باز کردن بلوز توییتر | TechCrunch

سلام و خوش آمدید به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، جایی که ما اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

نمایش دوشنبه ما آخرین اخبار فناوری آخر هفته و آنچه را که در اوایل هفته به تیتر اخبار تبدیل می شود را پوشش می دهد. امروز ما در مورد Twitter Blue، Lyft، چند دور راه اندازی، و آنچه می تواند آغازگر ابر چرخه رمزنگاری بعدی باشد صحبت می کنیم.

  • چندین شرکت بزرگ فناوری درآمدهای خود را در این هفته گزارش می‌کنند، اخبار بزرگ و شاید حتی تغییرات بزرگ‌تر قیمت سهام را در اختیار دارند.
  • حماسه آبی توییتر این آخر هفته چرخش جدیدی به خود گرفت و شبکه اجتماعی شخصی ماسک بار دیگر در اخبار باقی ماند. اینکه آیا نتیجه کلی اخبار گفته شده برای شرکت خوب است یا خیر، باید دید.
  • الکس در مورد اتفاقی که برای تعدادی از شرکت‌های دارای فناوری که سهامی عام شدند و از آن زمان به بعد ارزش آنها کاهش یافته بود، فکر کرد. بیشتر در اینجا.
  • و سپس زمان بررسی دور جدید بزرگ Super.com و جدیدترین های Span فرا رسید!

سهام چهارشنبه و جمعه بازگشته است! به زودی چت کنید

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به وب سایت Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!