تبلیغ کنندگان کانادایی اکنون به تبلیغات خودروهای Google دسترسی دارند

از آوریل 2023، تبلیغات وسایل نقلیه برای همه تبلیغ‌کنندگان کانادایی قابل دسترسی خواهد بود.

چه چیزی در مورد تبلیغات وسایل نقلیه خاص است. آگهی‌های خودرو به‌عنوان قالب تبلیغاتی عملکرد محور، همه‌کانالی و با قیف پایین‌تر عمل می‌کنند و به تبلیغ‌کنندگان خودرو امکان می‌دهند کل موجودی خود را به مشتریان بالقوه‌ای که در جستجوی وسایل نقلیه در Google.com هستند، به نمایش بگذارند.

این فرمت تصویری از خودرو به همراه جزئیاتی مانند ساخت، مدل، قیمت، کیلومتر و نام تبلیغ کننده را به مشتریان ارائه می دهد. هنگامی که مشتری بر روی یک تبلیغ خودرو کلیک می کند، به صفحه توضیحات خودرو (VDP) در وب سایت تبلیغ کننده هدایت می شود. در اینجا، آنها می توانند اقدامات بیشتری را انجام دهند، مانند تماس با فروشنده، ارسال فرم سرنخ، یا انجام کارهای دیگر قبل از مراجعه به نمایندگی.

New Vehicle Mock.width 1000. format Webp 436x600
تبلیغات خودرو در ایالات متحده

تو عمیق تر در راهنمای راهنمای Google Merchant Center در اینجا درباره تبلیغات خودرو بیشتر بیاموزید.

چرا ما اهمیت می دهیم. این قالب فرصت ارزشمندی را برای تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند تا کل موجودی خود را برای مشتریان علاقه‌مندی که در جستجوی وسایل نقلیه در Google هستند، تبلیغ کنند.

با نمایش موثر جزئیات کلیدی مانند ساخت، مدل، قیمت و کیلومتر، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند خریداران بالقوه بیشتری را جذب کنند و فرآیند خرید را ساده‌تر کنند. انتقال بی‌وقفه از تبلیغات خودرو به صفحه توضیحات خودرو در وب‌سایت آگهی‌دهنده، مشتریان را قادر می‌سازد تا اقدامات بیشتری را انجام دهند، مانند تماس با فروشنده یا ارسال فرم سرنخ، که در نهایت باعث افزایش نرخ تبدیل و ایجاد درآمد بیشتر برای تبلیغ‌کنندگان می‌شود.