هر استارت آپی نقطه عطفی دارد. چگونه دوباره کالیبره می کنید؟ – TechCrunch

به هفته‌نامه استارت‌آپ‌ها خوش آمدید، برداشتی تازه از اخبار و روند استارت‌آپ‌های این هفته. برای دریافت این در صندوق پستی خود، اینجا مشترک شوید

من یک ماه گذشته را صرف مصاحبه با کارمندان فعلی و سابق شرکت رو کردم، یک تکشاخ فناوری سلامت، در مورد افزایش تنش‌ها در شرکت در حالی که تلاش می‌کند تا به ارزش 5 میلیارد دلاری خود برسد. بسیاری از کارمندان، که برای مأموریت Ro به آن پیوستند، گفتند که اعدام شرکت پس از جمع آوری 500 میلیون دلار سری D با مشکل مواجه شد. بنیانگذاران شروع به تقویت تمرکز جدیدی برای شرکت کردند: “آمازون مراقبت های بهداشتی” شوید. زکریا ریتانو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Ro، که برای اظهار نظر در مورد داستان من در دسترس قرار نگرفت، بیانیه ای را در پاسخ به مقاله من منتشر کرد.

در حالی که داستان من به مشکلات خاصی که رو با آن دست و پنجه نرم می‌کند، از رکود ARR گرفته تا رقابت رقابتی تا پایان، می‌پردازد، می‌خواهم روی چیزهایی تمرکز کنم که استارت‌آپ‌های دیگر می‌توانند از این داستان بیاموزند.

بیایید واضح بگوییم: برای یک استارت‌آپ غیرعادی نیست که آزمایش‌ها و مصیبت‌ها را پشت سر بگذارد، به‌ویژه در پی کسب سود و یک چشم‌انداز مهتابی. هرچه باشد، هر استارت آپی نقطه عطفی دارد که در آن رهبری باید یک گام به عقب بردارد و ببیند چه اشتباهی رخ داده است تا از شکست جلوگیری کند. کارمندان فعلی و سابقی که من برای داستان با آنها صحبت کردم – و همچنین بیش از ده ها نفری که پس از انتشار به آنها رسیدند – احساس کردند که رو به یک تنظیم مجدد نیاز دارد تا واقعاً از دردسرهای رو به رشد خود عبور کند. راه حل های رایجی که پیش آمد؟ شفافیت، توازن بیشتر و گشودگی برای رسیدگی به شکست تا بتوان درس هایی برای آینده استخراج کرد.

در اینجا نحوه بیان یکی از کارمندان سابق آمده است:

یکی از کارمندان اخیراً مستعفی گفت: «سال اولی که آنجا بودم، مثل شادترین فرد روی زمین بودم. قطعه ای که نیاز به تنظیم مجدد دارد این است که “آخر چشم انداز چیست؟” وقتی می گویید “یک سیستم سلامت عمودی یکپارچه و بیمار محور” منظورتان چیست؟ و آیا اقدامات شما را به سمت آن سوق می دهد؟ و در نهایت به همین دلیل است که من را ترک کردم، زیرا احساس نمی‌کردم آنچه در بیرون گفته می‌شود واقعاً در داخل اتفاق می‌افتد.»

همانطور که استارتاپ‌های بیشتری توسط سرمایه‌های مخاطره‌آمیز و مشوق‌های همراه با آن هجوم می‌آیند، بازسنجی صنعتی بین Big Pitch و استراتژی محصول واقعی شرکت‌ها قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

بنیانگذاران باید آماده گفتگو در مورد تأثیر کار توزیع شده بر فرهنگ و تأثیر سرمایه مخاطره آمیز بر اولویت ها باشند. سرمایه گذاران باید فشاری را که بر شرکت های پرتفوی وارد می کنند زیر سوال ببرند و از طریق فراز و نشیب ها ارزش خود را نشان دهند. مطبوعات باید عمیق‌تر از داستان‌های گرد بودجه‌ریزی شوند و در روایت‌هایی که تصمیم‌گیرندگان می‌سازند سوراخ‌هایی ایجاد کنند. و کارمندان، جسورتر از همیشه، باید انتخاب هایی را با تعادل و اهمیت حمایت از خود انجام دهند.

این تغییر کاملاً با چشم‌اندازی که من در طول همه‌گیری به شدت به آن تکیه کرده‌ام منطبق می‌شود: اشکالی ندارد که نظر خود را در مورد آنچه مهم است تغییر دهید و آنچه را که فکر می‌کردید غیرقابل مذاکره بود، بیاموزید.

در ادامه این خبرنامه، در مورد آینده VC، AWS کریپتو و آینده کشاورزی صحبت خواهیم کرد. مثل همیشه، می توانید من را در توییتر دنبال کنید @nmasc_ یا از طریق سیگنال (برای شماره DM) به من برسید.

حتی روابط عمومی در حال ورود به VC است

تصویر یک مداد رنگارنگ در زمینه سبز.

اعتبار تصویر: عکاسی فرناندو ترابانکو (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

VSC، یک شرکت روابط عمومی که به استارت‌آپ‌هایی مانند ClearCo، Poshmark، Tonal و Tile کمک کرده تا داستان‌های خود را بسازند، میلیون‌ها دلار برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی که با آنها کار می‌کنند، جمع‌آوری کرده است. این حرکت تأیید بیشتر روندی است که ماه‌ها در این خبرنامه در مورد آن بودیم: Venture در حال تکمیل است و یکی از پرتقاضاترین خدمات داستان سرایی است.

در اینجا چیزی است که باید بدانید: در حالی که حرکت VSC ضروری به نظر می رسد، تا حدودی بی سابقه است. علیرغم ترکیب رسانه‌ها و سرمایه‌گذاری، شرکت‌های روابط عمومی ممکن است از رفتن به این مسیر اجتناب کرده باشند، زیرا مشتریانشان – استارت‌آپ‌های دیگر – به آنها به عنوان یک شانه و نه سرمایه‌گذار نیاز دارند. به عبارت دیگر، می توان استدلال کرد که بنیانگذاران ممکن است کمتر احساس کنند که با یک شرکت روابط عمومی در مورد مبارزات آسیب پذیر هستند، اگر آنها سرمایه گذاران آنها نیز باشند، همان افرادی که برای تحت تأثیر قرار دادن آنها انگیزه دارند.

چاتا گفت: «از آنجایی که ما سرمایه‌گذار اصلی نیستیم، هرگز چنین فشاری بر آنها وارد نمی‌کنیم. ما در بازی به اندازه کافی پوست داریم که با آنها صادق و آسیب پذیر باشیم، اما نه آنقدر که آنها را به سمت اشتباه برای تجارتشان راهنمایی کنیم.”

متا ماندن (نه آن نوع متا):

و استارت آپ هفته…

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

کیمیا! همانطور که Mary Ann Azevedo گزارش می دهد، دقیقاً شش ماه پس از جمع آوری 80 میلیون دلار با ارزش 505 میلیون دلاری، استارتاپ SaaS توسعه وب 3 و بلاک چین، 250 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری C جمع آوری کرده است که ارزش شرکت را 3.5 میلیارد دلار می کند.

در اینجا چیزی است که باید بدانید: این ستون فقرات بسیاری از پلتفرم‌های اصلی ارزهای دیجیتال از جمله MakersPlace، OpenSea، Nifty Gateway، SuperRare، CryptoPunks، Dapper Labs و Axie Infinity است. همانطور که در مورد Equity بحث کردیم، Alchemy با توجه به پورتفولیویی که بخشی از آن است، موقعیت مناسبی برای سوار شدن بر موج کریپتو دارد.

تذکرات ارجمند:

Bowery TC-1

اعتبار تصویر: نایجل ساسمن

برای بسیاری از محققان، فعالان و کارآفرینان، مزارع عمودی پاسخی به نگرانی های فزاینده در مورد بحران آب و هوا و تأثیر آن بر تولید مواد غذایی بوده است. برای درک یک رهبر در فضا، برایان هیتر تکرار نشدنی همه ما را با Bowery Farming TC-1 خود به سوراخ خرگوش 12000 کلمه ای عمودی برد.

در اینجا چیزی است که باید بدانید: Bowery Farming که تا به امروز نزدیک به 500 میلیون دلار سرمایه مخاطره‌آمیز جمع‌آوری کرده است، می‌خواهد کشاورزی داخلی را به توده‌های ایالات متحده بیاورد. این امر مستلزم جمع‌آوری داده‌ها برای بهینه‌سازی طعم، تعادل منافع زیست‌محیطی با فناوری و مبارزه با یک دشمن نامحتمل است: بخش تولید در فروشگاه مواد غذایی محلی شما.

برای اطلاعات بیشتر از کجا آمده است، مشترک شوید محرک:

در سراسر هفته

در TechCrunch دیده می شود

فیس بوک نام تجاری خود را به متا تغییر می دهد

شرکتی که قبلاً به عنوان فیس بوک شناخته می شد، به طور غیر رسمی برند “Oculus” را نابود کرد

تراسیو، تجمیع کننده آمازون، 1 میلیارد دلار سرمایه جدید به ارزش 10 میلیارد دلار جمع آوری می کند.

لینکدین پس از جذب 2 میلیون کاربر در نسخه بتای کوچکتر ایالات متحده، بازار خدمات مستقل خود را در سطح جهانی راه اندازی کرد.

ارزش بازار تسلا از یک تریلیون دلار فراتر رفت

در TechCrunch+ دیده می شود

از زمانی که Big Tech به دنور آمد، سرمایه گذاران نمی توانند به اندازه کافی استارت آپ های محلی بخرند

تعادل ریسک: نقش معماری مدرن در کتاب بازی BNPL

مشاهدات سریع در IPO تک شاخ edtech Udemy

چگونه 2 شرکت از رشد ارگانیک و غیر ارگانیک استفاده کردند

ساخت عرشه زمینی که نمی توان آن را نادیده گرفت

آخر هفته ای ترسناک و امن داشته باشید

ن