نتفلیکس در تابستان امسال به اشتراک گذاری رمز عبور را متوقف خواهد کرد

این استریمر روز سه شنبه گفت که سرکوب مورد انتظار نتفلیکس در مورد اشتراک گذاری رمز عبور بالاخره به ایالات متحده می آید.

نتفلیکس در ابتدا قصد داشت در سه ماهه اول سال جاری «اشتراک‌گذاری پولی» – به‌روزرسانی‌ای که برای اشتراک‌گذاران مخفیانه حساب‌ها به کاربران پولی طراحی شده بود، راه‌اندازی کند. در عوض، این شرکت اکنون می‌گوید که این تغییر را کمی دیرتر، زمانی قبل از 30 ژوئن 2023 معرفی خواهد کرد.

تلاش نتفلیکس برای افزایش درآمد از طریق محدود کردن به اشتراک گذاری رمز عبور اوایل سال جاری در کانادا، نیوزلند، پرتغال و اسپانیا آغاز شد. در این کشورها، نتفلیکس به کاربران برای تعیین یک “موقعیت اصلی” برای حساب خود نیاز به پول دارد. وقتی شخصی که با او زندگی نمی‌کند از حساب خود استفاده می‌کند، نتفلیکس گفت که از شما می‌خواهد «یک عضو اضافی بخرید» – حداکثر دو نفر. هزینه عضو اضافی بسته به کشور متفاوت است. برای مثال، در کانادا 7.99 دلار کانادا و در پرتغال 3.99 یورو است.

نتفلیکس به سرمایه‌گذاران گفت که فکر می‌کند «این کار نتیجه بهتری برای اعضای ما و کسب‌وکار ما خواهد داشت». این شرکت این تغییر را به‌عنوان فرصتی برای شفاف‌سازی «گیج در مورد زمان و نحوه اشتراک‌گذاری نتفلیکس» در نظر گرفته است، اما اشتباه نکنید، این یک سرکوب است. نتفلیکس سال ها این طرح را ارائه کرده است.