استارک ، مرکزی برای طراحی نرم افزارهای در دسترس ، یک برنامه Mac را در بتا راه اندازی می کند – TechCrunch

امروز ، استارک یک بتا خصوصی برای برنامه Stark for Mac خود راه اندازی کرد ، که رعایت دسترسی را ساده تر می کند تا محصولات را فراگیرتر کند ، در حالی که به همه افرادی که در پروژه مشارکت دارند اجازه می دهد به راحتی همکاری کنند. شرکتها می توانند فایلهای طراحی خود را در ابزار استارک بارگذاری کنند ، که سپس مسائل مربوط به دسترسی را مشخص کرده و تغییرات را پیشنهاد می کند.

استارک در سال 2017 شروع به کار کرد وقتی Cat Noone و تیمش متوجه شدند که راه حل آسانی برای طراحان وجود ندارد تا مطمئن شوند خلاقیت های آنها در دسترس و فراگیر است. در حال حاضر ، بیش از 500000 نفر از افزونه های یکپارچه استارک برای برنامه هایی مانند Adobe XD ، Figma ، Sketch و Google Chrome استفاده می کنند ، که چک ها و پیشنهاداتی را برای اطمینان از مطابقت مطالب بصری با استانداردهای دسترسی برای افراد کم بینا ارائه می دهد.

نون به TechCrunch گفت: “ما با افزونه ها شروع کردیم ، و آنها هنوز هم راهی عالی برای ایجاد آگاهی با نمایان کردن مسائلی هستند که در محصول شما اتفاق می افتد.” “اما آنها مسائل مربوط به دسترسی را برای شما به گونه ای که مقیاس پذیر باشد یا به گونه ای که همه را درگیر محصول می کند ، حل نمی کنند.”

اما هیچکس نمی گوید که برنامه Stark for Mac با سهولت رسیدگی به مشکلات گسترده در بخش های مختلف فایل های طراحی ، “دسترسی را شارژ می کند”. به عنوان مثال ، اگر برنامه ای مانند توییتر فونت خود را تغییر دهد (که اخیراً این کار را انجام داد ، و در مورد نیاز به سفارشی سازی در طراحی در دسترس ایجاد شد) ، طراحان مجبور می شوند به طرز سختی نوع حروف را در صدها صفحه مختلف برنامه تغییر دهند. اما استارک این روند را بسیار سریعتر می کند.

پیام هایی که ممکن است در استارک ظاهر شوند به کاربران در مورد مشکلات احتمالی دسترسی هشدار می دهند

نون می گوید: “کاری که استارک انجام می دهد این است که ، در هر موردی که این مشکل پیش بیاید ، به شما این امکان را می دهد که تغییرات پیشنهادی را انجام دهید ، فایل طراحی را باز کنید ، تغییرات را انجام دهید و پیش بروید و آن را همگام سازی کنید.” “بنابراین در آن مرحله ، شما فقط این یک صفحه نمایش فردی را ندارید ، بلکه کل سیستم طراحی خود را دارید ، هر صفحه ای که این نمونه در آن ظاهر می شود اصلاح شده است. این بسیار عظیم است ، زیرا زمان توسعه طراحی شما را می گیرد و آن را کاملاً فشرده می کند ، و هدف ما این است که زمان شما را برای رعایت قوانین کاهش دهیم ، در حالی که به شما آموزش می دهیم که چرا این کار اصلاح شده است. “

هیچکس از سال گذشته ، هنگامی که استارک 1.5 میلیون دلار بودجه برای سرمایه گذاری جمع آوری کرده بود ، نمی گوید که این محصول می تواند دستورالعمل طراحی در دسترس باشد ، که هم در سطح مصرف کننده و هم در سطح شرکت عمل می کند. اگرچه این شرکت هنوز سودآور نیست ، برخی از مشتریان موجود استارک عبارتند از مایکروسافت ، Pfizer ، Instagram و ESPN. به علاوه ، استارک میزبان یک جامعه Slack برای افرادی است که به طراحی در دسترس علاقه مند هستند ، و همچنین یک کتابخانه عمومی از منابع دسترسی که هیچکس نمی گوید بزرگترین در اینترنت است. Stark یک برنامه رایگان محدود دارد که به کاربران امکان می دهد محصول را امتحان کرده و به Slack آن بپیوندند ، اما دسترسی به مجموعه ابزارهای موجود آن سالانه 60 دلار هزینه دارد. تیم ها می توانند برای طرح سفارشی نقل قول درخواست کنند ، که دسترسی به صورتحساب یکپارچه و مدیریت چند تیمی را اضافه می کند.

تصویری از وب سایت مک استارک

اعتبار تصویر: استارک

دسترسی برای شرکت های فناوری بسیار مهم است ، زیرا اگر محصولات آنها توسط افراد دارای معلولیت خاص قابل استفاده نباشد ، مشتریان زیادی را از دست می دهند. اما ، اگر فراگیر بودن انگیزه کافی (آه) نباشد ، پس پول است.

“به ویژه در رویدادهای اخیر ، همه گیری بسیاری از مشاغل را وادار کرد تا حضور دیجیتالی خود را افزایش دهند. ما به نقطه ای رسیدیم که شرکت های فناوری که محصولات خود را در دسترس همه کاربران احتمالی قرار نمی دهند ، از بازار خارج شده و از این اتفاق ناخواسته غافل می شوند. ” اما استارک بهسازی مجدد فایل های طراحی قدیمی را برای مطابقت با استانداردهای دسترسی آسان می کند. “برنامه Stark for Mac این اطمینان را به شما می دهد که دیگر نیازی به استخدام این 10 یا 20 مشاور ندارید ، زیرا افرادی که محصول را می سازند تحصیل کرده اند و ابزارها با آنها کار می کنند.”

در حال حاضر ، نسخه بتای خصوصی برنامه Stark for Mac با Sketch کار می کند ، اما Noone نمی گوید که این برنامه به سرعت سازگاری خود را با سایر ابزارهای محبوب طراحی مانند Figma و Adobe XD گسترش می دهد. سپس ، به کاربران امکان می دهد با ادغام با ابزارهای مدیریت پروژه ، وظایفی را به دیگران در برنامه اختصاص دهند. افرادی که می خواهند بتا خصوصی را امتحان کنند می توانند برای دسترسی به وب سایت Stark با استارک تماس بگیرند. بتا رایگان خواهد بود ، اما هنگامی که به صورت عمومی راه اندازی شد ، استارک برنامه قیمت گذاری را اعلام می کند.

Noone گفت: “ما این لوکس را داشتیم که در کنار یک جامعه بسیار پر سر و صدا بسازیم.” “البته ، ما در حال راه اندازی بتا خصوصی هستیم ، اما هنوز هم برای مهندسان و طراحان بسیار مفید است.”

تیم استارک 17 نفر قوی است و افراد از راه دور در هشت کشور مختلف کار می کنند.

“ما یک تیم از سراسر جهان داریم ، با این همه زبان ، این همه رنگ پوست ، و بسیاری از جهت گیری ها – فقط نحوه نگرش ما به خود و نحوه حرکت در جهان به خودی خود شامل می شود ، که من فکر می کنم بسیار جادویی است ، “هیچ کس نگفت. او می خواهد استارک بتواند خود را با فناوری های نوظهور مانند VR و AR وفق دهد ، در حالی که به این نکته اشاره می کند که دسترسی در فرهنگ ها متفاوت است – برای مثال ، آنچه که یک حروف را در انگلیسی خوانا می کند ، لزوماً برای نوشتن به زبان عربی یا تایلندی صادق نیست. “ما بازتاب محصولاتی هستیم که ساخته ایم ، و فکر می کنم این مساله را به طرز مسخره ای آسان می کند که پول خود را در جایی که دهانمان است قرار دهیم ، زیرا این چیزی است که ما به عنوان یک گروه روزانه هر روز زندگی می کنیم.”