چگونه از طوفان فکری خوابگاه دانشگاه به edtech برجسته – TechCrunch تبدیل شدم

تا حالا شده با هم اتاقی خود در فضای آشپزخانه خوابگاه مشترک دانشگاه نشستید و تصمیم به راه اندازی کسب و کار گرفتید؟

باید در اینجا واضح باشم: ما واقعاً تصمیم به راه اندازی مشاغل نداریم. این بیشتر یک پروژه برای ایجاد ابزاری بود که بتوانیم هنگام تحصیل در مدرسه از آن استفاده کنیم.

من و ژاک هوپس که از ناامیدی های خود با جمع آوری مواد مطالعه مناسب برای آمادگی برای امتحانات متولد شده بودیم ، شروع به یادگیری آن کردیم که بستر ایده آل برای به اشتراک گذاری آسان منابع مانند راهنمای مطالعه و یادداشت های کلاس با سایر دانش آموزان چگونه است. ما می دانستیم که برای شروع نیاز به ایجاد یک رابط کاربری ساده داریم ، که به زودی با فرایند خسته کننده بارگذاری دستی صدها سند که از آمادگی آزمون قبلی خود و سایر دوستان دانشگاه جمع آوری کرده بودیم ، انجام شد.

تنها پس از سه هفته ، ایده ما شروع به شکوفایی کرد و دوستان دیگر دانشگاه ها از ما پرسیدند آیا می توانیم بستری برای به اشتراک گذاشتن منابع مطالعه مدرسه آنها نیز ایجاد کنیم. ما فقط مدارک آنها را درخواست کردیم و شروع به تقسیم بندی محتوا بر اساس دانشگاه کردیم. شرکت ما ، StuDocu ، رسماً متولد شد و سریعتر از آنچه تصور می کردیم در حال گسترش است.

اولین سرمایه گذاری ما یک هارد USB بود که از خوابگاه به خوابگاه با ما حرکت می کرد – ما درها را می زدیم تا داستان خود را تا آنجا که ممکن بود با دانش آموزان به اشتراک بگذاریم. ما از هارد دیسک برای اتصال به لپ تاپ آنها ، کپی کردن فایل های آنها و بارگذاری آنها در وب سایت StuDocu همان شب استفاده می کردیم.

در حالی که بیشتر و بیشتر دانش آموزان در حال دیجیتال شدن هستند ، در سال 2010 ما اغلب با یادداشت های دست نویس یا چاپ شده با دانش آموزان روبرو می شدیم ، که آنها را جمع آوری می کردیم و سوار قطار به دلفت می کردیم تا در کتابخانه اسکن و بارگذاری شود. در سه سال اول ، قبل از حرکت به آمستردام برای توسعه تجارت خود ، از اتاق های خوابگاه خود در دلفت کار کردیم.

ما بسیاری از تکرارهای این پلتفرم را بر اساس بازخورد و داده ها معرفی کرده ایم. در ابتدا ، ما بر اساس آنچه که فکر می کردیم مورد نیاز است ، کار می کردیم و از ناامیدی خودمان از مطالعه به عنوان راهنمای چگونگی تکامل این پلتفرم استفاده می کردیم. یکی از دیگر بنیانگذاران ما ، Lucas van den Houten ، ایده اندازه گیری داده هایی را که از طریق Mixpanel از کاربران جمع آوری کرده بودیم معرفی کرد و از آنجا توانستیم به پلتفرم جان تازه ای ببخشیم. ناگهان ، داده ها به ما می گفتند کجا رشد کنیم و کجا پیشرفت کنیم. در طول سالها ، ما ویژگی های زیادی را توسعه داده ایم و بر اساس داده های سختی که اکنون در دسترس ما است ، آزمایش های A/B را اجرا می کنیم.

ایجاد یک وب سایت کار زیادی است ، اما برای ما ، هر به روزرسانی با افزایش بارگذاری ها و مشارکت دانش آموزان که ما برای دستیابی به آن تلاش کرده ایم ارتباط مستقیم دارد. دیدن موفقیت های کوچک روز به روز اطمینان بخش بود.