توییتر برنامه Spark audio creator را برای تقویت فضاها راه اندازی کرد – TechCrunch

توییتر سرمایه گذاری خود را در Spaces ، اتاقهای صوتی شبیه به Clubhouse که شبکه اجتماعی امسال راه اندازی کرد ، عمیق تر می کند.

این شرکت از راه اندازی a خبر داد برنامه خالق جدید برای فضاها در روز سه شنبهبه برنامه Spark یک شتاب دهنده سه ماهه است که با هدف “کشف و پاداش فضاهای بزرگ در توییتر با پشتیبانی مالی ، فنی و بازاریابی” انجام می شود. توییتر می گوید که برای نمایش های صوتی Spaces و آزمایش های آزمایش نشده برای این برنامه باز است و از سازندگان علاقه مند به صدا دعوت می کند تا درخواست دهند.

از زمان راه اندازی Spaces ، توییتر اعلام کرد که محصول صوتی آن به احتمال زیاد یک ویژگی آزمایشی دیگر نیست که برای بازنشستگی زودهنگام در نظر گرفته شده است. این شرکت ماه گذشته Spaces را افزایش داد و از میزبان دعوت کرد تا با فروش دسترسی به چت های صوتی میزبانی شده از اتاق های صوتی درآمد کسب کنند. این هفته ، این شرکت راهی برای میزبانان اضافه کرد تا هنگام شلیک یک Space ، شنوندگان را از طریق DM دعوت کنند. آن همچنین یک برگه اختصاصی Spaces برای بیشتر کاربران iOS راه اندازی شد، با برنامه ریزی برای گسترش بیشتر به زبانهای غیر انگلیسی و Android در دست اقدام است.

هرکسی که پذیرفته شود برنامه جرقه انتظار می رود یک اتاق صوتی دو بار در هفته برای مدت سه ماه اجرا شود. به آنها 2500 دلار در ماه غرامت پرداخت می شود – مبلغ مساوی که توسط عملکرد فضایی دیکته نشده است – و اعتبار تبلیغاتی ماهانه به منظور افزایش نمایش آنها تعلق می گیرد. هرکسی که در برنامه ثبت نام کند از مزایای بیشتری برخوردار خواهد بود که توسط توییتر در توییت ها و ویژگی های کشف ارتقا می یابد.

این شرکت در اطلاعیه برنامه Spark نوشت: “ما کار سختی را که برای ایجاد محتوای صوتی جذاب ، جذاب و باعث بازگشت افراد می شود تشخیص می دهیم.” “و مهمتر از همه ، ما به پتانسیل ایده های مردم و پتانسیل پخش زنده صدای اجتماعی اعتقاد داریم و فرصتی را می بینیم که به سازندگان محتوای صوتی – مانند شما – کمک کند.”

کاربران توییتر علاقه مند به ایجاد یک پروژه صوتی دو هفته ای با پشتیبانی توییتر می توانند تا 22 اکتبر با این شرکت درخواست دهند. متقاضیان پذیرفته شده تا اوایل نوامبر مطلع خواهند شد.