ایمیل های خود را از پوشه هرزنامه و در مقابل مشترکان خود دور نگه دارید

زن در حال خواندن ایمیل در تلفن هوشمند

ایمیل مدتهاست که یکی از معتبرترین کانال های بازاریابی برای رساندن پیام های شما به مشتریان است. اما ، از آنجا که ایمیل یکی از پیچیده ترین راه هایی است که می توانید با مشتریان و مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید – از طریق سرویس گیرندگان مختلف ایمیل ، ISP های مختلف ، تلفن همراه و دسکتاپ و غیره – موانع زیادی وجود دارد که می تواند بین شما و گیرندگان مورد نظر شما ایجاد شود.

جدول تناوبی بازاریابی ایمیل به روز شده را بارگیری کنید تا همه چیزهایی را که باید درباره ارسال ایمیل هایی که مشتریان می خواهید دریافت کنید و صندوق ورودی از تحویل آنها جلوگیری نمی کند ، بدانید. این راهنمای عوامل موفقیت ، سموم و تله ها به شما کمک می کند تا روابط خود را بر اساس اعتماد ایجاد کرده و ایمیل هایی با تکنیک مناسب ارسال کنید که به طور دقیق در جایی که به آن تعلق دارند ارسال می شوند: صندوق ورودی.

برای دریافت نسخه خود از جدول دوره ای بازاریابی ایمیلی MarTech امروز ، از انبار بازاریابی دیجیتال دیدن کنید.


جدید در Search Engine Land

درباره نویسنده

انبار بازاریابی دیجیتال یک مرکز منابع برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. ما دارای مقاله های سفید و کتابهای الکترونیکی ، تحقیقات اصلی و پخش وب در موضوعات بازاریابی دیجیتال-از تبلیغات تا تجزیه و تحلیل ، ابزارهای مدیریت کمپین SEO و PPC تا نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی ، تجارت الکترونیک تا بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر هستیم. در مورد بازاریابی اینترنتی انبار بازاریابی دیجیتال بخشی از رسانه های درب سوم ، ناشر Land Search Engine و Marketing Land و تهیه کننده مجموعه کنفرانس Search Marketing Expo و MarTech است. از ما در http://digitalmarketingdepot.com دیدن کنید.