تبلیغات در تجربه جدید جستجوی Google چگونه به نظر می رسد

Google تبلیغات جستجو را در موتور جستجوی کاملاً جدید خود خواهد داشت، تجربه جدید جستجوی Google در روز اول.

تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند از نمایش تبلیغات در تجربه جستجوی جدید انصراف دهند – حداقل نه بلافاصله. گوگل در طول این مرحله آزمایشی عملکرد مکان‌گذاری‌ها و تجربیات تبلیغات را به دقت زیر نظر خواهد داشت.

تبلیغات در جستجوی جدید گوگل. Google تبلیغات جستجو را به عنوان بخشی از این تجربه جستجوی جدید نمایش می دهد. Vidhya Srinivasan، معاون و GM در Google Ads گفت که تبلیغات “بخش بومی” جستجوی جدید گوگل خواهد بود.

همه تبلیغات در موقعیت‌ها و جایگاه‌های تبلیغاتی اختصاصی ظاهر می‌شوند و همچنین دارای برچسب تبلیغات حمایت‌شده هستند.

گوگل گفت که به آزمایش و تطبیق تبلیغات ادامه خواهد داد تا نتایج مرتبط و مفیدی را برای جستجوگران ارائه دهد.

  • «آگهی‌های جستجو همچنان در جایگاه‌های تبلیغات اختصاصی در سراسر صفحه ظاهر می‌شوند. در این تجربه جدید، تبلیغ‌کنندگان همچنان این فرصت را خواهند داشت که در طول مسیر جستجوی خود به مشتریان بالقوه دست یابند. با یادگیری بیشتر، تجربه تبلیغات را آزمایش کرده و تکامل خواهیم داد.»

تبلیغات جستجو چگونه به نظر می رسد. در اینجا اسکرین شات هایی از تبلیغات در هر دو تجربه کاربر دسکتاپ موتور جستجوی جدید Google آمده است.

نمونه دوچرخه SGE 699x600

پیگیری تبلیغات گوگل اعلام کرده است که اگر تبلیغات و کلیک‌ها از جستجوی اصلی گوگل در مقابل جستجوی جدید گوگل باشد، هیچ ردیابی خاصی وجود نخواهد داشت که به تبلیغ‌کننده نشان دهد. ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، اما اگرچه این یک ویژگی آزمایشگاهی است، ترافیک و دید به طور کلی محدود خواهد بود، بنابراین ردیابی آن برای تبلیغ‌کنندگان حیاتی نخواهد بود.

فقط توجه داشته باشید، در حال حاضر نمی‌توانید کلیک‌های مخصوص تبلیغات مایکروسافت را که تبلیغات را در چت بینگ نمایش می‌دهد، ردیابی کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. دیدن عملکرد تبلیغات شما در این تجربه جدید جستجوی Google بسیار مهم است، اما در حال حاضر، حداقل در حالی که این یک ویژگی آزمایشی است، نمی‌توانید فوراً نحوه عملکرد متفاوت تبلیغات در جستجوی Google جدید در مقایسه با قدیمی را ردیابی کنید. جستجوی گوگل.

در حال حاضر، گوگل قول داده است به نظارت، آزمایش، تطبیق و تغییر ادامه دهد تا اطمینان حاصل شود که تجربه تبلیغات هم برای جستجوگران و هم برای تبلیغ‌کنندگان مفید است.

گوگل اعلام کرد که در رویداد Google Marketing Live در 23 می، اطلاعات بیشتری درباره هوش مصنوعی برای تبلیغ کنندگان به اشتراک خواهد گذاشت.

پوشش بیشتر اولین نگاه ما به تجربه جدید جستجوی Google و سایر داستان‌های ما را بررسی کنید: