لطفاً همه چیز را برای مشکلات دنیای واقعی پشتوانه سرمایه گذاری کنید

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

مری ان، ناتاشا و الکس در حال بستن یک هفته پر از اخبار دیگر پر از تغییرات هستیم، و از آنجایی که ما خدمه را برای آخرین گفتگو داشتیم، در اینجا چیزی است که وارد آن شدیم:

  • معاملات هفته: الکس می خواست در مورد کند شدن رشد در میان شرکت های فناوری صحبت کند، ناتاشا یادداشت هایی در مورد یک بسته از سرمایه های جدید میفیلد داشت، در حالی که مری آن ولتی را به میز مذاکره آورد.
  • در ادامه به بدبینی در فین‌تک پرداختیم، در صورتی که به اوج خود نزدیک شده باشد، و اینکه چگونه شرکت‌هایی مانند پتال بدون توجه به ریزش بازار همچنان به پیش می‌روند.
  • از آنجا به هوش مصنوعی پرداختیم، اینکه چگونه بر کارهای خلاقانه خاصی تأثیر می گذارد، و چه معنایی برای کارگران فناوری که به طور سنتی سازماندهی نمی کردند، چیست.
  • و ما با یک موضوع بسیار ناتاشا بسته شدیم: شتاب دهنده ها.

سهام قبل از اینکه متوجه شوید بازخواهد گشت، اما در عین حال، می توانید ما را در توییتر دنبال کنید @EquityPod. و برای بنیانگذاران مرحله اولیه، فراموش نکنید که برای گروه Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های اپل، ابری، اسپاتیفای و همه بازیگران مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

همه چیز با پشتوانه سرمایه گذاری برای مشکلات دنیای واقعی، لطفاً توسط ناتاشا ماسکارنا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد