حجم مبادلات ماهانه کریپتو در ماه مه کاهش یافت و به پایین ترین حد در 32 ماه گذشته رسید

من را در توییتر دنبال کنید @Jacqmelinek برای اخبار کریپتو، میم ها و موارد دیگر.

بازگشت شما را به … خوش آمد می گوییم واکنش زنجیره ای.

اگرچه سازندگان زیادی در فضای کریپتو وجود دارد، کل پول سرمایه‌گذاری شده در بازار کریپتو در ماه می به پایین‌ترین حد خود در ۳۲ ماه گذشته رسیده است.

بر اساس داده‌های The Block، حجم مبادلات ماهانه ارزهای دیجیتال، که حجم بازار نقدی را در تمام صرافی‌های کریپتو محاسبه می‌کند، در ماه می 439.42 میلیارد دلار بود که نسبت به 604.88 میلیارد دلار در آوریل، بیش از 27 درصد کاهش داشت.

داده ها نشان می دهد که حجم ماه گذشته با 222.7 میلیارد دلار پایین ترین سطح از اکتبر 2020 بوده است.

بایننس، بزرگترین صرافی، در ماه می حدود 218 میلیارد دلار حجم مبادلات ماهانه داشته است که از 293.83 میلیارد دلار در ماه قبل حدود 26 درصد کاهش داشته است. به طور بالقوه در نتیجه بازار نزولی و کاهش تقاضا، صرافی به اشتراک گذاشت که در حال ارزیابی مجدد تعداد نیروی کار خود قبل از چرخه های آینده بازار است.

سخنگوی Binance به TechCrunch گفت: طی شش سال گذشته، صرافی از 30 کارمند به تیمی متشکل از 8000 کارمند در سراسر جهان افزایش یافته است.

سخنگوی بایننس افزود: «در حالی که ما برای چرخه صعودی بعدی آماده می‌شویم، مشخص شده است که باید روی تراکم استعداد در سراسر سازمان تمرکز کنیم تا مطمئن شویم که زیرک و پویا باقی می‌مانیم.» این یک مورد حق‌سازی نیست، بلکه ارزیابی مجدد این است که آیا استعداد و تخصص مناسب در نقش‌های حیاتی داریم یا خیر، و بنابراین همچنان به دنبال پر کردن صدها نقش باز خواهیم بود.»

ارزیابی مجدد همچنین شامل «بررسی محصولات و واحدهای تجاری خاص برای اطمینان از تخصیص منابع ما به درستی برای انعکاس تقاضاهای در حال تحول کاربران و تنظیم‌کننده‌ها» خواهد بود.

این بیانیه پس از الف آمده است توییت روز چهارشنبه توسط خبرنگار کالین وو که گفت منابع متعدد تایید کرده اند که بایننس اخراج را آغاز کرده است. در حالی که تعداد واقعی “نامشخص” است، ممکن است صرافی 20 درصد از حدود 8000 کارمند خود را اخراج کرده باشد.

پاتریک هیلمن، مدیر ارشد ارتباطات بایننس نیز ادعای خود را رد کرد موضوع توییت و گفت شرکت است نه کاهش 20 درصد از کارکنان “به عنوان یک اقدام کاهش هزینه”.

هیلمن، تعداد کارمندانی که اخراج شده‌اند می‌تواند «عدد بسیار کوچک‌تری» باشد در توییت دیگری گفت. تا زمانی که تیم‌های ما ممیزی تراکم استعداد را انجام ندهند، نمی‌دانیم.»

حتی با وجود نوسانات بازار فعلی و حجم مبادلات به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، هیلمن گفت که اخراج ها “ربطی به “شرایط بازار امروز” ندارند. سخنگوی گفت که این شرکت همچنان به دنبال ایفای صدها نقش است.

این هفته در وب 3

بنیانگذار سولانا پتانسیلی را برای بلاک چین آن می بیند که «سیب رمزارز» باشد. (TC+)

راج گوکال، یکی از بنیانگذاران، به TechCrunch+ گفت: مهندسی و اکوسیستم اصلی Solana بر ایجاد شبکه ای متمرکز شده است که «در حالی که یک اینترنت مالی کاملاً جدید است، شبیه اینترنت معمولی است». این شبکه کارهای زیادی انجام می دهد تا خود را تازه و رقابتی نگه دارد. «تز اصلی خواهد بود [focused on] کسب‌وکارهای جدید، پروژه‌های جدید، توسعه‌دهندگان مستقل،” گوکال گفت. ما هنوز در یک اکوسیستم و جامعه ای هستیم که به آنچه دو توسعه دهنده در یک گاراژ می توانند انجام دهند خوشبین است.

SEC با کارمند سابق Coinbase بر سر هزینه های معاملات خودی تسویه حساب می کند

این آژانس روز سه شنبه اعلام کرد که SEC با یک مدیر محصول سابق Coinbase و برادرش به دلیل مشارکت در معاملات داخلی تسویه حساب کرده است. ایشان واهی، کارمند سابق کوین‌بیس، و برادرش نیکیل واهی، پیش از اعلامیه‌های متعدد در مورد حداقل ۹ اوراق بهادار دارایی‌های رمزنگاری‌شده که برای تجارت در پلتفرم کوین‌بیس در دسترس قرار می‌گرفتند، درگیر «طرح معامله‌ای بودند». این دو برادر ابتدا پس از طرح شکایت آژانس در 21 ژوئیه 2022 متهم شدند.

توضیح شرط بندی بزرگ Blockchain Capital بر روی یک گوی اسکن کره چشم

ما با اسپنسر بوگارت، شریک عمومی Blockchain Capital در مورد چیزی که به او اعتماد به نفس نسبت به Worldcoin داد، صحبت کردیم، که هدف آن ایجاد یک شناسه جهانی، یک ارز جهانی و یک برنامه است که امکان پرداخت، خرید و نقل و انتقالات را فراهم می کند. مانند بسیاری دیگر، ما تعجب کردیم که چگونه می تواند به اهداف خود دست یابد، در حالی که، حداقل در حال حاضر، ماموریت آن متکی بر متقاعد کردن میلیون ها نفر است تا به Worldcoin اجازه دهند عنبیه های آنها را با استفاده از گوی های براق و متراکم با فناوری اسکن کند.

جدیدترین غلاف

برای قسمت این هفته، ژاکلین با گری واینرچوک، معروف به گری وی. او رئیس VaynerX و مدیر عامل VaynerMedia و مجموعه NFT VeeFriends است.

او پنج بار نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است و قبلا کتابخانه شراب، یکی از اولین پلتفرم های تجارت الکترونیکی برای الکل را در اوایل دهه 2000 ایجاد کرده بود. در سال 2009، او VaynerMedia را با برادر کوچکترش AJ تأسیس کرد و امروزه این شرکت به مشتریانی مانند PepsiCo، GE، Johnson & Johnson، Chase و دیگران خدمات ارائه می دهد.

گری وی یکی از طرفداران نیویورک جتس است (و می‌خواهد روزی تیم را بخرد)، و همچنین یک سرمایه‌گذار در تعداد انگشت شماری از شرکت‌های بزرگ مانند توییتر، ونمو و فیس‌بوک – که در قسمت درباره آنها صحبت می‌کنیم.

ما به تعداد انگشت شماری از موضوعات پیرامون اکوسیستم NFT، چگونگی ورود گری وی به فضا و جلب توجه مجموعه خود، و اینکه او این بخش را درازمدت می بیند، بررسی کردیم.

ما همچنین در مورد:

  • داستان منشا VeeFriends
  • اهمیت مالکیت فکری
  • پذیرش جریان اصلی
  • آینده NFT ها
  • مشاوره برای پروژه های دیگر

اشتراک در واکنش زنجیره ای بر پادکست های اپل، Spotify یا پلتفرم غلاف مورد علاقه خود را برای همراهی با آخرین قسمت ها، و لطفاً اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک بررسی برای ما بگذارید!

پول را دنبال کنید

  1. بازی مبتنی بر بلاک چین Illuvium 10 میلیون دلار اضافی از Framework Ventures جمع آوری کرد.
  2. کیف پول رمزنگاری مجیک با پشتیبانی پی پال 52 میلیون دلار جمع آوری کرد
  3. MetaZone متمرکز بر Metaverse 3 میلیون دلار جمع آوری کرد
  4. ترنساک، توسعه دهنده داخل رمپ و خارج از رمپ فیات، 20 میلیون دلار در سری A جمع آوری کرد
  5. M80 3 میلیون دلار برای ایجاد یک سازمان ورزش های الکترونیکی متمرکز بر وب 3 جمع آوری کرد

این فهرست با اطلاعات Messari و همچنین گزارش خود TechCrunch گردآوری شده است.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های رمزنگاری TechCrunch که هر پنج‌شنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.