نتفلیکس ویژگی My List را به روز می کند تا کاربران بتوانند محتوایی را که هنوز تماشا نکرده اند پیدا کنند

به لطف به‌روزرسانی جدید، نت‌فلیکس جستجوی کاربران iOS و Android را از طریق «فهرست من» آسان‌تر می‌کند، ویژگی‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد بخشی اختصاص داده شده به فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی ذخیره‌شده داشته باشند.

روز دوشنبه، این سرویس پخش فیلترهای جدیدی را برای ویژگی فهرست من آغاز کرد، از جمله گزینه هایی برای کاربران برای مرتب کردن عناوین بر اساس تاریخ انتشار، ترتیب حروف الفبا، اگر عنوان یک فیلم یا برنامه تلویزیونی است، و همچنین تاریخ زمانی که کاربر در آن قرار دارد. عنوان را به لیست اضافه کرد. مسلماً مفیدترین فیلترها گزینه های جدید «شروع نشده» و «شروع شده» هستند که به کاربران اجازه می دهند عناوینی را که دارند یا هنوز شروع به تماشای آن نکرده اند مرتب کنند.

کاربران اندروید اولین کسانی خواهند بود که این ارتقا را مشاهده خواهند کرد. در همین حال، نتفلیکس این به روز رسانی را در چند هفته آینده روی دستگاه های iOS راه اندازی خواهد کرد.

اعتبار تصویر: نتفلیکس

فیلترهای جدید باید افزودنی مفید باشند، به ویژه برای کاربرانی که عناوین زیادی را که باید تماشا کنند به لیست خود اضافه می کنند و به راهی برای غربال کردن این آشفتگی نیاز دارند. پیش از این، ویژگی‌های My List هیچ فیلتری نداشت، بنابراین کاربران تلفن همراه مجبور بودند برای یافتن عنوان خاصی که به دنبال آن بودند، برنامه را مرور کنند.

به‌علاوه، اگر می‌خواهند فیلم‌ها یا سریال‌ها را از فهرست حذف کنند، اکنون می‌توانند مستقیماً روی کارت‌های عنوان بکشند. قبل از به‌روزرسانی، کاربران باید روی عنوان ضربه می‌زدند تا به صفحه جزئیات هدایت شوند و سپس نماد My List را برای حذف آن انتخاب می‌کردند.

توجه داشته باشید که به روز رسانی فقط برای کاربران تلفن همراه است. سخنگوی این شرکت به TechCrunch گفت: نتفلیکس برنامه‌ای فوری برای عرضه به‌روزرسانی برای تلویزیون‌ها ندارد. نتفلیکس در ابتدا فهرست من را در سال 2013 راه اندازی کرد.

علاوه بر این، پخش‌کننده در حال معرفی ردیف جدید «به‌زودی» در صفحه اصلی تلویزیون است که قرار است در چند هفته آینده برای همه مشترکین در سراسر جهان عرضه شود. در حال حاضر، کاربران می توانند عناوین آینده را در برگه “جدید و محبوب” کشف کنند. افزودن ردیف به‌زودی مستقیماً در صفحه اصلی به کاربران تلویزیون امکان می‌دهد به سرعت ببینند کدام فیلم‌ها و سریال‌ها در پلتفرم پخش می‌شوند.