکرار و حفظ متقابل است. ما همچنان به گام برداشتن در جلب رضایت مشتری، از جمله کشش قوی در بازارهای ردیف 2 و 3 ادامه می دهیم.

به‌روزرسانی روز پنج‌شنبه، یک روز قبل از اینکه Zomato قرار است درآمد خود را گزارش کند، به اشتراک گذاشته شد، یک خبر بسیار مورد نیاز برای Swiggy است که در ماه‌های اخیر شاهد کاهش ارزش‌گذاری آن توسط بسیاری از سرمایه‌گذاران بوده است.

بیشتر برای دنبال کردن.