متا (فیس بوک) در حال خرید Inin، سازندگان برنامه تناسب اندام واقعیت مجازی «Supernatural» – TechCrunch است.

یک روز پس از تغییر نام فیس بوک به عنوان Meta (و کنار گذاشتن همزمان و بدون تشریفات برند Oculus)، این شرکت اعلام کرد که درون را خریداری می کند. شرکت لس آنجلسی توسعه دهنده Supernatural است، یک برنامه تمرینی به سبک Beat Saber، Supernatural یکی از داستان های موفقیت واقعی در تناسب اندام واقعیت مجازی، با تمرینات قلبی پر تاثیر مبتنی بر حرکت بوده است.

این یک خرید معقول است زیرا این شرکت به دنبال گسترش واقعیت مجازی و جاه طلبی های دیگر خود به نوعی متاورس است. بدون شک، سوپرنچرال نیز در طول یک سال و نیم گذشته یک کالای داغ بود، زیرا افراد بیشتری به دنبال راه‌حل‌های خانگی در میان تعطیلی گسترده باشگاه‌ها و سایر محدودیت‌های تمرینی بودند.

ما هیجان‌زده هستیم زیرا همکاری ما با متا به این معنی است که منابع بیشتری برای گسترش و ارائه موسیقی بیشتر، روش‌های خلاقانه‌تر برای تمرین، ویژگی‌های بیشتر و تجربیات اجتماعی بیشتر برای VR خواهیم داشت. و البته، ما همچنان هر روز تمرینات جدیدی را راه اندازی خواهیم کرد.

این شرکت می افزاید که کادر فعلی مربیان، طراحان رقص و مدیران پس از خرید در هیئت مدیره باقی خواهند ماند. Supernatural به عنوان بخشی از بخش Reality Labs متا فعالیت خواهد کرد.

جیسون روبین معاون متا در یک پست جداگانه نوشت: «ما با هم راه‌هایی را نیز بررسی خواهیم کرد که می‌توانیم سخت‌افزارهای آینده را برای پشتیبانی از برنامه‌های تناسب اندام واقعیت مجازی تقویت کنیم و توسعه‌دهندگان دیگر را تشویق کنیم تا تجربیات تناسب اندام جدیدی را به VR بیاورند. ما معتقدیم که تناسب اندام یک موفقیت بزرگ در VR خواهد بود که در آن چندین برنامه تناسب اندام شخص ثالث می توانند موفق شوند.

Within که در سال 2015 تأسیس شد، بیش از 50 میلیون دلار جمع آوری کرد، از جمله، اخیراً یک سری B 40 میلیون دلاری در سال 2017. این دور توسط Temasek و Emerson Collective رهبری شد. سرمایه گذاران دیگر عبارتند از: Andreessen Horowitz، 21st Century Fox، Raine Ventures، WPP و Macro Ventures.

جزئیات مالی این خرید فاش نشده است.