توییتر بی سر و صدا سیاست های مربوط به سوءجنسیت ترنس ها را حذف می کند

توییتر دستورالعمل‌های تعدیل محتوای خود را در رابطه با محتوای نفرت‌انگیز به‌روزرسانی کرد و سیاستی را حذف کرد که نام‌گذاری یا سوءجنسیت هدفمند افراد تراجنسیتی را ممنوع می‌کرد. این سیاست که در سال 2018 تصویب شد، صراحتاً اعلام کرد که قوانین توییتر را نقض می کند که به طور مکرر و هدفمند یک تراجنسیتی را با نام یا ضمایر اشتباه فراخوانی کند.

مشاهده شده توسط GLAAD، این تغییر اعلام نشده به دستورالعمل های محتوای نفرت انگیز در اوایل آوریل رخ داد. بقیه صفحه وب که این خط‌مشی‌ها را توضیح می‌دهند، بدون تغییر به نظر می‌رسند.

قبل از تغییر، طبق آرشیو اینترنتبخش فرعی این سیاست شامل موارد زیر است: “این شامل سوءجنسیتی هدفمند یا بی نام کردن افراد تراجنسیتی است.” آن خط از آن زمان حذف شده است.

دستورالعمل‌های توییتر همچنان می‌گوید که کاربران نمی‌توانند بر اساس جنسیت، هویت جنسی یا تمایلات جنسی به دیگران حمله کنند. با این حال، این حذف بندی که به صراحت از ترنس ها محافظت می کند، بخشی از یک روند ادامه دار است که در آن توییتر نسبت به افراد LGBTQ+ خصمانه تر شده است.

از زمان تصاحب ماسک، این پلتفرم خود را منحل کرده است شورای اعتماد و ایمنی و حساب ها را بازگرداند از کاربرانی که قبلاً ممنوع شده بودند، مانند نویسنده جوردن پیترسون و نشریه طنز محافظه کار The Babylon Bee، که هر دو به دلیل آزار و اذیت هدفمند تراجنسیتی ها تحریم شدند. گزارشی از GLAAD و Media Matters همچنین نشان داد که از زمان تصاحب ایلان ماسک، استفاده از توهین ضد دگرباشان جنسی “آرایشگر” افزایش یافت.

«این تصمیم برای عقب انداختن ایمنی LGBTQ، توییتر را حتی با TikTok، Pinterest و Meta که همگی سیاست‌های مشابهی را برای محافظت از کاربران تراجنسیتی خود حفظ می‌کنند، در زمانی که لفاظی‌های آنلاین ضد تراجنسیتی منجر به تبعیض و خشونت در دنیای واقعی می‌شود، دور می‌کند. رئیس و مدیر عامل GLAAD سارا کیت الیس در بیانیه ای گفت.