تبلیغات مایکروسافت ETA ها را نیز منسوخ می کند. خلاصه روزانه چهارشنبه

خلاصه روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.


صبح بخیر بازاریابان ، تنوع در بازاریابی از کجا شروع می شود؟

دوست من Chima Mmeje ، نویسنده محتوا SEO و استراتژیست SaaS و tech ، این هفته توییت کرد پرسید چرا هیچ بازاریاب داخلی مشکی وجود ندارد. “مانع ورود چیست؟” او پرسید.

ما در مورد این مسئله در Search Engine Land و MarTech نوشته ایم. در اینجا چیزی است که ما یافته ایم: هنگامی که ما در مورد خط مشی شغلی صحبت می کنیم که منجر به رهبری متنوع و فراگیر می شود ، از همان ابتدا شروع می شود. انجمن ملی کالج ها و کارفرمایان دریافتند که دانشجویان سیاه پوست بیشتر از هم سن و سالان سفیدپوست خود در کارآموزی بدون حقوق هستند – و این تأثیر مستقیمی بر تنوع نیروی کار دارد.

“بسیاری از سازمان ها از برنامه های کارآموزی خود برای تغذیه استخدام تمام وقت استفاده می کنند. در نتیجه ، نگاه به نحوه تهیه و انتخاب کارآموزان برای کسانی که متعهد به تنوع بخشیدن به نیروی کار خود هستند ، بسیار مهم است. ” اگر نمی توانید یک کارآموزی بدون دستمزد بپردازید ، در حال حاضر در شغل خود در نقطه ضعف هستید.

برای بازاریابان سیاهپوست نه تنها مشاغل مورد علاقه آنها سخت تر است ، بلکه احتمال ارتقاء آنها نیز کمتر است. مرسر ، یک شرکت مشاور منابع انسانی ، داده هایی را منتشر کرد که نشان می داد تنها 12 درصد از کارکنان پشتیبانی و عملیات سیاهپوست هستند (در مقابل 64 درصد سفیدپوست) ، و این تعداد به طور مداوم کاهش می یابد زیرا کارکنان سیاه پوست در سطوح بالاتر در شرکت ها ارتقا نمی یابند. انجمن تبلیغ کنندگان ملی (ANA) در گزارشی در سال 2020 دریافت که تنها 6 درصد از کل اعضای آن و 3 درصد از اعضای CMO سیاه پوست هستند.

پس چه می توانیم بکنیم؟ SearchPilot اخیراً نتایج آنها را ارسال کرده است تنوع و گزارش شفافیت فراگیری، که آنها متعهد به انتشار هر سال هستند. دکتر لورن تاکر ، بنیانگذار Do What Matters ، به MarTech گفت که مشارکت در درجه اول قرار دارد ، “من آن را” مشارکت ، برابری و تنوع “می نامم. تنوع نتیجه شمول و برابری است. ” دکتر تاکر می گوید در حالی که مدیران ارشد تنوع عالی هستند ، آنها باید بودجه و حمایت شوند ، و گروه های منابع کارکنان اغلب یک راه عالی برای شروع هستند اگر شرکت شما به اندازه کافی برای CDO بزرگ نیست.

کارولین لیدن ،
مدیر جستجوی محتوا


منسوخ شدن ETA ، لیست های بازاریابی مجدد ایجاد شده به صورت خودکار و به روز رسانی شبکه مخاطبان در تبلیغات Microsoft

از 30 ژوئن 2022 ، تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) تنها نوع آگهی جستجو خواهد بود که می توان در کمپین های جستجوی استاندارد ایجاد یا ویرایش کرد.

این اطلاعیه ها همچنین شامل گزارش پیشرفت برای تبلیغات مخاطب مایکروسافت با تبدیل از طریق مشاهده ، گسترش مخاطبین در بازار ، یک بتا باز برای لیست های بازاریابی مجدد خودکار ، چندین به روز رسانی و گسترش شبکه مخاطبان مایکروسافت و موارد دیگر است.

چرا اهمیت می دهیم. منسوخ شدن ETA ها تبلیغات مایکروسافت را با Google Ads هماهنگ می کند و باعث می شود تبلیغ کنندگان بدون نیاز به در نظر گرفتن تفاوت در انواع آگهی های جستجوی موجود ، در هر دو سیستم عامل کار کنند. همانطور که در زمان اعلام اولیه گوگل اعلام کردیم ، این حرکت به این معنی است که تبلیغ کنندگان کنترل مستقیم کمتری بر روی حساب های خود خواهند داشت و اگر قبلاً این کار را نکرده اند ، مجبور به کار با یادگیری ماشینی گوگل و مایکروسافت خواهند شد. توصیه می کنیم ETA ها و RSA های خود را آزمایش کنید تا بفهمید چه چیزی قبل از مهلت 30 ژوئن 2022 به خوبی کار می کند.

جزئیات بیشتر در مورد به روز رسانی را اینجا بخوانید.


ما پرسیدیم ، شما پاسخ دادید: آیا Google باید پشتیبانی noindex را به robots.txt اضافه کند؟ نتایج نظرسنجی

در ماه سپتامبر ، اریک انگ یک نظرسنجی در Search Engine Land انجام داد تا ببیند آیا خوانندگان مایلند در robots.txt دستورالعمل هایی برای علامت گذاری صفحات بدون Indexation داشته باشند. نتایج به شرح زیر است:

در مجموع 84 درصد از 87 پاسخ دهندگان گفتند “بله” ، این ویژگی را دوست دارند. برخی از دلایلی که برای تمایل به این ویژگی ارائه شده است عبارتند از:

  • هیچ موقعیتی وجود ندارد که بخواهم خزیدن را مسدود کنم اما صفحات نمایه شوند.
  • Noindexing تعداد زیادی از صفحات زمان زیادی می برد زیرا گوگل برای مشاهده noindex مجبور است صفحه را خزنده کند. هنگامی که دستورالعمل noindex را در اختیار داشتیم ، می توانستیم برای مشتریانی که مشکلات نمایه سازی بیش از حد دارند نتایج سریع تری را بدست آوریم.
  • افزودن دستورالعمل های جدید به یک فایل .txt بسیار سریعتر از دریافت منابع Dev است
  • مسدود کردن نمایه سازی سایت سریعتر و کمتر مشکل ساز 🙂

دلایل نه گفتن شامل موارد زیر است:

  • برچسب Noindex به اندازه کافی خوب است
  • دستورالعمل های جدید در فایل robots.txt ضروری نیست
  • من به آن نیازی ندارم و نمی بینم که کار می کند
  • زحمت نکش
  • تغییر نده

بیشتر اینجا بخوانید.


8 اکتبر آخرین مهلت نامزدی برای جایزه موتورهای جستجو برای پیشرفت تنوع و گنجاندن در بازاریابی جستجو است

تنوع ، برابری و گنجاندن تلاش های مستمر هستند و ما باید هر روز به آن متعهد باشیم. به همین دلیل است که ما دومین جایزه سالانه موتور جستجو را برای پیشرفت تنوع و گنجاندن در بازاریابی جستجو اعلام می کنیم تا از افراد یا سازمانهایی که بر تغییرات واقعی تأثیر می گذارند تجلیل کنیم.

آخرین مهلت نامزدها 8 اکتبر 2021 است.

شما ممکن است به تعداد سازمانها یا افراد نامزد کنید که احساس می کنید شایسته تقدیر هستند. ما از شما می خواهیم که ابتکارات خاصی را که توسط نامزد انجام شده است برجسته کنید و در فرم نامزدی تماس فردی را که می تواند این نامزدی را “دوم” کند ، قرار دهید.

اکنون شخص یا سازمانی را معرفی کنید.


جستجوی شورت: تمام ویژگی های متخصص SMX که ممکن است امسال از دست داده باشید

با راه اندازی SMX Next (دستور کار را بررسی کنید و در اینجا ثبت نام کنید!) ، ما می خواستیم برخی از پوشش های جذاب رویدادهای دیگر امسال خود را بازگو کنیم. روش ها ، افسانه ها و اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید را بررسی کنید:


آنچه می خوانیم: راهنمای موتور جستجو در SEO SEO بینگ

طبق Comscore (آوریل 2021) ، بینگ 26.5 درصد از کل جستجوهای رومیزی در ایالات متحده را تشکیل می دهد. با شیوع اخیر کار در خانه ، مردم زمان بیشتری را در رایانه های رومیزی خود صرف می کنند ، که ممکن است به این معنی باشد که افراد بیشتری در حال حاضر از Bing استفاده می کنند.

الگوریتم رتبه بندی بینگ پویا است. فردریک دوبوت ، مدیر اصلی پروژه PM ، جستجوی اصلی و هوش مصنوعی در مایکروسافت ، می گوید: “الگوریتم رتبه بندی یک مدل یادگیری ماشین غول پیکر است و دائماً در حال تکامل است.” قبل از اینکه توصیه های زیر را در استراتژی SEO خود ادغام کنید ، به خاطر داشته باشید که رتبه بندی بهتر تضمین نمی شود فقط به این دلیل که برای عوامل خاصی که در دستورالعمل های مدیر وب بینگ مشخص شده است بهینه سازی شده اید.

این به طور بالقوه بدین معناست که اگر همه اولویت بندی یک معیار رتبه بندی را آغاز کنند ، آن سیگنال ممکن است نشان دهنده اهمیت آن نباشد و الگوریتم بینگ وزن کمتری به آن اختصاص دهد. توصیه می کنیم به جای انتخاب عوامل رتبه بندی گیلاس برای بهینه سازی ، همه پایه ها را تا آنجا که می توانید در نظر بگیرید ، در حالی که نحوه برخورد بین عناصر جستجو در زیر را در نظر داشته باشید.

کیفیت و اعتبار. بینگ برای تعیین کیفیت و اعتبار یک سایت ، عواملی مانند شهرت سایت ، شهرت نویسنده ، شفافیت تألیف ، کامل بودن محتوا و سطح گفتار را بررسی می کند.

از نظر شهرت سایت ، “فابریس کانل ، مدیر برنامه اصلی بینگ ، در طول نسخه ای از Live with Search Engine Land گفت:” این واقعاً مربوط به نقشه برداری و درک این است که این وب سایت برای این حوزه خاص معتبر است. “

آیا می خواهید به خواندن ادامه دهید؟ راهنمای کامل را اینجا ببینید.


جدید در Search Engine Land

درباره نویسنده

کارولین لیدن به عنوان مدیر محتوای جستجو برای Search Engine Land و SMX فعالیت می کند. او با تخصص در زمینه SEO ، بازاریابی محتوا ، جستجوی محلی و تجزیه و تحلیل ، تمرکز خود را بر سهولت کار بازاریابان با اخبار مهم و محتوای آموزشی می گذارد.