علاقه مصرف کنندگان به زندگی شبانه ، سرگرمی ، مشاغل تناسب اندام افزایش می یابد. خلاصه روزانه پنجشنبه

خلاصه روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

صبح بخیر ، بازاریابان ، “آن مکان تاکو که تابستان گذشته سفارش دادیم چه بود؟”

جستجو فقط در شبکه جهانی وب انجام نمی شود – در صندوق ورودی ، سابقه سفارشات ، DM ها و موارد دیگر انجام می شود. موتورهای جستجو بر کمک به ما در یافتن متمرکز شده اند جدید اطلاعاتی که ما به دنبال آن هستیم و اگرچه تا حدی شخصی سازی بر نتایج تأثیر می گذارد ، به خاطر سپردن اینکه بر روی کدام لیست کلیک کرده اید ، اگر در رتبه های برتر قرار نگرفته یا مارکی که می شناسید (که اهمیت برند را نشان می دهد) بسیار مشکل است. به

بازگشت به احوالپرسی من در بالا: شریک من می خواست دوباره از همان مکان سفارش دهد و 30 دقیقه طول کشید – هم صندوق پستی ما را جستجو کرد ، هم تاریخچه سفارشات و هم پلتفرم های مختلف تحویل غذا – تا بالاخره رستوران را پیدا کردیم. وقتی همکارم بری شوارتز در مورد آن صحبت کرد ، گفت: “این غم انگیز است.” آی تی است متأسفانه سیستم عامل ها ویژگی های جستجوی داخلی خود را برای اولویت بندی سریعتر و دقیق تر تعاملات تاریخی ما اولویت بندی نکرده اند – اگر تا به حال مجبور بوده اید بر اساس تاریخ در Gmail جستجو کنید ، احتمالاً می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. این می تواند تجارت آن رستوران را از دست بدهد و به معنای کلی تر ، تلاش های بازاریابی ما را کاهش می دهد ، زیرا اگر ناتوانی در مکان یابی بخشی از اطلاعات مهم مانع از تغییر مشتریان آینده نگر شود ، بسیار مفید است.

جورج نگوین ،
ویراستار


به گفته Yelp ، بازگشایی مشاغل در حالی کاهش یافته است که گشایش های تفریحی جدید و مهمان نوازی باعث رشد شده است.

به گفته یلپ ، 85 درصد از مشاغل موقت تعطیل شده در ایالات متحده از زمان شروع همه گیری تا 30 سپتامبر 2021 بازگشایی شده اند. در سه ماهه سوم سال 2021 ، مشاغل هتل های جدید (32٪ افزایش سالانه) ، زندگی شبانه (30٪ افزایش YoY) و زیبایی (7٪ YoY) باعث ایجاد گشایش شد ، اگرچه مجموع افتتاحیه مشاغل جدید در سراسر کشور کاهش یافته است (فقط 1٪ در سال افزایش یافته است). علاقه مصرف کنندگان به زندگی شبانه ، بخش تناسب اندام و سرگرمی نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است – به عنوان مثال علاقه به باشگاه های رقص 67 درصد ، یوگا 41 درصد و مراکز بازی سرپوشیده 204 درصد افزایش یافته است.

چرا اهمیت می دهیم. این آمارها به ما یک ایده کلی از نحوه عملکرد مشاغل محلی و آنچه برای مصرف کنندگان مهم است می دهد. بازگشایی مشاغل کاهش یافته است ، که ممکن است به این معنی باشد که مشاغل تعطیل شده موقت کمتر رایج شده و اقتصادهای محلی در حال سازگاری هستند. در حالی که اوقات فراغت و مهمان نوازی باعث ایجاد مشاغل جدید شده است ، این مشاغل هنوز ممکن است با کمبود نیروی کار روبرو شوند ، که می تواند بر توانایی ارائه خدمات به مشتریان و تضعیف تلاش های بازاریابی تأثیر بسزایی بگذارد. صنعت رستوران و غذا با کمبود نیروی کار مشابه ، همراه با افزایش قیمت مواد غذایی مواجه است ، که ممکن است توضیح دهنده کاهش رشد در سراسر کشور باشد. در صنایع شب زنده داری ، تناسب اندام و سرگرمی ، علاقه مصرف کنندگان در سطح عمومی از سال 2019 فراتر رفته است – به جز سینماهای سینما – که ممکن است نشان دهنده تردید کمتر مصرف کنندگان در انجام فعالیتهایی باشد که فاصله گذاری اجتماعی در آن دشوار یا غیرممکن است.

این آمار را می توان به طور کلی مثبت تلقی کرد ، اما مهم است که به یاد داشته باشید که این داده های تاریخی است. این همه گیری هنوز وجود دارد و عوارض جانبی آن نیز وجود دارد: تورم در سریع ترین زمان خود در 13 سال گذشته است ، در برخی بخش ها کمبود نیروی کار وجود دارد ، در برخی از ایالت ها حکم ماسک به قوت خود باقی است ، برخی شهرها نیاز به واکسن برای مشاغل و تأمین داخلی دارند. مشکلات زنجیره ای به مشتریان سرازیر می شود. علاوه بر این ، ما به فصل تعطیلات نزدیک می شویم ، سال گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در موارد COVID بودیم – صاحبان مشاغل و بازاریابان باید برنامه ای داشته باشند در صورت تکرار تاریخ.

بیشتر اینجا بخوانید.


پیش بینی می شود که فروش تعطیلات رکورد جدیدی را بشکند حتی اگر رشد هفته سایبری در حال کند شدن باشد

پیش بینی رشد تعطیلات برای بزرگترین تعطیلات خرید

طبق پیش بینی Adobe’s Holiday Shopping Forecast ، فروش تعطیلات آنلاین ایالات متحده از اول نوامبر تا 31 دسامبر به رکورد جدیدی یعنی 207 میلیارد دلار می رسد. این میزان 10 درصد افزایش یافته است ، نرخ رشد قوی پس از یک سال که همه گیری آن مشتریان را به سمت تجارت الکترونیکی سوق داد. با این حال ، به نظر می رسد تعطیلات عمده خرید از بین می رود (نمودار بالا را ببینید): در حالی که انتظار می رود هفته سایبری (روز شکرگزاری از طریق دوشنبه سایبری) 36 میلیارد دلار هزینه آنلاین (17 درصد از کل تعطیلات) را به همراه داشته باشد ، رشد کند شده است. فقط با 5٪ سالانه – نصف نرخ رشد کلی فصل. با این وجود ، Adobe انتظار دارد دوشنبه سایبری همچنان بزرگترین روز خرید سال باشد ، اگرچه سه روز خرید عمده (جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و روز شکرگزاری) در کل کمتر از فصل رشد هستند.

در اینجا برخی از آمارهای سریعتر از گزارش آمده است:

  • مصرف کنندگان آمریکایی در مقایسه با آخرین فصل تعطیلات امسال به طور متوسط ​​9 درصد بیشتر در هفته سایبری پرداخت خواهند کرد.
  • پیامهای موجود در انبار در مقایسه با دوره قبل از همه گیری (ژانویه 2020) 172 درصد افزایش یافته است. و افزایش 360 درصدی در مقایسه با ژانویه 2019.
  • درآمد آنلاین از Now Now Pay Pay (BNPL) امسال 10٪ بیشتر از سال 2020 و 45٪ بیشتر از 2019 بوده است. خریداران همچنین از BNPL برای سفارشات ارزان تر استفاده می کنند و حداقل مقدار سفارش به 225 دلار کاهش می یابد (12٪ کاهش سالانه )

چرا اهمیت می دهیم. پاتریک براون ، نایب رئیس بازاریابی رشد و بینش در Adobe ، می گوید: “ما وارد دومین فصل تعطیلات می شویم که شرایط را تعیین می کند.” تجارت ، زیرا انعطاف پذیری بیشتری در نحوه و زمان انتخاب مصرف کنندگان برای خرید فراهم می کند. “

علاوه بر این ، کاهش هفته سایبری چیزی است که ما برای سایر تعطیلات خرید عمده نیز شاهد آن هستیم-طبق یادآوری ، روز یادبود ، روز کارگر و روز رئیس جمهور در رشد دو ساله به طور متوسط ​​16 درصد رشد کندتری داشته است. گزارش. این ممکن است نشان دهد که خرده فروشان در حال گسترش فروش خود در روزهای بیشتر و/یا تغییر در هنگام خرید مشتریان هستند.


پس از 13 سال ، فردریک دوبوت ، مدیر اصلی محصول ، جستجوی اصلی و هوش مصنوعی ، مایکروسافت را ترک می کند

فردریک دوبوت (سمت چپ) و فیلی ویزه در SMX Advanced در سال 2019.

پس از سیزده سال ، فردریک دوبوت ، مدیر اصلی PM ، جستجوی اصلی و هوش مصنوعی در مایکروسافت ، روز دوشنبه خروج خود را اعلام کرد. دوبوت یک مشارکت کننده مشتاق در جامعه جستجو بوده است ، و بینش خود را در مورد عملکرد داخلی Bing برای راهنمای SEO Bing ما و همچنین صحبت در SMX در وب اسپم و مجازات ها ، “جستجوی بینگ برای جستجوی هوشمند” و موارد دیگر ارائه کرده است.

چرا اهمیت می دهیمبه بازاریابی جستجو علاوه بر یک صنعت ، جامعه ای از متخصصان است که تمام تلاش خود را برای به اشتراک گذاشتن آنچه می دانیم انجام می دهند تا همکاران ما و مارک هایی که برای آنها کار می کنند موفق شوند. فردریک دوبوت در نقش خود در مایکروسافت این ویژگی ها را مثال زد و به درک صنعت از نحوه خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی بینگ کمک زیادی کرد. دوبوت هنوز مشخص نکرده است که در آینده به کجا می پردازد ، با این وجود ، ما بهترین ها را برای او امیدواریم و خوشبین هستیم که هرکسی که در نقش فعلی خود قدم بگذارد ، مباشرت و مدافع SEO نیز خواهد بود.

بیشتر اینجا بخوانید.


بازاندیشی ROAS ، دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو و خلاصه خلاقیت

آسیب شناسی ROAS: چگونه بهینه سازی مبتنی بر درآمد شما را کوتاه می فروشد. مایک رایان ، سرپرست اطلاعات بین المللی خرده فروشی در Smarter Ecommerce ، می نویسد: “با توجه به اینکه کانال های تبلیغاتی مانند Google Shopping به طور فزاینده ای ماهیت خود را از دست می دهند ، مزیت رقابتی واقعی نخواهد بود.” واقع بینانه تر از رقبای خود است. ” مقاله رایان خطرات احتمالی ROAS را به عنوان KPI نشان می دهد و اینکه چگونه تبلیغ کنندگان می توانند با کنار گذاشتن این معیار از رقبا جلوتر باشند.

در دستورالعمل های به روز شده ارزیابی کننده کیفیت جستجو غوطه ور شوید. روز سه شنبه ، گوگل به روزرسانی دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو را اعلام کرد – اولین به روز رسانی در بیش از یک سال گذشته. جنیفر اسلگ ، بنیانگذار The SEM Post و بلندگوی SMX ، راهنمای بسیار مفصل خود را برای آخرین تغییرات ، حتی آنهایی که در گزارش تغییرات ذکر نشده اند ، منتشر کرده است.

انواع خلاصه خلاقانه. Marketoonist این هفته با رویکردهای زیادی که بازاریابان و همتایان آژانس آنها در تهیه یک برنامه بازی خلاقانه دارند تمسخر می کند. تام فیشبرن ، خالق مارکتونیست ، می گوید: “از آنجا که اکثر بازاریابان توجه کافی به خلاقیت ندارند ، این مزیت آن دسته معدودی است که این کار را انجام می دهند.”


ما انتخاب های خود را از سراسر وب انتخاب کرده ایم تا بتوانید خواننده فید خود را بازنشسته کنید


درباره نویسنده

George Nguyen ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.