هزینه 8.75 میلیون دلار برای ساخت آمازون برای ساخت-تأیید می شود

دارای اعتبار، یک استارتاپ کانادایی که برآورد تعاملی ساخت و ساز مسکونی را در زمان واقعی ارائه می دهد ، 8.45 میلیون دلار در یک دور مالی تأمین کرد.

FUSE ، یک شرکت سرمایه گذاری شمال غربی اقیانوس آرام که جان کانر ، مدیر مالی سابق مایکروسافت و بابی واگنر ، مدافع خط ثانوی سیاتل Seahawks را به عنوان شرکای سرمایه گذاری می شمارد ، این دور را رهبری کرد.

این شرکت همچنین توسط Y Combinator (با شرکت در دسته S21 شتاب دهنده) ، I2BF Global Ventures ، Soma Capital و تعدادی از بنیانگذاران فناوری ساخت و ساز مانند Willy Schlacks ، مدیرعامل و بنیانگذار EquipmentShare پشتیبانی می شود. رایان ساتون-گی ، بنیانگذار PlanGrid و COO سابق ؛ جاناتان واسستروم ، بنیانگذار و مدیرعامل SquareFoot و بیل اسمیت ، بنیانگذار و مدیر عامل Landing.

این افزایش ، اولین دور سرمایه گذاری خارجی CostCertified را نشان می دهد.

به زبان ساده ، CostCertified today یک ابزار تنظیم قیمت برای ساخت و ساز است ، اما هدف نهایی این شرکت مستقر در کلگری ، آلبرتا ، ساخت “آمازون برای ساخت و ساز” است. CostCertified به پیمانکاران اجازه می دهد تا برآورد تعاملی قابل خرید را برای صاحبان خانه ارسال کنند تا آنها بتوانند انتخاب های خود را در طول یک پروژه انتخاب کنند و تأثیر آن را فوراً مشاهده کنند. اگر تا به حال یک پروژه بازسازی خانه انجام داده اید ، می فهمید که این چیزی است که با توجه به همه تصمیمات مختلف مورد نیاز در مورد فروشندگان و محصولات ، فوق العاده مفید خواهد بود. اینکه بتوانید گزینه های خود را مشاهده کنید و اینکه چگونه انتخاب های خاص بر هزینه نهایی شما در یک مکان تأثیر می گذارد ، مطمئناً می تواند به استرس کمتر پروژه کمک کند.

دارای اعتبار

اعتبار تصویر: دارای اعتبار

مدیر عامل مایک بینگولد با دیوید واس همکاری کرد تا CostCertified را در سال 2017 پس از اداره مشاغل ساختمانی خود و درک نیاز پیمانکاران برای ارائه برآوردها به شیوه ای مدرن تر ، آغاز کند.

“من در نهایت یک پروژه نسبتاً بزرگ را رزرو کردم. بینگولد به یاد می آورد و من یک مدیر پروژه واقعاً عالی را استخدام کردم که از نظر ساختمانی بسیار خوب بود اما از نظر فنی اصلا راحت نبود. “و این کار درنهایت به تأخیر افتاد.”

بینگولد ، که در دوران کالج برنامه نویسی می کرد ، نمونه اولیه یک برنامه را تهیه کرد که یک سند با برآورد هزینه پروژه ایجاد می کرد که از طریق ایمیل برای مشتریان بالقوه ارسال می شد. در اصل ، او یک ساختمان ساخته بود نقل قولی از موتور که به پیمانکاران این امکان را می دهد تا ضمن مدیریت یک پروژه ، “تجربه ای تعاملی و قابل خرید” را برای مصرف کنندگان فراهم کنند.

به عنوان یک پیمانکار ، من ابزار لازم برای پشتیبانی از پیچیدگی قیمت یک پروژه ساختمانی بزرگ را نداشتم. ” بینگولد گفت. “من با خودم فکر کردم ،” چرا نمی توانید خدمات ساختمانی را با تجربه ای شبیه به آمازون یا Shopify خریداری یا بفروشید. “

در سال 2017 ، وی به قصد فروش برنامه ساختمانی خود در شرکت خود به فروش رسید. او با Vass همکاری کرد ، که به او کمک کرده بود تا این تجارت قراردادی را “در صدر Google” قرار دهد.

برخی دیگر از مشتریان قراردادی Vass به دنبال سیستمی مشابه آنچه Bignold ایجاد کرده بود بودند ، بنابراین این جفت مشتری از مشتریان بتا استفاده کردند و از برنامه اولیه استفاده کردند.

او به TechCrunch گفت: “من فکر نمی کنم مشکلات پیچیده ای را که برای شرکت های بزرگ ساختمانی حل می کردم متوجه شده باشم.”

این زوج چندین سال را صرف تحقیق و توسعه کردند و برنامه را “بارها و بارها ، به طور مداوم به مشتریان گوش می دادند”.

بیگنولد گفت: “مشکلات ساختاری بزرگی در صنعت وجود داشت که ما برای حل آنها تلاش می کردیم.”

پلتفرم SaaS در اوایل سال 2021 از بتا خارج شد و امروز ، CostCertified دارای 72 میلیون دلار GMV سالانه است و می گوید 2،203٪ رشد سالانه (هرچند از یک پایگاه کوچک) را تجربه کرده است.

کاربران می توانند کارهایی مانند انتخاب تکمیل ، ارتقاء ، تنزل و ساخت نوسازی یا ساختمان جدید خود با تغییرات قیمت در زمان واقعی انجام دهند.

این نرم افزار همچنین تأمین مالی داخلی و پرداخت هایی را انجام می دهد که CostCertified می گوید گردش کار را خودکار می کند و در نهایت هزینه و ریسک را برای همه افرادی که در چنین پروژه هایی دخیل هستند کاهش می دهد-از پیمانکاران عمومی گرفته تا پیمانکاران فرعی تا مصرف کنندگان.

بیگنولد می گوید: “ما با آوردن خرده فروشان ، افرادی که وسایلی مانند پیشخوان و وسایل لوله کشی را در محل فروش می فروشند ، از قابلیت های خود استفاده کردیم.” “با آوردن همه گزینه ها به POS ، مشتریان دقیقاً می دانند چه چیزی دریافت می کنند و هزینه آن چقدر است. پیمانکار همچنین می تواند درآمد بیشتری از ارتقاء داشته باشد و هزینه آن را توجیه کند. “

امروزه CostCertified دارای یک تیم 25 نفره است و قصد دارد سرمایه جدید خود را تا حدی برای افزایش تعداد سرنشینان خود در سال آینده و توسعه محصول ، فروش و رشد ، تا 100 نفر افزایش دهد.

Brendan Wales از FUSE گفت که شرکت او تحت تاثیر “سطح عمیق تجربه تیم در بازار بازسازی خانه” تحت تأثیر CostCertified قرار دارد.

“آنها درد پیمانکار بودن را متحمل شده اند و محصول را برای خود ساخته اند. این محصول قوی است و به طور کامل برای مرحله خود مشخص شده است. این محصول به مراتب بزرگتر از مرحله بذر است. “او از طریق ایمیل نوشت. “مشتریان محصول را دوست دارند و این را می توان در رشد ماهانه لوگو مشاهده کرد ، که پیچیده است. سرانجام ، آنها در یک بازار بزرگ جهانی بازی می کنند و راه های زیادی برای کسب درآمد از این مخاطب وجود دارد تا هزینه های SaaS. “

به گفته وی ، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در مورد این استارتاپ این است که اکثر فروشندگان نرم افزارهای نوسازی فقط به نحوه استفاده پیمانکاران از محصول فکر می کنند.

او نوشت: “CostCertified مشتری پیمانکار را در خط مقدم قرار داده است.” “آنها به مصرف کنندگان نهایی خدمات نوسازی امکان می دهند تا خدمات پویاتر و شفاف تری داشته باشند ، بیشتر شبیه به یک تجربه تجارت الکترونیکی فوق العاده ، تا خرید ساختمان.”