نام تجاری Hydration Cure در حال حاضر ۲۲ میلیون دلار ارزش دارد زیرا بودجه جدید را با برنامه های رشد خود ترکیب می کند

Cure، یک برند هیدراتاسیون عملکردی، وارد مرحله جدیدی از رشد خود می‌شود که شامل تقریباً چهار برابر شدن حضور خرده‌فروشی‌اش از سال 2021، تکمیل تیم رهبری خود و بسته شدن بودجه 5.6 میلیون دلاری سری A است.

از زمانی که TechCrunch نام تجاری را بررسی کرده است – تقریباً سه سال است – که در حال ایجاد جایگاه منحصر به فردی در بازار مخلوط نوشیدنی کاربردی 10 میلیارد دلاری است که موسس و مدیر عامل شرکت لورن پیکاسو گفت TechCrunch در 12 سال گذشته “منفجر شده است” می گذرد. ماه ها.

پیکاسو بیشتر آن را به رفتار مصرف کننده نسبت به محصولات سازگار با محیط زیست نسبت می دهد، از جمله سهولت استفاده از پودر در مقابل مایعات آماده برای نوشیدن، که وزن بیشتری برای حمل و بسته بندی بیشتری دارند.

هیدراتاسیون مفهوم جدیدی نیست (چه کسی می تواند چیزهای مناسب را فراموش کند؟)، اما مصرف کنندگانی که به دنبال گزینه های سالم تر هستند، به نوبه خود چشم انداز رقابتی تری را در سال های اخیر ایجاد کرده اند.

پیکاسو Cure را به‌عنوان «تنها برند الکترولیت زنانه» معرفی می‌کند و بزرگترین رقیب آن را Liquid IV می‌داند که در سال 2020 توسط یونیلور خریداری شد. او همچنین گفت: «بازیگران قدیمی واقعاً خوب عمل می‌کنند زیرا تعداد زیادی از بازیکنان جدید وارد بازار شده‌اند. ” در چند سال گذشته. برخی از آن استارت‌آپ‌های کاربردی دیگر نوشیدنی نیز تحت حمایت سرمایه‌گذاری هستند. به عنوان مثال، Hydrant، همچنین در هیدراتاسیون، Olipop و Poppi در فضای نوشابه و The Ryl Company در چای.

مخلوط نوشیدنی آبرسان لورن پیکاسو را درمان کنید

لورن پیکاسو موسس و مدیر عامل Cure. اعتبار تصویر: درمان

برای متمایز شدن بیشتر از گزینه‌های هیدراتاسیون، Cure در سال 2022 تغییر نام داد تا تمرکز بیشتری روی مواد تشکیل دهنده خود داشته باشد. پیکاسو گفت، برای مثال، از پودر آب نارگیل و نمک صورتی هیمالیا استفاده می کند، در حالی که سایر شرکت های مخلوط نوشیدنی از شکر نیشکر، دکستروز، شربت ذرت با فروکتوز بالا و مواد مصنوعی و مصنوعی استفاده می کنند.

پیکاسو افزود: «ما می‌خواستیم نام تجاری خود را تغییر دهیم و واقعاً بهتر با مواد پاک و گیاهی خود ارتباط برقرار کنیم. ما احساس می کنیم که به اندازه محصولاتی مانند Liquid IV موثر هستیم، اما از مواد بسیار بهتری استفاده می کنیم. یک نقطه تمایز واقعاً واضح وجود دارد، و به همین دلیل، ما در نهایت مشتریان بسیار متفاوتی را نسبت به سایر رقبای خود جذب می کنیم. محصول ما تمایل دارد ماده را کج کند، که بسیار منحصر به فرد است، و تمایل دارد یک مصرف کننده بسیار فعال و آگاه به سلامتی باشد.

پیکاسو گفت، از زمان راه اندازی در سال 2019، Cure به طور متوسط ​​230 درصد در هر سال درآمد داشته است و میزان خرده فروشی خود را از 4000 فروشگاه در سال 2021 به 15000 فروشگاه در سال 2023 افزایش خواهد داد.

محصولات این شرکت در حال حاضر در CVS و Walgreens هستند، اما اکنون در خرده‌فروشی‌ها، از جمله Sprouts، Albertsons، Kroger، Stop & Shop، Wegmans و HEB نیز خواهند بود. به طور کلی، 9 طعم وجود دارد که چهار مورد از آنها جدید است: لیمو و پرتقال که در سال 2022 عرضه شد و کیوی لیموناد و توت فرنگی امسال.

پیکاسو گفت، در حالی که Cure در حال تسریع حضور خود در خرده فروشی است، همچنان حدود 60 درصد نفوذ در تجارت الکترونیک دارد و در سه ماهه اول سال 2023 رشد 121 درصدی از رشد سه ماهه سال قبل خود پیشی گرفت و همه فقط با 9 کارمند تمام وقت. .

سرمایه‌گذاری 5.6 میلیون دلاری Cure که در ماه مارس بسته شد، با 2.6 میلیون دلار سرمایه اولیه در سال 2020، به شرکت 8.2 میلیون دلار در کل سرمایه مخاطره‌آمیز می‌دهد. با سرمایه جدید، ارزش شرکت اکنون 22 میلیون دلار است، که پیکاسو گفت که ارزش آن بیش از دو برابر ارزش دور قبلی Cure است.

سری A برنامه ریزی شده بود و پیکاسو خاطرنشان کرد که «این آخرین دور ما خواهد بود. از اینجا به بعد، ما به سمت سودآوری کار خواهیم کرد و هدف آن این است که تا ابتدای سال 2024 سودآور باشیم.

ترکیب نوشیدنی کیور هیدراسیون

طعم های ترکیبی هیدراتاسیون کیور. اعتبار تصویر: درمان

Lerer Hippeau که رهبری دور اولیه Cure را بر عهده داشت، برای رهبری سرمایه گذاری جدید بازگشته است و گروهی از سرمایه گذاران جدید و موجود، از جمله Valedor Partners، Simple Food Ventures، Great Oaks Venture Capital، Joyance Partners، Silas Capital و Kim Clijsters به ​​او پیوستند.

Cure قصد دارد سرمایه جدید را در گسترش سریع‌تر خرده‌فروشی، رشد تیم رهبری خود، به دست آوردن مشتریان جدید و توسعه محصولات جدید، از جمله گزینه‌ای انبوه که مشتریان مشترک درخواست کرده‌اند، سرمایه‌گذاری کند.

با توجه به تیم رهبری خود، این شرکت اخیراً لورا کندریک، مدیر ارشد بازاریابی سابق SmartyPants و استیسی گیلسپی، معاون سابق نوآوری در Gaia Herbs را برای کمک به توزیع مقیاس و درآمد کلی استخدام کرد.

Cure با اینفلوئنسر مارکتینگ موفق بوده و 700 اینفلوئنسر را به عنوان بخشی از برنامه سفیر خود جمع آوری کرده است، اما پیکاسو کندریک را “برای کمک به مقیاس برند” به ارمغان آورد، در حالی که Gillespie پیشبرد توسعه محصول شرکت و گسترش آن به سایر دسته های عملکردی را رهبری خواهد کرد. به عنوان مثال انرژی و سلامتی.

پیکاسو گفت: «ما به دنبال کسی بودیم که تمام این کانال‌های بازاریابی مختلف را افزایش دهد و واقعاً استراتژی برند را به جلو هدایت کند. در همین حال، استیسی یک کهنه کار صنعت است که در طول دوران حرفه ای خود 1500 محصول جدید را وارد بازار کرد.

به همین منظور، محصولات Cure در چهار ماه گذشته در قفسه‌های تعدادی از خرده‌فروشان جدید رفت و در عین حال ردپای خود را در CVS دو برابر کرد. پیکاسو گفت که اکنون در حال کار بر روی برخی محصولات جدید است که در یک سال آینده عرضه خواهند شد.

او افزود: “ما برنامه ریزی زیادی برای توسعه خرده فروشی داریم، بنابراین دو سال آینده در مورد اجرا در آن درها و ارائه یک کتاب بازی بازاریابی برای موفقیت در فروشگاه ها خواهد بود.”