فروشگاه TikTok در نسخه بتا راه اندازی شد

از فروشندگان TikTok دعوت شده است تا اولین کسانی باشند که ثبت نام کرده و فروشگاه TikTok را قبل از انتشار عمومی امتحان می کنند.

اکنون در بتا باز کنید. امروز بعد از ظهر ایمیل زیر را دریافت کردم. اگرچه من فروشنده نیستم و هیچ حساب تجارت الکترونیکی TikTok را مدیریت نمی کنم.

عکس صفحه 2023 04 26 در 12.35.37 PM 512x600

فروشگاه TikTok چیست؟ فروشگاه TikTok یک راه حل تجارت الکترونیک است که برای افزایش فروش و رشد برند در TikTok طراحی شده است. این به کاربران اجازه می دهد تا محصولات را از سازندگان و مارک های مورد علاقه خود در یک تجربه واحد و بدون مشکل کشف و خریداری کنند.

کسانی که به عنوان فروشندگان بتا می‌پیوندند، به فروشگاه TikTok دسترسی انحصاری خواهند داشت و فرصت ارائه بازخورد ارزشمند برای بهبود محصول را خواهند داشت. علاوه بر این، برای مدت زمان محدودی، آنها می‌توانند از یک تبلیغ انحصاری با ارائه 0% هزینه ارجاع برای 90 روز آینده استفاده کنند.

ثبت نام. برای شرکت در فروشگاه TikTok، فروشندگان فقط باید روی پیوند موجود در دعوت نامه ایمیل شما کلیک کنند. اما اگر دعوتنامه ای دریافت نکردید، می توانید از اینجا به ثبت نام بتا دسترسی داشته باشید.

اسکرین شات 2023 04 26 در 12.42.23 ب.ظ
چرا ما اهمیت می دهیم. فروشگاه TikTok فرصتی منحصر به فرد برای استفاده از جامعه به سرعت در حال رشد TikTok ارائه می دهد، جایی که 83٪ از کاربران می گویند این پلت فرم بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. فروشگاه TikTok به کاربران امکان می دهد محصولات را از سازندگان و مارک های مورد علاقه خود کشف و خریداری کنند. علاوه بر این، تبلیغ‌کنندگان و برندها می‌توانند محصولات و خدمات خود را به راحتی برای مخاطبان بسیار درگیر کشف کنند و در نهایت بازده سرمایه‌گذاری خود را به حداکثر برسانند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.