رایان گلاور از گرینوود در رویداد آتلانتا در TechCrunch Live درباره اقتصاد ایجاد یک تجارت سیاه پوست صحبت می کند.

TechCrunch Live خوشحال است که یک گفتگوی کنار آتش با رایان گلاور، یکی از بنیانگذاران بانک گرین‌وود را به عنوان بخشی از رویداد مجازی TechCrunch Live: Atlanta در 7 ژوئن اعلام می‌کند.

گلاور با من، دومینیک-مادوری دیویس، در ساعت 2:05 به وقت شرقی می‌نشیند تا در مورد «اقتصاد برابری» صحبت کنیم، گفتگو در مورد تاریخچه نابرابری مالی در جامعه سیاه‌پوستان و نحوه کار تیم گرین‌وود از آتلانتا به افزایش فرصت برای جوامعی که از نظر اقتصادی مورد تبعیض قرار گرفته اند.

بانک گرین وود به یکی از شناخته شده ترین موسسات خدمات مالی متعلق به سیاهان در کشور تبدیل شده است. این بانک که توسط کیلر مایک، اندرو یانگ و گلوور مدت کوتاهی پس از قتل جورج فلوید در سال 2020 تأسیس شد، به دلیل تعهد خود به عدالت اجتماعی شناخته می شود. این نام به احترام محله ای که زمانی «وال استریت سیاه» در توسلا خوانده می شد، نامگذاری شده است که برتری طلبان سفیدپوست در دهه 1920 آن را سوزاندند. اندکی قبل از این قتل عام، آتلانتا متعلق به خود بود، که جامعه سیاهپوست خود را در پرتگاه موفقیت اقتصادی دید که به خاک سپرده شد.

روایت ساختن ثروت نسلی و اداره یک تجارت سیاه همیشه از تلاش، ساختن، تلاش و بازسازی بوده است. این چیزی است که موسساتی مانند گرین وود را برای جامعه بسیار مهم می کند. این چیزی است که تلاش پایدار آن را مهم می کند. شاید، در آن صورت، این اشاره به این باشد که این بار همه چیز متفاوت خواهد بود.

با ما در اینجا در TechCrunch به صورت آنلاین ملاقات کنید تا با Glover چت کنید و ببینید.

این fireside بخشی از برنامه بزرگتر است که در اطراف جامعه استارت آپی آتلانتا متمرکز شده است. آتلانتا مدت‌هاست که خانه اکوسیستمی پر جنب و جوش از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بوده است، و ما هیجان‌زده هستیم که در طول این رویداد سه ساعته، کانون توجه را به این منطقه بتابانیم.

می خواهید شرکت کنید؟ برای ثبت نام اینجا کلیک کنید. رایگان است.

آیا می خواهید استارتاپ خود را در مراحل اولیه تبلیغ کنید؟ برای درخواست اینجا را کلیک کنید. همچنین رایگان است. برنده به سرعت وارد Startup Battlefield 200 می‌شود، جایی که بلیت‌ها و فضای نمایشگاهی رایگان برای TechCrunch Disrupt در سپتامبر امسال دریافت می‌کند.

به زودی میبینمت!