جمع‌بندی TechCrunch+: معیارهای SaaS، استراتژی TikTok، جمع‌آوری سرمایه مبتنی بر نقطه عطف

خوانندگان مکرر می دانند که من از استفاده از تشبیه لذت می برم، بنابراین ناامید نخواهم شد:

شرکت های SaaS مانند قایق های پارویی نشتی هستند. اگر نرخ‌های نگهداری برای غلبه بر ریزش مشتری به اندازه کافی قوی نباشند، تا زمانی که به پایین فرو بروند، آب مصرف می‌کنند.

سید جین، تحلیلگر ارشد ChartMogul، روی 2100 شرکت تحقیق کرد و دریافت که «بیش از نیمی از کسب‌وکارهای SaaS در سال 2022 در مقایسه با سال 2021، نگهداری کمتری داشتند.»


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


در این تفکیک دقیق، او نرخ‌های حفظ درآمد خالص را با محدوده ARR مقایسه می‌کند و معیارهایی را برای شرکت‌هایی که هنوز به تناسب محصول با بازار دست پیدا نکرده‌اند، شناسایی می‌کند.

جین توصیه می‌کند: «آنچه به عنوان نرخ خالص نگهداری خوب در نظر گرفته می‌شود، در مرحله کسب‌وکار شما متفاوت است. “هنگام محک زدن، همیشه مرحله کسب و کار خود را در نظر داشته باشید.”

با تشکر از خواندن TC+!

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

3 راه برای تقویت ویدیوی کوتاه و استراتژی رشد TikTok

هند - 02/04/2023: در این تصویر تصویری، لوگوی TikTok روی صفحه تلفن همراه نمایش داده شده است.  (عکس از ادریس عباس/SOPA Images/LightRocket از طریق گتی ایماژ)

اعتبار تصویر: تصاویر SOPA (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، برندها در هر اندازه از TikTok برای ایجاد تعامل استفاده می کنند.

جاناتان مارتینز کارشناس رشد می نویسد، اما صرف حضور در پلتفرم کافی نیست. او برای اینکه به خوانندگان ایده هایی برای تقویت استراتژی ویدیوی فرم کوتاه ارائه دهد، راهنمایی نوشت که “آن را به سه مرحله ساده تقسیم کرد:”

  • تحلیل رقبا
  • در مورد ارکان محتوا ایده بگیرید
  • استعداد خالق را استخدام کنید

شما برای افزایش باند خود پول جمع نمی کنید

زمان هدف، علامت هدف در صفحه ساعت روی پس‌زمینه قرمز

اعتبار تصویر: Siriporn Kaenseeya / EyeEm (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

به گفته هاجه جان کمپس، جمع‌آوری سرمایه برای یک استارت‌آپ در مراحل اولیه بر اساس میزان سوخت پیش‌بینی‌شده شما، کوته‌بینانه است – و بعید است که اعتماد سرمایه‌گذاران را برانگیزد.

او می‌نویسد: «داشتن شاخص‌های کلیدی عملکرد واضح که نشان‌دهنده پیشرفت در جهت معیارهایی است که شما به آن‌ها اعتقاد دارید (و مهمتر از همه، هیئت مدیره و سرمایه‌گذاران آینده شما به آن‌ها اعتقاد دارند) دور بعدی تأمین مالی شما را باز می‌کند.

سرمایه گذاران بدهی را به سهام ترجیح می دهند (اما نه بدهی ریسک پذیر)

دلار در یک سبد خرید

اعتبار تصویر: توشیرو شیمادا (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

به گفته جرمی آبلسون و جاکوب سوننبرگ از سرمایه گذاران ایروینگ، کاهش شدید در فعالیت های VC و بدهی های مخاطره آمیز دو عامل اصلی محدود کننده جذب سرمایه و فرصت های خروج هستند.

آنها می نویسند: «منتظر شدن برای افزایش چند برابری بازار عمومی به منظور حفظ ارزش گذاری های قبلی، استراتژی خوبی نبوده است، و اکنون گروه بزرگتری از شرکت ها برای استخر کوچکتری از سرمایه VC و متقاطع رقابت می کنند.

در جوایز Webby به TechCrunch رای دهید!

نیویورک، نیویورک - 13 مه: فولتون لروی واشنگتن در جریان بیست و سومین دوره جوایز سالانه وببی در 13 می 2019 در شهر نیویورک، جایزه را روی صحنه دریافت کرد.  (عکس از Michael Loccisano/Getty Images برای Webby Awards)

اعتبار تصویر: مایکل لوسیانو (در یک پنجره جدید باز می شود) / Getty Images (تصویر اصلاح شده است)

دو پادکست TechCrunch، Chain Reaction و Found، هر کدام نامزد دریافت جوایز Webby در رده بهترین پادکست فناوری شده اند.

قبل از پنجشنبه 20 آوریل رای خود را بدهید!

وسواس سرمایه گذاران فناوری در مورد سود در حال کاهش است

تصویری از دو نفر که از یک گوه زرد از یک پای سفید دور می‌شوند.

اعتبار تصویر: z_wei (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

الکس ویلهلم در TC+ می‌نویسد: گزارش وضعیت ابر 2023 شرکای Bessemer Venture نشان می‌دهد که سرمایه‌گذارانی که از تمرکز روی رشد به سودآوری روی آورده‌اند، «از قبل به دنبال رشد هستند».

او می‌نویسد: «برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ، تغییر سریع ترجیحات سرمایه‌گذاران ممکن است مانند یک اره مویی باشد.

اما چنین تحولی در ترجیحات بازار در واقع نسبتاً منطقی است و صادقانه بگویم، در نحوه انجام آن تا حدودی خسته کننده است.