فروشگاه مایکروسافت در حال حاضر برای فروشگاه های برنامه های شخص ثالث باز است-TechCrunch

مایکروسافت تنها زمانی که می خواست فروشگاه های برنامه های شخص ثالث بیشتری را در پرتال ویندوز 11 بخواهد ، به افکار آرزو نمی کند. آستانه توجه دارد که خط مشی های جدید فروشگاه مایکروسافت به برنامه های ویترین فروشگاه شخص ثالث اجازه می دهد. و نه ، Appstore آمازون تنها شریکی نیست که در کشتی به سر می برد – فروشگاه Epic Games نیز در “چند ماه آینده” به فروشگاه مایکروسافت می آید. همانطور که وعده داده شده بود ، مایکروسافت سهمی از درآمد این مغازه ها را مطالبه نمی کند.

سیاستهای شل شده این شرکت در مورد مرورگرهای رقیب (که در حال حاضر به مرورگرهایی با موتورهای غیر مایکروسافت اجازه می دهد) نیز سوددهی دارد. Opera و Yandex Browser به Microsoft Store می آیند تا جایگزینی برای Edge ارائه دهند. اگر اولین انگیزه شما این است که Chrome یا Firefox را بارگیری کنید ، این افزودنی ها کمک چندانی نخواهد کرد ، اما آنها نشان می دهند که مایکروسافت حداقل در فروشگاه خود برای برخی رقابت ها آماده است.

-injector “class =” vmmi-si “data-maxi =” 0 “>

هیچ اشاره ای به Steam ، GOG یا سایر فروشگاه های معروف برنامه و بازی وجود ندارد. همچنین تعجب آور نیست که Epic یک پذیرنده اولیه است. این یک حریف صوتی از سیاست های App Store اپل و مصمم است که Epic Games Store را تا آنجا که ممکن است ارائه دهد. مایکروسافت به طور شگفت انگیزی از این مزیت استفاده می کند. این می تواند فروشگاه ویندوز 11 را به عنوان جایگزین بازتری برای Mac App Store اپل معرفی کند ، حتی اگر کاربران Mac در دسترسی به EGS و دیگر ویترین های فروشگاه هیچ مشکلی نداشته باشند.
یادداشت ویراستار: این مقاله در ابتدا منتشر شد Engadget