کالای الهام گرفته از Tinder به شما جرأت می‌دهد در جلسات بی‌فایده به چپ بکشید

حرکت کنید، بازار گوشت و اوم… سلام، بازار را ملاقات کنید.

یک تیم دو نفره این هفته با Cala، یک برنامه وب که آنها را با عنوان “Tinder برای لغو جلسات” بازاریابی می کنند، دست به کار شدند.

این سرویس رایگان با Google Calendar ادغام می شود و مکانیک آزموده شده و واقعی کشیدن انگشت را از برنامه های دوستیابی قرض می گیرد. این برنامه به کاربران وظیفه می‌دهد تا در جلساتی که آنها را اتلاف وقت می‌دانند، انگشت خود را به چپ بکشند، یا در جلساتی که می‌خواهند در اطراف نگه دارند، به سمت راست بکشند.

Cala فقط در صورتی جلسات را لغو می‌کند که همه کسانی که به جلسه دعوت شده‌اند به سمت چپ بکشند و شباهت آن به دوستیابی آنلاین به همین جا ختم می‌شود. در حالی که Tinder بیشتر در مورد اتلاف زمان در منظره جهنمی بازی‌سازی شده در دوستیابی مدرن است، نتیجه ایده‌آل Cala مقداری «زمان تمرکز» اضافی بر اساس وب‌سایت آن است.

این ابزار پاسخی است به جلسات بیش از حد، که احتمالاً از ابتدای ظهور اطاق‌ها گریبانگیر کارکنان اداری بوده است. با این حال، رونق زوم و مطالعات خستگی در جلسات پس از آن، بیش از حد به ما دلیل می‌دهد که از جمع‌های بی‌ضرور متنفر باشیم.

یک اسکرین شات وب سایت Cala را نشان می دهد که کاربران را موظف می کند در جلسات به چپ یا راست بکشند.

همکاران سابق زک هارگت و پاولیوس دراگوناس اولین بار Cala را بازی کردند هفته گذشته. این زوج قبلاً در Loom کار می‌کردند، یک استارت‌آپ پیام‌رسان ویدیویی که ماه‌ها قبل از شروع قرنطینه‌های ویروس کرونا بر بنیان‌گذاران اینستاگرام پیروز شد.

صادقانه بگویم، ما آن را به دلیل یک سرمایه گذار برجسته در Sequoia ساختیم توییت کرد هارگت به TechCrunch گفت: ایده و ویروسی شد، هاها.

سازنده اضافه کرد: «همچنین، همانطور که هوش مصنوعی در حال حاضر هیجان انگیز است، خسته کننده است. “کار کردن بر روی مشکلات خسته کننده با فناوری ساده چیزی به طرز عجیبی آرامش بخش است.”

در حالی که Cala فقط به یک نفر نیاز دارد تا یک حساب کاربری ایجاد کند، برای سایر شرکت کنندگان این یک تجربه ساده نیست. همه یک ایمیل از Cala دریافت می‌کنند که در آن می‌توانید روی جلسات به چپ یا راست بکشید. این می تواند به سرعت ناخوشایند باشد، به همین دلیل است که سازندگان Cala استفاده از برنامه را فقط برای جلسات کاری داخلی توصیه می کنند.

نکته دیگر: اگر بخش فناوری اطلاعات کارفرمای شما محدودیت هایی دارد، ممکن است لازم باشد برای پیوند Cala به تقویم کاری خود تأییدیه دریافت کنید. وقتی سعی کردم به Cala اجازه دسترسی به تقویم TechCrunch خود را بدهم، Google خطایی را با استناد به قوانین ادغام G Suite ما تشخیص داد. با این نوع تشریفات، ساده‌تر می‌شود که مستقیماً از تیم خود بخواهید که آن را در تمام این جلسات سرد کند.