وکیل روبات DoNotPay اکنون می تواند به گزارش چاله ها یا درختان سقوط شده به شهر کمک کند

خسته شده اید که هر روز در اطراف یک چاله حرکتی کنید ، اما نمی دانید چگونه آن را به شهر خود گزارش دهید؟ قبلاً آن را گزارش کرده اید ، اما احساس می کنید که این گزارش به اتر شلیک شده است ، اما هرگز نباید خیلی کمتر خوانده شود؟

DoNotPay ، شرکتی که فرآیندهای مزاحم را از طریق اتوماسیون کمتر آزاردهنده می کند ، ممکن است بتواند کمک کند. “وکیل روبات” آنها ، همانطور که شرکت می نامد ، به عنوان خدماتی شروع شد که به مردم کمک می کرد تا راحت تر با بلیط های پارکینگ مبارزه کنند. با گذشت زمان ، مجموعه ای از ترفندهای جدید آموخته شد ، مانند کمک به کاربران برای پایان دادن به اشتراک های لغو سخت ، بازپرداخت بدهی های دیگر و موارد دیگر.

آخرین موردش؟ کمک به کاربران برای گزارش مسائلی مانند چاله ها ، درختان/شاخه های سقوط شده و چراغ های خیابانی شکسته به دولت شهر خود – و اگر این مشکل به اموال شما آسیب برساند یا هزینه ای برای شما در بر داشته باشد ، به شما در بازپرداخت کمک می کند.

اعتبار تصویر: پرداخت نکن

“به نظر می رسد بسیار بی انصاف است که اگر یک آمریکایی معمولی در حال رانندگی در خیابان با چراغ عقب شکسته باشد ، دولت می تواند به آنها بلیط بدهد و از آنها پول بگیرد … اما اگر چاله ای در جاده باشد ، نمی توانید از آنجا پول بگیرید دولت ، “جاشوا براودر ، بنیانگذار DoNotPay می گوید. “بنابراین ما تصمیم گرفتیم محصولی را ایجاد کنیم که برای دولت مانند بلیط ثابت باشد.”

هنگامی که فرایند گزارش مسئله شهر را با DoNotPay شروع می کنید ، دو گزینه به شما داده می شود: گزارش مشکل یا مطالبه غرامت. ابتدا مکان مناسبی را برای گزارش یک مشکل در شهر شما پیدا می کند ، سپس چت بات آنها تمام اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و با اطلاعات تماس شما به شهر ارسال می کند. مورد دوم شما را از طریق فرایند دادرسی دعاوی کوچک راهنمایی می کند. وکیل روبات آنها نمی تواند نماینده شما باشد ، اما اسناد مورد نیاز شما را تهیه می کند و سعی می کند هر آنچه را که باید برای انجام پرونده خود بدانید به شما بگوید.

DoNotPay به عنوان یک پروژه جانبی شروع شد اما به سرعت تبدیل به چیزی بیشتر شد.

براودر به من می گوید: “وقتی در دانشگاه استنفورد درس می خواندم ، تعدادی بلیط پارکینگ گرفتم.” “من یاد گرفتم … من یک راننده وحشتناک بودم. اما من همچنین آموختم که دولت بلیط هایی برای درآمدزایی صادر می کند ، نه لزوما برای مجازات مردم. بنابراین من اولین نسخه را برای سرگرمی ایجاد کردم – برای کمک به خودم و دوستانم. دو روز پس از ایجاد آن ، یکی از دوستانم آن را در reddit ارسال کرد و در سطح بین المللی کاملاً ویروسی شد. من از 10 مورد در روز اول به 50،000 رسیدم. همه اینها باعث شد من متوجه شوم که این بزرگتر از یک پروژه فرعی است. این واقعاً به چیزی که مردم از آن متنفر هستند ، تبدیل می شود: تقلبی بودن. بنابراین تصمیم گرفتم تمام وقت خود را صرف پیگیری آن در شش سال گذشته کنم. “

Browder به من می گوید این ویژگی های گزارش دهی جدید اکنون فعال هستند ، در حال حاضر در 50 شهر برتر ایالات متحده کار می کنند و در قیمت اشتراک استاندارد DoNotPay (36 دلار برای سه ماه) گنجانده شده است.

اعتبار تصویر: پرداخت نکن