اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی درون برنامه ای است که کاربران را از قطع خدمات مطلع می کند-TechCrunch

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اطلاع می دهد وقتی پلت فرم دچار مشکل یا مشکل فنی می شود. اعلان مستقیماً در فیدهای فعالیت کاربران ظاهر می شود. اینستاگرام خاطرنشان می کند که هر بار که قطعی وجود دارد ، اعلانی ارسال نمی کند ، اما اگر ببیند که کاربران “گیج هستند و به دنبال پاسخ هستند” ، مشخص می کند که آیا اعلان اوضاع را واضح تر می کند یا خیر.

این اطلاعیه در حالی منتشر می شود که هفته گذشته دوشنبه و مجدداً جمعه جمعه فیس بوک و املاک آن دچار خاموشی طولانی شد. این شرکت توضیح داد که هر دو خاموشی به دلیل تغییرات پیکربندی ایجاد شده اند اما ربطی به یکدیگر ندارند.

“از طریق گفتگو با جامعه و تحقیقات گسترده ، می دانیم که وقتی مسائل موقتی در اینستاگرام رخ می دهد چقدر می تواند گیج کننده باشد. هنگامی که آنها بر تعامل یا توزیع تأثیر می گذارند ، ما همچنین می دانیم که می تواند افراد را بر این باوراند که مشکلات بر اساس آنچه که ارسال می کنند منحصر به فرد است. این عدم وضوح می تواند ناامید کننده باشد ، به همین دلیل است که ما می خواهیم فهمیدن آنچه در جریان است ، به طور مستقیم از ما آسان تر شود. “اینستاگرام در پست وبلاگ خود گفت.

ویژگی جدید یک برنامه خوش آمدید برای برنامه است ، زیرا کاربران دیگر مجبور نخواهند بود بدانند که آیا برنامه به دلیل خطایی در انتهای برنامه بارگیری نمی شود. اینستاگرام در چند ماه آینده آزمایش جدیدی را در ایالات متحده اجرا می کند. این شرکت می گوید که می خواهد از ویژگی کوچک استفاده کند و در صورت منطقی بودن آن ، آن را به کاربران بیشتری گسترش دهد.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

اینستاگرام همچنین اعلام کرد که در حال راه اندازی یک ویژگی جدید با نام “وضعیت حساب” است که به مردم این امکان را می دهد که بدانند آیا حساب آنها در معرض غیرفعال شدن است یا خیر. اینستاگرام می گوید ابزار جدید “یک فروشگاه یکجا برای مشاهده آنچه در حساب شما اتفاق می افتد” خواهد بود. اگر کاربران فکر می کنند که اینستاگرام با ارسال پست خود حذف شده است ، می توانند با انتخاب گزینه “درخواست بازبینی” مستقیماً در ابزار درخواست تجدید نظر کنند.

این شرکت قصد دارد اطلاعات بیشتری به این ابزار اضافه کند تا به کاربران حس بهتری از نحوه توزیع و توصیه آنها در قسمت های مختلف برنامه بدهد. اینستاگرام می گوید به مرور اطلاعات بیشتری در مورد این دو ویژگی جدید به اشتراک می گذارد.