نقشه راه داده های مشتری برای جلوتر ماندن از رقبا

وبینار زنده لپ تاپ زنانه متن قرمز 800x450

در چشم انداز رقابتی امروز، کلید جذب مشتریان در تجربیات شخصی و خارق العاده نهفته است. داده های شخص اول یک عنصر حیاتی در این سفر است.

با کاوش عمیق در الگوهای تعامل، رفتارها و ترجیحات معاملاتی مشتریان، برندها می توانند بینش ارزشمندی به دست آورند. این بینش ها، زمانی که به طور موثر مورد استفاده قرار گیرند، پتانسیل تغییر چشم انداز تجربه مشتری را دارند.

در عصری که هر برندی در تلاش است تا توجه مشتری را به خود جلب کند و وفاداری را تقویت کند، این وبینار مسیر ارائه یک CX واقعاً قابل توجه را آشکار می کند.

با ثبت نام و شرکت در “نقشه راه داده های مشتری شما برای پیشروی در رقابت” بیشتر بیاموزید. ارائه شده توسط Redpoint Global.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.