صندوق فناوری Volvo Cars در راه اندازی CorrActions نظارت بر راننده سرمایه گذاری می کند

CorrActions، یک استارت‌آپ اسرائیلی که در میان چیزهای دیگر، یک سیستم نظارت بر راننده ساخته است که می‌تواند وضعیت شناختی راننده را درک کند، امروز اعلام کرد که یک سرمایه‌گذاری استراتژیک از صندوق فناوری Volvo Cars جمع‌آوری کرده است. به گفته این شرکت، هدف برای این دور 6 میلیون دلار است.

ایده پشت CorrActions استفاده از حسگرهایی است که از قبل در خودرو تعبیه شده اند تا بر حرکات ریز عضله راننده نظارت کنند. این شرکت استدلال می‌کند که این حرکات می‌توانند فعالیت مغزی را منعکس کنند که الگوریتم‌های CorrActions می‌توانند سپس برای بررسی خستگی، حواس پرتی یا مست بودن راننده ارزیابی کنند. مدیر عامل CorrActions، ایلان رینگلد، مدیر عامل CorrActions در اوایل سال جاری در جلسه ای در اسرائیل به من گفت که به سادگی با استفاده از تلفن همراه و تماشای تعامل کاربران با یک برنامه، این شرکت می تواند سطح الکل خون را با 90 درصد دقت و صفر مثبت کاذب تعیین کند (CorrActions قبلا با فولکس واگن کار کرده است. یک POC برای این).

اعتبار تصویر: اقدامات اصلاحی

«امروز، دبلیوهستند کار کردن با چندین OEM ها and بزرگ ناوگان مدیران به نظارت بر tاو توانایی ها از رینگلد خاطرنشان کرد، اما او همچنین تاکید کرد که شرکت‌هایی که ناوگان رانندگی مستقل می‌سازند می‌توانند از این سیستم برای نظارت بر سطح بیماری حرکت مسافران استفاده کنند، به عنوان مثال، برای مدیریت نحوه رانندگی خودرو تا اطمینان حاصل شود که مسافران احساس راحتی می‌کنند. با این حال، این نیرو توسط یک سیستم مبتنی بر دوربین یا رادار موج میلی متری تامین می شود.

در حال حاضر، این شرکت بیشتر با داده‌های حسگرهای فرمان و حسگرهای صندلی مبتنی بر فشار، و همچنین داده‌های حرکتی از برنامه‌هایی که مدیران ناوگان برای برقراری ارتباط با رانندگان خود استفاده می‌کنند، کار می‌کند.

الکساندر پتروفسکی، رئیس صندوق فناوری ولوو کارز گفت: «با صندوق فناوری، هدف ما این است که یک شریک راهبردی انتخابی برای استارت‌آپ‌های هیجان‌انگیز باشیم که می‌تواند به ارتقای موقعیت ما به عنوان یک رهبر فناوری در صنعت کمک کند.» CorrActions کاملاً با این لایحه مطابقت دارد و بر مأموریتی متمرکز است که به قلب ما نزدیک است: ایمن‌تر کردن خودروها و ترافیک.

ولوو خاطرنشان می کند که شاسی بلند الکتریکی پرچمدار EX90 این شرکت در حال حاضر شامل سیستم های متعددی برای درک وضعیت شناختی راننده است. «فناوری CorrActions یک مکمل بسیار مرتبط برای سیستم درک راننده ما است. در نتیجه، ما تصمیم گرفته‌ایم در CorrActions برای حمایت از توسعه بیشتر و تجاری‌سازی فناوری آن، سهمی داشته باشیم.

این شرکت که در سال 2019 توسط الاد هوچمن، روانشناس عصبی و زوی گینوسار در سال 2019 تأسیس شد، قبلاً 2.7 میلیون دلار سرمایه در سال 2021 جمع آوری کرده بود. این شرکت Reingold را که قبلاً تعدادی نقش اجرایی و تحقیق و توسعه در استارت آپ های مختلف و شرکت های بزرگ مانند داشته است به خدمت گرفت. Broadcom و Sony در ژوئن 2022 نقش مدیر عامل را بر عهده خواهند گرفت.