جنرال موتورز ارسال ماژول های باتری جایگزین برای خودروهای برقی Chevy Bolt EV – TechCrunch را آغاز کرده است

جنرال موتورز پس از تأخیر به دلیل تعطیلی در چندین کارخانه تولیدی در نتیجه کمبود گسترده نیمه هادی ها ، ماژول های باتری جایگزین خودروهای برقی شورولت بولت را به نمایندگی های فروش آغاز کرده است.

دو تأسیسات مونتاژ باتری در هلند و هازل پارک ، میشیگان ، تولید خود را در پایان ماه سپتامبر از سر گرفتند. در آن زمان ، GM گفت که ماژول های جایگزین باتری تا اواسط اکتبر به نمایندگی ها ارسال می شود.

جنرال موتورز گفت ، خودروها با توجه به “بازه های زمانی خاص” یا دسته ای از وسایل نقلیه که به نظر می رسد نقص ها دسته بندی شده اند ، اولویت بندی می شوند. فرآیند تعویض باید دو روز در نمایندگی به طول انجامد و باتری های جدید با 8 سال یا 100000 مایل ضمانت محدود ارائه می شوند. GM همچنین نرم افزار تشخیصی جدیدی را تا اواسط نوامبر برای نظارت بر باتری های EV راه اندازی می کند ، که در نمایندگی نصب می شود.

این فراخوان پس از آن صورت گرفت که خودروساز دو نقص تولیدی ، یک زبانه آند پاره شده و جداکننده تاشو را کشف کرد که با هم می توانند خطر آتش سوزی را افزایش دهند. این سومین باری است که جنرال موتورز فراخوان این خودرو را صادر می کند و جامع ترین آن شامل تمام مدل های Bolt EV و EUV ساخته شده از سال 2017 است.

این خبر مطمئناً برای رانندگان بولت خوش آمدید ، زیرا اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه ها توصیه کرده اند در صورت خطر آتش سوزی وسایل نقلیه خود را دور از خانه های خود پارک کنند. به گزارش بلومبرگ ، جنرال موتورز همچنین به صاحبان بولت توصیه کرد که در فاصله 50 متری خودروهای دیگر پارک نکنند.

در مجموع پیش بینی می شود جنرال موتورز حدود 1.8 میلیارد دلار برای هزینه های مربوط به تعمیر باتری های معیوب بولت هزینه کند. این خودروساز گفته است که از شریک باتری خود ، LG Chem ، مبلغ حدود 1 میلیارد دلار بازپرداخت می کند.