راه خود را برای فرصت در TC Sessions شبکه کنید: SaaS 2021 – TechCrunch

جلسات TC: SaaS 2021 تنها در پنج روز در 27 اکتبر آغاز می شود. شرکت کنندگان از سراسر جهان در اتاق مجازی آماده ارتباط با موسسان ، سرمایه گذاران ، مهندسان و روزنامه نگاران خواهند بود. آیا آماده استفاده از هر فرصت شبکه ای برای ایجاد یک استارتاپ قوی تر بر اساس SaaS هستید؟

اما اول: برای جلوگیری از افزایش قیمت در “درب” مجازی ، هم اکنون کارت خود را خریداری کنید. هنگام خرید چهار یا بیشتر کارت (هر کدام 45 دلار) از پس انداز گروهی استفاده کنید. دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر فقط 35 دلار پرداخت می کنند.

این که آیا شما به دنبال بودجه ، استارتاپی شایسته سرمایه گذاری ، بنیانگذار ، حضور رسانه ای یا اولین شغل پس از فارغ التحصیلی خود هستید ، ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا شبکه تا حد امکان آسان و کارآمد باشد.

با CrunchMatch ، پلتفرم رایگان و مجهز به هوش مصنوعی ما شروع کنید. با پیدا کردن افرادی که بیشتر دوست دارید آنها را ملاقات کنید سریع کار می کند. افرادی که اهداف تجاری آنها با اهداف شما مطابقت دارد. هنگام ثبت نام کافی است به چند س questionsال پاسخ دهید و ایمیلی دریافت خواهید کرد که شامل همه چیزهایی است که باید برای دسترسی به پلت فرم بدانید – از جمله لیست شرکت کنندگان.

الگوریتم CrunchMatch کار می کند ، اتصالات مناسب را پیدا می کند و با اجازه شما دعوت نامه های جلسه را ارسال می کند. برنامه های 1: 1 جلسات ویدئویی را برای معرفی شرکت خود ، ارائه نسخه نمایشی محصول یا انجام مصاحبه با کارکنان احتمالی برنامه ریزی کنید.

نکته حرفه ای: هرچه زودتر ثبت نام کنید ، زودتر به لیست شرکت کنندگان دسترسی خواهید داشت. قبل از جلسات TC جلسات را از طریق CrunchMatch تنظیم کنید: SaaS شروع می شود و این RSVP ها را از قبل آماده کنید.

اگر به دنبال راهی ساده تر برای اتصال هستید ، ما شما را با بستر مجازی خود آشنا کرده ایم.

“ویژگی چت ارتباط با شرکت کنندگان را آسان می کند. مردم از آن برای تبلیغ کسب و کار خود مانند ارسال یک پروفایل LinkedIn یا ارائه بازه های زمانی 15 دقیقه ای برای مرور مشاغل تجاری خلاقانه استفاده کردند. من حتی مسابقه نامگذاری محصول را دیدم. شما می توانید فرصت های زیادی را پیدا کنید که از طریق منطقه چت حرکت می کند. ” – آدا لاو ، مدیر توسعه بازار ، شرکت پارک های علم و فناوری هنگ کنگ.

جلسات TC: SaaS 2021 در 27 اکتبر برگزار می شود. دستور کار رویداد را بررسی کنید و از این فرصت برای ارتباط با ذهن ها و سازندگان برجسته در SaaS استفاده کنید. هرگز نمی دانید که یک مکالمه ممکن است شما را به کجا ببرد. امروز گذرنامه خود را بخرید و بیایید دریابید. سرمایه گذار بعدی یا شغل جدید خود را در TC Sessions پیدا کنید: SaaS در 27 اکتبر

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه